Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання Ubiquiti (засоби зв’язку)
Очікувана вартість
62 440,00 UAH
UA-2025-03-28-013888-a 5d7d28032593464687e4b8d978cba257
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макеєв Максим

+380934476369 a1214@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1214
Код ЄДРПОУ: 07530089
Місцезнаходження: 51272, Україна , Дніпропетровська обл., селище Черкаське, в/ч А1214
Контактна особа: Макеєв Максим
+380934476369
a1214@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 20:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 12:40
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:16
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:16
Очікувана вартість: 62 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 312,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Аналоги не пропонувати по тих позиціях де чітко визначено марку, модель та тип товару

Виникла потреба в закупівлі мережевого обладнання тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Маршрутизатор Ubiquiti UniFi Dream Machine Pro (UDM-Pro)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вулиця Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
6 штука
Точка доступу Ubiquiti UniFi U6+ (U6-PLUS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вулиця Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:27
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 20:37
3. Додаток _2 Технічні характеристики.docx
28 березня 2025 20:37
4. Додаток _3 Форма пропозицiї.docx
28 березня 2025 20:37
5. Додаток _4 _ Анкета контрагента..docx
28 березня 2025 20:37
2. Додаток _1 Проект договору.docx
02 квітня 2025 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 20:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:27
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 20:37
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 20:37
3. Додаток _2 Технічні характеристики.docx
28 березня 2025 20:37
4. Додаток _3 Форма пропозицiї.docx
28 березня 2025 20:37
5. Додаток _4 _ Анкета контрагента..docx
28 березня 2025 20:37
2. Додаток _1 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮЗЕДНЕТ" 52 178,20
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЩЕСНЯК ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" 54 318,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА 51 680,48
UAH з ПДВ
49 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 12:30
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:29
Декларація_U6+.pdf
10 квітня 2025 12:10
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:08
udm-pro.pdf
10 квітня 2025 12:08
UA DoC Ubiquiti U6+ RED (1).pdf
10 квітня 2025 12:08
u6+_ds.pdf
08 квітня 2025 10:51
Електронний підпис
08 квітня 2025 10:51
Електронний підпис
08 квітня 2025 10:50
02.ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 квітня 2025 10:50
VYTYAG_EDR_2025.pdf
08 квітня 2025 10:50
01.АНКЕТА.pdf
08 квітня 2025 10:50
RAKHUNOK_PRIVAT.pdf
08 квітня 2025 10:50
Модельний статут.pdf
08 квітня 2025 10:50
PDV.pdf
08 квітня 2025 10:50
03.ДОВІДКА_ДОСВІД.pdf
08 квітня 2025 10:50
32420000-3 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮЗЕДНЕТ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

ФОП "ЩЕСНЯК ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮЗЕДНЕТ"
#44465682
Переможець 47 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 11:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 10:33

Вимога про усунення невідповідностей

10.04.2025 року с-ще Черкаське Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЮЗЕДНЕТ» код ЄДРПОУ 44465682 (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Мережеве обладнання Ubiquiti (засоби зв’язку), код товару за ДК 021:2015 32420000-3 «Мережеве обладнання» (далі- Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-28-013888-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку №2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку №2 до оголошення). У складі пропозиції, згідно Додатку №2 до оголошення, не надано інформації щодо підтвердження про відповідність товару вимогам тендерної документації, а саме: - копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; - товар повинен надходити згідно поданих заявок і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації; - продавець товару гарантує його працездатність протягом усього терміну придатності за умови обов’язкового дотримання Покупцем належних умов зберігання (експлуатації) й порядку використання передбачених діючими нормативними актами та технічними документами на товар. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оформлену інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку №2 до оголошення) та додати інформацію щодо підтвердження про відповідність товару вимогам тендерної документації (згідно Додатку №2 до оголошення). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду вказаних питань я, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.

Документи

14 квітня 2025 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮЗЕДНЕТ"
#44465682
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2025 11:39
дог 32.pdf укладений
14 квітня 2025 11:34