Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дністровське басейнове управління водних ресурсів |
Код ЄДРПОУ: | 13646270 |
Вебсайт: | http://vodaif.gov.ua/publichni-zakupivli |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А |
Контактна особа: |
Пушка Юлія Романівна +380342523142 tenderbuvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 11:12 |
Додаток 1 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc | |
24 березня 2025 11:12 |
Додаток 2 перелік документів які подаються учасником.docx | |
24 березня 2025 11:12 |
Додаток 3 перелік документів які надаються переможцем.docx | |
24 березня 2025 11:12 |
Додаток 4 проєкт договору.doc | |
24 березня 2025 11:12 |
Тендерна документація 2025.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000029 ● 2efcf9ba65b741afad9bb006df6a09d6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-24-003648-a 24.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 15:59:41
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Витратні матеріали та хімічні реактиви для хроматографічних і спектрометричних досліджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-24-003648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-18 09:38:02
Відповідь на Ваш запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу процедури закупівлі предмету «Витратні матеріали та хімічні реактиви для хроматографічних і спектрометричних досліджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-24-003648-a) , надаємо наступні пояснення. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Витратні матеріали та хімічні реактиви для хроматографічних і спектрометричних досліджень» здійснено на підставі затвердженого кошторису на 2025 рік Т. в.о голови Державного агентства водних ресурсів України від 09 січня 2025 року та за розрахунком видатків на утримання у 2025 році за бюджетною програмою 2707050 «Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно затвердженого кошторису на 2025 рік та комерційної пропозиції наданої учасниками. Документи до пояснення по запиту від 16 квітня 2025 року: 1. Кошторис на 2025 рік. 2. Розрахунок видатків на утримання у 2025 році за бюджетною програмою 2707050 «Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами» 3. Комерційні пропозиції від учасників.
З повагою, Уповноважена особа Юлія Пушка.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОК ТРЕЙД" |
1 881 571,94
UAH з ПДВ
|
1 881 571,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОК ТРЕЙД" #32642016 |
Переможець |
1 881 571,94
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 09:37
|
Договір | укладений |
23 квітня 2025 09:29
|