Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
5 946 899,80 UAH
UA-2025-03-25-014071-a ● 65f4701e5d5f4369ba7e9ab94054479a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЦЗО ХМР" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Чуйко Євгеній Олександрович 380577253217 y.chuiko@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32444596 |
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Найменування: | Комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
Код ЄДРПОУ: | 34953769 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:05 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 5 946 899,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 469,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 59 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. Увага! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) Замовником: КП «Харківводоканал» вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 3 % (три) відсотоки від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок замовника –ініціатора (Покупця). Гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття); - копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).» Увага! Інформація про замовника – ініціатора торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації.» 2)Замовниками-ініціаторами: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА", Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (КП «КВЗК») не вимагається забезпечення виконання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
500 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
5000 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
6000 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
4000 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
1500 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
7000 літр
Олива моторна М8В або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
15000 літр
Олива моторна М-10Г2К або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
1000 літр
Олива моторна М-14В2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
500 літр
Олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
100 літр
Олива трансмісійна ТСп-15К або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
2500 літр
Олива трансмісійна ТАп-15 В або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
1700 літр
Олива трансмісійна ТАД-17і/ ТАД-17и або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
900 літр
Олива трансмісійна НІГРОЛ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
300 літр
Олива трансмісійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
500 літр
Олива трансмісійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
40 літр
Олива трансмісійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
600 літр
Олива трансмісійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
100 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
200 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
400 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
200 літр
Олива моторна М-10Г2К або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
800 літр
Олива моторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61044, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тракторна, буд. 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
250 літр
Олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61044, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тракторна, буд. 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
160 літр
Олива трансмісійна ТАД-17і/ ТАД-17и або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61044, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тракторна, буд. 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 16:31 |
Перелік змін_3_ до ТД.DOCX | |
04 квітня 2025 16:31 |
01.ТД_Мастільні засоби- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
1.Додаток 1_Тех специфікація- зі змінами.DOCX | |
04 квітня 2025 16:31 |
2.Додаток 2_Кваліфікаційні критерії- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
5. Додаток 5_Перелік документів учасника- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції- зі змінами.docx | |
04 квітня 2025 16:31 |
7. Додаток 7 Проєкт договору- зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 11:54
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:17
Добрий день. Чи потрібен офіційний допуск по пп. 17 та 18 таблиці 1 Додатку 1, чи достатньо відповідності вказаної специфікації?
Відповідь: Шановий учаснику, Додатком 1 до тендерної документації для позиції 17, 18 вимагається підтвердження відповідності Допуску / специфікації/ рекомендації, для підтвердження відповідності учаснику потрібно підтвердити один із вказаних параметрів.
Просимо надати інформацію про банківські реквізити Замовника
Дата подання: 27 березня 2025 10:57
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:17
Просимо надати інформацію про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Дякую!
Відповідь: Добрий день! Згідно пункту 8. "Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції" розділу 1 "ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" тендерної документації зазначено, що інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції надається (за потреби). Банківські реквізити Замовника: UA433003350000000026008784746 в АТ "Райффайзен банк" у м. Києві.
технічні вимоги
Дата подання: 27 березня 2025 16:39
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:17
Добрий день. Вимога для п.15 таблиці 1 Додатку 1 встановлює межі по показнику "Температура спалаху". А якщо цей показник, наприклад, буде фактично мати температуру спалаху 235°C? Це ж краще, тобто більш якісний продукт, навіщо встановлювати межі?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені замовником-ініціатором відповідно до умов подальшого використання товару з урахуванням технічних характеристик товару.
Технічна специфікація
Дата подання: 28 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 31 березня 2025 18:03
Шановний Замовнику! У таблиця 1.1 вказано "Показники характеристик необхідно зазначати чітко, тобто без виразу типу «не менше, не більше, в межах». Доводимо до вашого відома, що показники якості у межах однієї партії ніколи не будуть мати однакове значення. Розглянемо на прикладі позиції 15 "Олива трансмісійна клас SAE 80W-90". Вами зазначається вимога по спалаху 210-220 °С (також просимо пояснити, на якій підставі були визначені норми . Можливо, ви хотіли вказати "не менше 210°С?"). На вашу вимогу Учасник у складі тендерної пропозиції надасть чітке значення температури спалаху 214°С . При поставці товару Замовником буде визначена фактична температура спалаху 216°С. Що звідси випливає? Замовнику вже не підходить товар? А таких олив ви закуповуєте 18 позицій, кожна з яких має щонайменше 8 різних показників якості ! На даний момент складається враження, що Переможець закупівлі вже визначений та тримає на складі всю готову продукцію для постачання. Якщо Ви зацікавлені у чесних торгах - просимо вилучити вимогу, а саме: ""Показники характеристик необхідно зазначати чітко, тобто без виразу типу «не менше, не більше, в межах». Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідні зміни узгоджені із замовником-ініціатором та внесені до тендерної документації.
Щодо вилучення вимоги «Показники характеристик необхідно зазначати чітко, тобто без виразу типу «не менше, не більше, в межах» звертаємо увагу, що учасником зазначаються технічні характеристики запропонованого товару, тобто Додаток 1 до Тендерної документації заповнюється учасником на підставі поданих ним документів на підтвердження технічних та якісних характеристик товару. Якщо ж учасником буде надано технічний паспорт де температура спалаху наприклад 214°С та заповнено на підставі нього Додаток 1, а при поставці виявиться що температура спалаху 216°С, то між замовником-ініціатором та учасником може бути укладено додаткову угоду згідно підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178.
У Вас складається помилкове враження щодо вже визначеного переможця, тому у випадку якщо Ваш товар відповідає умовам тендерної документації, запрошуємо Вас взяти участь в закупівлі.
Щодо вилучення вимоги «Показники характеристик необхідно зазначати чітко, тобто без виразу типу «не менше, не більше, в межах» звертаємо увагу, що учасником зазначаються технічні характеристики запропонованого товару, тобто Додаток 1 до Тендерної документації заповнюється учасником на підставі поданих ним документів на підтвердження технічних та якісних характеристик товару. Якщо ж учасником буде надано технічний паспорт де температура спалаху наприклад 214°С та заповнено на підставі нього Додаток 1, а при поставці виявиться що температура спалаху 216°С, то між замовником-ініціатором та учасником може бути укладено додаткову угоду згідно підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178.
У Вас складається помилкове враження щодо вже визначеного переможця, тому у випадку якщо Ваш товар відповідає умовам тендерної документації, запрошуємо Вас взяти участь в закупівлі.
Технічні вимоги, ACEA
Дата подання: 31 березня 2025 23:56
Дата відповіді: 03 квітня 2025 16:04
Шановний замовнику, просимо внести зміни до технічних вимог закупівлі та викласти вимогу щодо класу експлуатаційних властивостей оливи у форматі «не гірше ніж ACEA: E7». Це дозволить учасникам запропонувати продукцію з кращими характеристиками, наприклад, оливу, що відповідає стандарту ACEA: E11.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Технічні характеристики предмета закупівлі формуються замовниками–ініціаторами, в інтересах яких проводиться закупівля, згідно їх власних господарських потреб та з врахуванням призначення/ сфери застосування товару. У разі надходження повідомлення від замовників-ініціаторів про необхідність внесення змін до тендерної документації, відповідні зміни будуть внесені та опубліковані в електронній системі закупівель замовником.
Технічні характеристики предмета закупівлі формуються замовниками–ініціаторами, в інтересах яких проводиться закупівля, згідно їх власних господарських потреб та з врахуванням призначення/ сфери застосування товару. У разі надходження повідомлення від замовників-ініціаторів про необхідність внесення змін до тендерної документації, відповідні зміни будуть внесені та опубліковані в електронній системі закупівель замовником.
Dexron II
Дата подання: 01 квітня 2025 23:04
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:19
Добрий день, Шановний Замовнику!
Звертаємося з проханням переглянути технічні вимоги тендеру щодо оливи для автоматичних трансмісій та дозволити використання GM DEXRON II D замість GM DEXRON II E.
Обґрунтовуємо це наступним:
Технічна відповідність. GM DEXRON II D та GM DEXRON II E мають подібний хімічний склад та фізико-хімічні властивості. Основні покращення у версії E стосуються окислювальної стабільності, однак вони не є критичними для експлуатації.
Відповідність вимогам експлуатації. Більшість транспортних засобів та агрегатів, які працюють на DEXRON II E, спочатку були розраховані на DEXRON II D, що підтверджує їхню взаємозамінність.
Оптимізація витрат. Використання GM DEXRON II D дозволить знизити витрати на закупівлю оливи без втрати якості та без порушення технічних вимог до обладнання.
З огляду на вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та дозволити застосування GM DEXRON II D як еквівалент GM DEXRON II E.
Готові надати додаткові технічні підтвердження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Банківська гарантія
Дата подання: 04 квітня 2025 09:19
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:45
Просимо уточнити, чи залишається чинною гарантія, сформована 01.04, чи необхідно внести зміни у зв’язку з коригуванням тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня. Зверніть увагу на електроне поле "Забезпечення тендерних пропозицій", також інформація щодо забезпечення тендреної пропозиції вказана у пункті 8 розділу загальна інформація про закупівлю у тендерній документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-25-014071-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42933291
Дата подання: 23 травня 2025 18:16
ВИМОГА щодо скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» (надалі – ТОВ «ПВК України», Скаржник) звернулось з пропозицією про участь у Закупівлі.
22.05.2025 року за результатами розгляду пропозицій учасників було визнано переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафко-Трейд» (код ЄДРПОУ 37876698)
ТОВ «ПВК України» не погоджується із результатами публічних закупівель, вважає, що вони були прийняті з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації з огляду на наступні обставини:
Відповідно до Тендерної документації Закупівлі, на підтвердження технічних характеристик запропонованої до постачання продукції, учасник має надати документи:
а) копії паспорта якості та/або сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або фото етикетки та/або інших документів виробника, встановлених для даного типу Товару, які містять інформацію про фактичні технічні характеристики встановлені Замовником.
Розгорнути
Згорнути
22.05.2025 року за результатами розгляду пропозицій учасників було визнано переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафко-Трейд» (код ЄДРПОУ 37876698)
ТОВ «ПВК України» не погоджується із результатами публічних закупівель, вважає, що вони були прийняті з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації з огляду на наступні обставини:
Відповідно до Тендерної документації Закупівлі, на підтвердження технічних характеристик запропонованої до постачання продукції, учасник має надати документи:
а) копії паспорта якості та/або сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або фото етикетки та/або інших документів виробника, встановлених для даного типу Товару, які містять інформацію про фактичні технічні характеристики встановлені Замовником.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
26 травня 2025 18:13
Шановний учаснику, повідомляємо, що згідно Додатку 1 до Тендерної документації замовником встановлено перелік документів, які подає учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних хакрактеристик запропонованого товару, а саме:
1) заповнена та підписана Учасником ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ , наведена в Додатку 1 до тендерної документації;
2) копії паспорта якості та/або сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або фото етикетки та/або інших документів виробника, встановлених для даного типу Товару, які містять інформацію про фактичні технічні характеристики встановлені Замовником-ініціатором в Таблиці 1, окрім показника: «Тип».
3) З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій щодо якості та термінів придатності товару, учасник торгів, що не є виробником або імпортером, в складі пропозиції надає копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником або імпортером, та/або сертифікати дистриб'ютора або офіційного представника виробника або дилера видані на ім'я учасника виробником або імпортером товару, та/або інший документ(и), що підтверджує зв'язок Учасника з виробником та/або імпортером.
Отже, Замовником встановлено технічні характеристики товару та документи які надаються на підтвердження цих характеристик. Слід наголосити, що окремих вимог до методів випробувань, тендерною документацією не встановлено, а також відсутні посилання на ГОСТи чи ДСТУ, якими визначаються методи випробувань.
Виходячи із вищенаведеного, надання учасником інформації щодо методу випробувань не може бути причиною для відхилення, оскільки, тендерною документацією не встановлено особливих вимог щодо методів випробувань.
1) заповнена та підписана Учасником ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ , наведена в Додатку 1 до тендерної документації;
2) копії паспорта якості та/або сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або фото етикетки та/або інших документів виробника, встановлених для даного типу Товару, які містять інформацію про фактичні технічні характеристики встановлені Замовником-ініціатором в Таблиці 1, окрім показника: «Тип».
3) З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій щодо якості та термінів придатності товару, учасник торгів, що не є виробником або імпортером, в складі пропозиції надає копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником або імпортером, та/або сертифікати дистриб'ютора або офіційного представника виробника або дилера видані на ім'я учасника виробником або імпортером товару, та/або інший документ(и), що підтверджує зв'язок Учасника з виробником та/або імпортером.
Отже, Замовником встановлено технічні характеристики товару та документи які надаються на підтвердження цих характеристик. Слід наголосити, що окремих вимог до методів випробувань, тендерною документацією не встановлено, а також відсутні посилання на ГОСТи чи ДСТУ, якими визначаються методи випробувань.
Виходячи із вищенаведеного, надання учасником інформації щодо методу випробувань не може бути причиною для відхилення, оскільки, тендерною документацією не встановлено особливих вимог щодо методів випробувань.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-25-014071-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС", Код ЄДРПОУ:44910171
Дата подання: 25 квітня 2025 15:40
Дата подання: 25 квітня 2025 15:40
Скарга в АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2025 17:43
рішення від 29.04.2025 № 6743.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2025 17:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2025 № 7251.pdf
Дата публікації: 07 травня 2025 12:25
Рішення від 06.05.20025 № 7251.pdf
Дата публікації: 09 травня 2025 17:43
Номер скарги: UA-2025-03-25-014071-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42933291
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» (надалі – ТОВ «ПВК України», Скаржник) звернулось з пропозицією про участь у Закупівлі.
22.05.2025 року за результатами розгляду пропозицій учасників було визнано переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафко-Трейд» (код ЄДРПОУ 37876698)
ТОВ «ПВК України» не погоджується із результатами публічних закупівель, вважає, що вони були прийняті з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації з огляду на наступні обставини:
Відповідно до Тендерної документації Закупівлі, на підтвердження технічних характеристик запропонованої до постачання продукції, учасник має надати документи:
а) копії паспорта якості та/або сертифікату якості та/або сертифікату відповідності та/або фото етикетки та/або інших документів виробника, встановлених для даного типу Товару, які містять інформацію про фактичні технічні характеристики встановлені Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ НАФТОМАСЛОЗАВОД" |
3 516 780,00
UAH з ПДВ
|
3 298 558,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС" |
3 952 803,00
UAH з ПДВ
|
3 298 558,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
3 751 620,00
UAH з ПДВ
|
3 454 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" |
3 769 000,00
UAH з ПДВ
|
3 455 531,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" |
3 669 474,00
UAH з ПДВ
|
3 513 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНФЛАУВЕР ТРЕЙД" |
5 885 880,35
UAH з ПДВ
|
5 885 880,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ НАФТОМАСЛОЗАВОД" #22589938 |
Відхилено |
3 298 558,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 18:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 17:17
|
ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС" #44910171 |
Відхилено |
3 298 558,20
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 19:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 14:48
|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Відхилено |
3 454 260,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 18:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" #37876698 |
Переможець |
3 455 531,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2025 18:16
|