Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмільниккомунсервіс |
Код ЄДРПОУ: | 32505648 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Чорновола В´ячеслава, 107 А |
Контактна особа: |
Хмільниккомунсервіс КП +380433822551 32505648zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
20 грудня 2023 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-08-000036 ● 944f69140cbd42f2a9d323b37ebcb3f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2024 №2-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.01.2024 №2-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-12-20-021869-a, 20.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-09 14:25:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів конструкційних матеріалів (придбання плитки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-021869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. З яких підстав Замовником, керуючись вимогами підпункту 7 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, прийнято рішення щодо закупівлі плитки «Старе місто» (сірий колір), шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару?
2. Обґрунтуйте необхідність постачання додаткового обсягу товару: плитка «Старе місто» (сірий колір), висота 60 мм, вага 141 кг/м2, стиранність не більше 0,7 г/см2, клас бетону В30, морозостійкість цикл, водопоглинення не більше 6%, саме у ФОП «Суліма Галина Василівна» та поясніть ймовірність придбання зазначеного товару, у разі зміни постачальника, з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення його несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням?
3. Чи виконано умови договору від 20 грудня 2023 року №20П12 (далі - Договір) ФОП «Суліма Галина Василівна» щодо поставки товару до 31 грудня 2023 року відповідно до пункту 7.1 розділу 7 Договору (надайте документальне підтвердження)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-12 12:11:59
Відповідь
Відповідь на звернення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-07 12:24:08
Заперечення щодо висновку
КП «Хмільниккомунсервіс» не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА #2702107624 |
Переможець |
408 330,00
UAH
|
20 грудня 2023 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:17
|
Договір плитка.pdf | укладений |
20 грудня 2023 17:50
|
Протокол 83.pdf | укладений |
20 грудня 2023 17:50
|