Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою (улаштування посадкового майданчика) на зупинці громадського транспорту: «майдан Незалежності (на центр)» на вулиці Соборності, 41 у місті Полтава
Очікувана вартість
534 340,80 UAH
UA-2020-08-20-008475-a 685a6ac22a6a41d7ab4ec10178fa0999
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна

0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна
0532609432
sidorenko_anna13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 534 340,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
код за показниками другої- п’ятої цифр Єдиного закупівельного словинка: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт елементів благоустрою (улаштування посадкового майданчика) на зупинці громадського транспорту: «майдан Незалежності (на центр)» на вулиці Соборності, 41 у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зупинка громадського транспорту: «майдан Незалежності(на центр)» на вулиці Соборності, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
20 серпня 2020 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:45
Оголошення Зупинка Соборності 41 (1) (1).docx
20 серпня 2020 16:45
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 523 088,32
UAH з ПДВ
523 088,32
UAH з ПДВ
1.4285714286 366 161.82 Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:47
Опис докумнетів.rar
04 вересня 2020 09:47
Рішення.rar
04 вересня 2020 09:47
Тендерна пропозиція.rar
04 вересня 2020 09:47
Гарантія 2708-20.zip
04 вересня 2020 09:47
Статут Віват Груп.rar
04 вересня 2020 09:47
Наказ на директора.rar
04 вересня 2020 09:47
протокол зміни.rar
04 вересня 2020 09:47
витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 523 088,32
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

08 вересня 2020 13:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:52
Соборності .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
523 088,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 13:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:52
Соборності .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 14:14
Додаткова Угода № 3 від 22.11.2021.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 09:10
Додаткова угода №2 до договору підряду №5 від 23.09.2020 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:39
Додаткова угода №1 до договору підряду № 5 від 23.09.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 17:21
Майдан Незалежності.PDF укладений
24 вересня 2020 17:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 липня 2021 14:02
9 597,07 UAH UA028201720344231024100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA553052990000026008041206288
ТОВ БК "ВIВАТ ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 5 від 23.09.2020 року по 12.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт по Договору Підряду № 5 від 23.09.2020 року по 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, відповідно до Додатку №1 до Додаткової угоди №3 від 22.11.2021 року до Договору підряду №5 від 23.09.2020 року, керуючись п. 16.2 та 17.2 Договору підряду №5 від 23.09.2020 р., на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Зу "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 597,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 599,51 UAH)