Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728465 |
Місцезнаходження: | 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
Контактна особа: |
Лунгу Тетяна Георгіївна 380484043308 tetiana.lunhu@rni.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 11:33 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 11:33 |
Очікувана вартість: | 12 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Мова тендерної пропозиції – українська.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації.
Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції.
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Послуг, що надаються здійснюється Замовником, щомісячно, за фактом надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, на підставі наявності підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», (далі - Акт за формою №КБ-2в) і Довідок за формою № КБ-3 «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (далі - Довідка за формою №КБ-3), з одночасним наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 80 |
Дата виставлення рахунку | Оплата суми ПДВ (залишок 20% (двадцять відсотків) як складової вартості Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Застосування визначеного в цьому розділі Договору способу оплати відповідає інтересам Сторін та вважається належним виконанням грошових зобов’язань Замовника. В разі невжиття/вжиття в недостатньому обсязі Виконавцем передбачених цим Договором заходів, а також в разі їх вжиття з порушенням встановлених цим Договором строків та послідовності, та втрати Замовником права на податковий кредит за відповідною господарською операцією, Замовник не сплачує на користь Виконавця суму ПДВ як складову вартості Послуг, при цьому в такому разі грошові зобов’язання Замовника вважатимуться виконаними в повному обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2025 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2025 16:41 |
Перелік змін.docx | |
22 квітня 2025 16:41 |
Тендерна документація зі змінами від 22.04.2025.doc | |
21 квітня 2025 11:41 |
Тендерна документація зі змінами від 21.04.2025.doc | |
21 квітня 2025 11:41 |
Перелік змін.docx | |
21 квітня 2025 11:41 |
Проект договору.docx | |
18 квітня 2025 11:56 |
Тендерна документація зі змінами від 18.04.2025.doc | |
18 квітня 2025 11:56 |
Перелік змін.docx | |
04 квітня 2025 14:33 |
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2025.doc | |
04 квітня 2025 14:33 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2025 16:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
03 квітня 2025 16:54 |
Перелік змін.docx | |
28 березня 2025 14:37 |
Тендерна документація.doc |
22 квітня 2025 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
22 квітня 2025 16:41 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
22 квітня 2025 16:41 |
Тендерна документація зі змінами від 22.04.2025.doc
|
||||||||||||||||||
21 квітня 2025 11:41 |
Тендерна документація зі змінами від 21.04.2025.doc
|
||||||||||||||||||
21 квітня 2025 11:41 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
21 квітня 2025 11:41 |
Проект договору.docx
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2025 11:56 |
Тендерна документація зі змінами від 18.04.2025.doc
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2025 11:56 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
04 квітня 2025 14:33 |
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2025.doc
|
||||||||||||||||||
04 квітня 2025 14:33 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
03 квітня 2025 16:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||
03 квітня 2025 16:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
28 березня 2025 14:37 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-13-000029 ● 7551cf1544ff45ca98f3712f0e3f4d48
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 Одеса № 95
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2025 № 95
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2025-03-28-008688-a 28.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-15 17:14:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-16 09:57:08
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Ренійська філія ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю послуги Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1) за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-008688-a.
Наказом Державної аудиторської служби від 13.05.2025р. №95 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
15.05.2025р. о 17:14:26 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1), що розміщена за посилання в ЕСЗ - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-008688-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісної послуги.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни, направлені письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг, на що отримані листи – відповіді з ціновими пропозиціями (надаються).
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Згідно з ч. 5 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Слід зазначити, що ч. 6 ст. 40 Закону містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону.
Необхідно звернути увагу, що ДП «АМПУ» в особі Ренійської філії ДП «АМПУ» відноситься до замовників у розумінні Закону відповідно до п.4 частини 1 статті 2 Закону, оскільки здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: надання послуг портів.
Зважаючи на те, що Ренійська філія ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються.
Слід зазначити, що починаючи з 01.04.2025р. замовником розміщається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті за посиланням: https://www.uspa.gov.ua/publichni-zakupivli.
Додатки:
1. Лист-запит ТОВ «Анкор» від 18.02.2025р. №276/21-02-03.04/Вих – 1 арк.
2. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Анкор» від 19.02.2025р. №265/21/Вх – 1 арк.
3. Лист-запит ТОВ «Метпроект» від 18.02.2025р. №277/21-02-03.04/Вих – 1 арк.
4. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Метпроект» від 25.02.2025р. №302/21/Вх – 1 арк.
5. Лист-запит ТОВ «Морбудпроект» від 18.02.2025р. №276/21-02-03.04/Вих – 1 арк.
6. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Морбудпроект» від 19.02.2025р. №266/21/Вх – 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2025 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" |
12 190 000,00
UAH
|
12 190 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
12 490 000,00
UAH
|
12 490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" #32290523 |
Переможець |
12 190 000,00
UAH
|
07 травня 2025 08:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2025 08:10
|
Інформація про ціни на мат ресурси.docx | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
1_ДОГОВІР поточний ремонт_причали 15,23,26,27.docx | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
4_1_Додаток 1_Договірна ціна_к.docx | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
Договір 76-В-РЕФ-25.pdf | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
Додаток 1 до договору.pdf | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
Додаток 2-4.pdf | укладений |
23 травня 2025 08:08
|
Додаток 4.pdf | укладений |
23 травня 2025 08:08
|