Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Олена Клєвцова 380983504717 eklevcova.htm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 11:29 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 11:29 |
Очікувана вартість: | 10 156 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 564,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Консервант
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар (продукцію) здійснюється після його фактичного одержання Замовником, на підставі належним чином оформлених документів, протягом 360 (триста шістдесят) календарних днів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 23:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 23:34 |
01.1 ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 2.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
01. ТД_РЕАГЕНТИ для обробки води_ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
7. Додаток 7 Проєкт Договору 2.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
6. Додаток 6_Форма_Цінова пропозиція.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
5. Додаток 5 Перелік док УЧАСНИКА.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
4. Додаток 4_ПЕРЕЛІК док ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
28 березня 2025 23:34 |
1. Додаток 1 Техзавдання_зі змінами 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо невідповідності щільності в ТУ та паспорті безпеки. Паспорт безпеки - це документ, що надає необхідні відомості для дотримання заходів обережності під час зберігання, використання, транспортування та утилізації хімічних речовин, включає дані про потенційні небезпеки для здоров'я людини та для довкілля. Отже, вимога щодо надання паспортів безпеки встановлена Замовником з метою підтвердження наявності у Учасника документів, які містять інформацію саме про потенційні небезпеки для здоров'я людини та для довкілля. Паспорт безпеки не є документом, який підтверджує якість (певні технічні характеристики товару) та не вимагається на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника.
Замовником в технічній специфікації тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам, зазначеним в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу про надання саме копії документу виробника щодо якості (сертифікат якості/паспорт/технічний паспорт тощо). Учасником ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" (надалі - Учасник) повністю виконана ця вимога - надані сертифікати якості виробника запропонованого товару ТОВ "СЕТ", які в повному обсязі підтверджують відповідність запропонованого товару технічним характеристикам, зазначеним в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
До того ж, діапазони щільності та діапазони рН запропонованого товару, що зазначені виробником ТОВ "СЕТ" і в наданих паспортах безпеки, і в наданих сертифікатах якості "перекриваються" з встановленими Замовником діапазонами, що допускається умовами тендерної документації. Щільність та рН запропонованих реагентів в наданих сертифікатах якості відповідають встановленим в таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації вимогам Замовника, у т.ч. рН та щільність в наданих сертифікатах якості наведено і при 20 0С, що є вимогою технічної специфікації.
Звертаємо увагу, що копії сторінок ТУ не вимагаються, зокрема, ті, які містять технічні характеристики. Вимагаються копії сторінок ТУ з метою саме підтвердження наявності у виробника нормативного документу, згідно якого виготовлений товар, - Учасником надані копії сторінок ТУ на запропонований товар: згідно наданих сторінок ТУ вбачається наявність ТУ саме на запропонований товар.
Щодо дати випуску паспортів безпеки: Вимогою Замовника є надання копії діючого на дату кінцевого строку подання пропозицій, зокрема, паспорту безпеки, але Замовником не встановлено вимоги щодо обов'язкового зазначення в паспорті безпеки дати випуску паспорту чи строку дії. Тобто, лише у разі зазначення в ньому строку дії, учасник повинен надати непрострочений документ. А так як виробником ТОВ "СЕТ" в паспортах безпеки не зазначений строк дії, то такі паспорти є чинними.
Щодо листа від виробника про співпрацю. Вимогою Замовника є надання гарантійного листа від виробника реагентів, в якому виробник гарантує постачання товару саме з тими характеристиками, які вимагаються Замовником, у разі, якщо діапазони технічних характеристик (щільність та рН), зазначені Замовником, «перекриваються» з діапазонами технічних характеристик(щільність та рН), зазначені в документах виробника (ТУ/лист безпеки/паспорт безпеки), але повністю не співпадають. Учасником надано такий лист - виконано вимогу.
Замовник не є експертом і не може встановити чи є запропонований товар, як зазначає ТОВ "ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП", "підробкою" та "фальсіфікацією".
Адже Учасником виконані встановлені технічною специфікацією вимоги Замовника, зокрема:
1) на підтвердження якості (технічних харктеристик) запропонованого товару Замовником вимагається технічний паспорт/паспорт/сертифікат якості - Учасником ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" надано необхідні документи та підтверджені технічні характеристики запропонованого товару;
2) паспорт безпеки вимагається Замовником не з метою підтвердження відповідності технічних характеристик, а з метою підтвердження наявності у Учасника документів саме про потенційні небезпеки для здоров'я людини та для довкілля - паспорти безпеки надані на запропонований товар.
Отже, Учасником ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" виконані всі вимоги Замовника, у зв’язку з чим відсутні підстави для його відхилення.
Зважаючи на викладене, вважаємо Вашу вимогу такою, що має підстав для задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000154 ● 13c2eefc046745c8938be8237a5393ce
- Статус: завершено ● Дата: 23 травня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2025-03-17-013118-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 13:46:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реагентів для обробки води (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-013118-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 08:15:33
Інфрмація щодо запиту
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Реагенти для обробки води номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-04-21-000154 (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу ринку та даних комерційних пропозицій компаній на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-03-17-013118-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-03-17-013118-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" |
4 638 597,60
UAH з ПДВ
|
4 537 033,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" |
7 830 933,48
UAH з ПДВ
|
4 588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕЛІТА" |
5 136 638,40
UAH з ПДВ
|
5 136 638,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП" |
9 028 307,54
UAH з ПДВ
|
9 028 307,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" #20257936 |
Відхилено |
4 537 033,10
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 11:29
|
ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" #44092394 |
Переможець |
4 588 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2025 13:29
|
27050212.pdf | укладений |
06 травня 2025 13:29
|