Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 44165850 |
Місцезнаходження: | 49010, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Лазаряна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Троценко Ольга 380979819968 trotsenko.olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:13 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:13 |
Очікувана вартість: | 944 282,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 442,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 17:46 |
проект договору .docx | |
27 березня 2025 17:46 |
0.Тендерна документація світло (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-21-000016 ● 75b180c8a99f4802a4e263d265dbff7d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2025 16:52 |
21.05.2025 № 142
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.05.2025 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-03-27-010869-a 27.03.2025 УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-26 09:23:14
Про надання пояснень
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з монтажу зовнішнього освітлення на території гуртожитку № 2 за адресою Лазаряна 2 м. Дніпро» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-010869-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі послуг та на підставі яких документів?
3. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-28 22:03:00
Надання роз'яснення
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-03-27-010869-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-05-21-000016 від 21.05.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи)» На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь. Закупівля здійснюється на виконання рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VIII скликання від 19.02.2025 р. № 3/63, “Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 р. 2/59 “Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2025 р.”. (КПКВК МБ 1419800- Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (Українському державному університету науки і технологій Міністерства освіти і науки України), на виконання робіт з благоустрою прилеглої території будівлі, де розміщені внутрішньо переміщені особи з Маріупольської громади, а саме улаштування зовнішнього освітлення”
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно: - до дефектного акту Замовника на 2025 рік; - до проектної документації на послуги з «улаштування зовнішнього освітлення» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VIII скликання від 19.02.2025 р. № 3/63, “Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 р. 2/59 “Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2025 р (а саме у Додатку 3 (ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена: - до наданих комерційних пропозицій ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» №13/03/2025-1 від 13.03.2025, ТОВ «Плутон» LS 48-1825/1 від 14 березня 2025р. Комерційне Підриємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради вихідний лист № 163/3 від 13 .03.2025 р. Враховуючи вищезазначене обґрунтування технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛЬДР" |
799 982,18
UAH з ПДВ
|
799 982,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" |
849 912,55
UAH з ПДВ
|
840 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
929 021,62
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛЬДР" #42573724 |
Відхилено |
799 982,18
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 18:35
|
|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" #19315887 |
Відхилено |
840 460,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 22:48
|
|
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" #38897076 |
Переможець |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 12:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2025 12:20
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 травня 2025 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2025 15:55
|
ДУ 2 до договору 57.pdf | зміни до договору |
19 травня 2025 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2025 15:15
|
ДУ 1 до договору 57.pdf | зміни до договору |
19 травня 2025 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2025 19:26
|
Договір 57pdf.pdf | укладений |
12 травня 2025 19:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |