Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31806913 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Максимова Ольга Віталіївна +380676369552 tender_skzbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 20:00 |
Очікувана вартість: | 3 999 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 999,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 09:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 09:46 |
ТД_Розсадницька 3.docx | |
27 березня 2024 09:46 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000050 ● 3ecc4e0731bf4fe5b7d3d883b444a293
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 87
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-03-27-001340-а 27.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 16:30:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 09:50:28
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754. Вимоги до якості саджанців дерев і чагарників викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками. Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців: висота і діаметр штамба; діаметр штамба на висоті 1,3 м; кількість скелетних гілок; діаметр і довжина кореневої системи. Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт. Стандартами для саджанців чагарників визначаються такі параметри: висота; кількість скелетних гілок; довжина кореневої системи; симетричність крони; симетричний штамб. Чагарники мають бути здорові, без видимих пошкоджень і захворювань. Посадковий матеріал дерев та чагарників, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам. Разом з тим, враховуючи проблематику у догляді за деревами та кущами та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців перевага надається посадковому матеріалу з глибою ґрунту (контейнер).
Відповідно до Рішення Київської міської ради від 14.12.2023 «7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва за рахунок коштів спеціального фонду бюджету розвитку на заходи з оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва виділено: на закупівлю саджанців дерев та кущів 4 000,0 тис. грн. Дані кошти призначені для оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва, виконання виробничої програми підприємства на 2024 рік та Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022-2025, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 №2728/2769.
Очікувана вартість визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, за результатами порівняння ринкових цін шляхом отримання комерційних пропозицій із заявленим переліком та технічними характеристиками.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), тому не публікує на власному веб-сайті дану інформацію, але з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» було розміщено матеріали щодо проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» на офіційному веб-порталі «Київаудит» з обґрунтуванням якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, доцільності закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:52:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АГРІТЕК" вимогам підпункту 2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині підписання тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 14:50:50
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Замовник перевірив підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Відповідно до вимог тендерної документації - Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Зазначені дані відображались.
Водночас КМУ постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова № 1298) затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг. Ця постанова набрала чинності з 31.12.2023. У зв’язку з набуттям чинності Постановою № 1298 з 31.12.2023 замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше. Це також підтверджує Мінцифри у своєму роз’ясненні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:59:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АГРІТЕК" вимогам Додатку № 4 в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 14:53:51
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Відповідно до умов тендерної документації - гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника надається Замовнику у складі пропозиції в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ТОВ "АГРІТЕК" не перебуває в зазначених обставинах, так як виконав усі зобов’язання за раніше укладеними договорами, що підтверджується довідкою від 11 квітня 2024р. №1 у складі його пропрозиції. Відтак, не зобов’язаний надавати згаданий гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
Крім того, у п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься вимога: У разі, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі або за формою наведеною згідно з Додатком 4 для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Дана вимога стосується учасників, які є об’єднанням учасників. ТОВ "АГРІТЕК" не є об’єднанням учасників. Отже, інформація за формою Додатку 4 не надається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №111/2024 від 22.04.2024р. за предметом закупівлі - Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-27-001340-a
2024-04-30 18:14:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГРІТЕК |
3 771 970,00
UAH з ПДВ
|
3 771 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АГРІТЕК #41058298 |
Переможець |
3 771 970,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 10:17
|
ДУ 1 Розірвання Дог Саджанці дерев та кущів.pdf | укладений |
03 травня 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 10:37
|
Договір_розсадницька.pdf | укладений |
22 квітня 2024 10:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.13 «Інші умови» Договору, сторони домовилися достроково розірвати (припинити) дію Договору для усунення виявлених порушень. |