Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до протоколу позачергового засідання Нікопольської районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29.05.20 №26, протоколом Дніпропетровської регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 04.06.20 №33 та Протоколу засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.06.20 №111/05-20 ситуація, яка виникла у зв’язку з руйнуванням мосту класифікується, як надзвичайна ситуація місцевого рівня техногенного характеру - код 10610 (НС унаслідок руйнування елементів транспортних комунікацій), рівень ситуації – об’єктовий (пункт 7 Порядку класифікації НС за їх рівнями)
Для тимчасового сполучення міжобласних, міжміських та внутрішніх перевезень вантажного та пасажирського транспорту між Запорізькою, Кропивницькою та Дніпропетровською областями була розроблена та погоджена з Управлінням патрульної поліції «Тимчасова схема ОДР об’їзду» та розгорнуто понтонно-мостову переправу військовою частиною. Тимчасовий об’їзд ділянки дороги проходить по дорогам місцевого значення має обмеження в русі вантажного транспорту масою до 24 т та навантаження на вісь до 7 т, та має чотири нерегульовані переїзди в одному рівні, а вантажному транспорту масою більше 24 т та навантаженням на вісь більше 7 т - рух заборонено. Нерегульовані переїзди унеможливлюють рух пасажирського транспорту та неможливість Службі автомобільних доріг експлуатувати даний напрямок в зв’язку з тим, що вона не є балансоутримувачем, а попереду наближення зимового періоду (необхідність розчищення дороги та оброблення протиожеледними матеріалами). Вирішення відновлення сполучення по автомобільній дорозі державного значення Н-23«Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя» можливе тільки після відновлення зруйнованого мосту. Згідно листа т.в.о. командира військової частин А3955 № 1529 від 30.07.20 експлуатація понтонно-мостової переправи у зимовий період є достатньо складним процесом, який вимагає додаткових технічних обслуговувань, а згідно із пунктом 518 «Керівництва з використання матеріальної частини парку ПМП» забороняється наводити понтонно-мостові переправи при зниженні t нижче 0 °С, що тягне за собою закриття проїзду через понтонну переправу на невизначений час.
На замовлення Служби автомобільних доріг розроблено проект реконструкції мосту та отримано позитивний експертний звіт, згідно якого термін відновлення штучних споруд становить 13,8 місяців, що в свою чергу призведе до соціальної, економічної напруги в регіоні. Для швидкого відновлення функціонування штучної споруди керівництвом Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області, за підтримки Укравтодора, виникла необхідність проведення переговорної процедури, що в свою чергу, суттєво зменшить терміни реалізації проекту.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 18:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
05 серпня 2020 18:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-28-000028 ● 472ce2e4ec8e4ee98563c9357cac5b65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 09:25 |
28.01.2021 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-08-05-005100-c
05.08.2020
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 25843931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-11 17:26:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-005100-c) очікуваною вартістю 488 884 752,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
згідно з частиною третьою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Виходячи з вищевикладеного, просимо повідомити про надання учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» документів відповідно до вимог частини першої статті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-15 15:14:00
Пояснення щодо запиту
Начальнику відділу
Східного офісу Держаудитслужби
Тетяні Переверзєвій
Пояснення на запит:
1.У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-005100-c) очікуваною вартістю 488 884 752,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання: згідно з частиною третьою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Виходячи з вищевикладеного, просимо повідомити про надання учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» документів відповідно до вимог частини першої статті 17 Закону. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно ч.3 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону та згідно частині 5 статті 17 Закону, зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.(Довідка з ДПС не вимагалася Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області,оскільки заборгованність зі сплати податків можливо перевірити у відкритому державному реєстрі,але ТОВ «Онур Конструкціон» з власної ініціативи надав цю довідку).
Враховуючи вищенаведене,під час проведення переговорної процедури(скорочена) Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) учасник ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» надав усі документи які вимагалися Замовником згідно ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою
Заст. начальника О.А. Коломійцев
Додатки:
ч.1 ст.17 учасника ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»(2 аркуша)
довідка МВД (2 аркуша)
довідка з ДПС (1 аркуш)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 16:21:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-005100-c) очікуваною вартістю 488 884 752,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
згідно з частиною третьою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Для підтвердження інформації щодо надання Замовником під час проведення переговорів вимоги учаснику ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» щодо надання інформації про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону просимо надати відомості щодо наявності такої вимоги та її документальне підтвердження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-17 12:29:47
Пояснення щодо запиту
Начальнику відділу
Східного офісу Держаудитслужби
Тетяні Переверзєвій
Пояснення на запит:
1. У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-005100-c) очікуваною вартістю 488 884 752,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання: згідно з частиною третьою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Для підтвердження інформації щодо надання Замовником під час проведення переговорів вимоги учаснику ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» щодо надання інформації про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону просимо надати відомості щодо наявності такої вимоги та її документальне підтвердження. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1.Службою автомобільних доріг 03.08.2020р. було надіслано на електронну та поштову адресу ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» запрошення щодо проведення переговорів 05.08.2020р. які відбулись об 11:00 у м.Дніпрі вул.Воскресенській буд.24 з повним переліком документів які вимагались під час переговорів.
05.08.2020р. під час переговорів ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» були надані усі необхідні документи які вимагалися Замовником.
Заст. начальника С.С.Кочан
Додатки:
Запрошення на переговори учасника ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»(5 аркушів)
Протокол переговорів(2 аркуша)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-25 16:43:49
Надання заперечень на висновок
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби
О. Васильєву
Про надання
заперечень на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2021 року про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2020-08-05-005100-c) та надає наступні заперечення до нього.
Так, у висновку зазначено про недотримання Замовником вимог частини третьої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не вказано яким чином учасник-переможець ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» мав надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Слід зазначити, що стосовно переговорної процедури закупівлі законодавчо не передбачено обов’язку замовника зазначати, яким чином учасник має надати підтвердження про відсутність підстав (в паперовому виді чи на електронному носії). Крім того, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» по переговорній процедурі закупівлі та функціоналом електронного майданчику не передбачено надавати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
З огляду на вищевикладене, спосіб підтвердження учасником (переможцем) підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі залишається на розсуд Замовника.
Окрім того, Замовником у направленому на електронну адресу учасника листі, у полі електронного листа зазначено, що документи про відсутність підстав згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник надає у паперовому виді чи на електронному носії. Крым того, у додатку 1 до запрошення на переговорну процедуру «Реконструкція мосту з підходами через річку Чортомлик на км 206+925 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» чітко зазначено, в якому вигляді потрібно надати документи.
З огляду на вищевикладене, порушення вимог частини третьої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з боку Служби відсутні.
У подальшому Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області саме у запрошенні буде чітко визначати, яким чином учасник має надавати документи згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою
в.о. начальника О.А.Коломійцев
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог частини третьої статті 40 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | №160/3289/21 від 09.03.2021р. |
Дата публікації: | 11 березня 2021 |
Документи:
11 березня 2021 11:59
|
Електронний підпис |
11 березня 2021 11:58
|
Ухвала по справі №160-3289-21 від 09.03.2021.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
488 407 541,81
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:33
|
ДУ-18 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 11:45
|
ДУ-17 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:12
|
ДУ 15 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:10
|
ДУ 12 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 08:24
|
Б-О-2_ДУ11.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 16:05
|
ДУ10_Б-О-2.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:10
|
ДУ 7 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 12:41
|
ДУ 5 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 15:39
|
ДУ 4 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:14
|
Б-О-2_ДУ2.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:52
|
ДУ 1 Б-О-2.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:15
|
Б-О-2.pdf | укладений |
26 серпня 2020 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до терміну виконання робіт, календарного плану та плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку виконання робіт та строку дії договору до 31.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування,продовження строку виконання робіт та строку дії договору до 31.12.2025р. на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Б-О-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |