Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 14:07 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 14:07 |
Очікувана вартість: | 11 034 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 174,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 80 | |
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 14:57 |
Опис змін 2.docx | |
26 березня 2025 14:55 |
Додаток 4 Нова редакція.docx | |
26 березня 2025 14:55 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
25 березня 2025 15:48 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
25 березня 2025 15:48 |
Опис змін.docx | |
20 березня 2025 16:04 |
Обгрунтування.pdf | |
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 5.docx | |
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 2.docx | |
20 березня 2025 16:04 |
Схема виконання робіт.pdf | |
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 3.docx |
26 березня 2025 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 березня 2025 14:57 |
Опис змін 2.docx
|
|||||||||
26 березня 2025 14:55 |
Додаток 4 Нова редакція.docx
|
|||||||||
26 березня 2025 14:55 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||||||||
25 березня 2025 15:48 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
|||||||||
25 березня 2025 15:48 |
Опис змін.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 16:04 |
Обгрунтування.pdf
|
|||||||||
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 16:04 |
Схема виконання робіт.pdf
|
|||||||||
20 березня 2025 16:04 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000145 ● 5c91f786455c4e5b8d0d5d61d125650f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1UA-2025-03-20-011971-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-25 11:52:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 14:48:30
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень надаємо інформацію та документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 15:38:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-06 09:47:47
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) інформуємо, що згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація, що затверджена в новій редакції протоколом уповноваженої особи від 26.03.2025 № 29 (додається) містить додатки до тендерної документації, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами, а саме:
- Додаток 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям;
- Додаток 2. Перелік документів для учасника/переможця, що підтверджують відсутність підстав під час подання тендерної пропозиції, зазначених у пункті 47 Особливостей та тендерній документації;
- Додаток 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі;
- Додаток 4. Проект договору про закупівлю;
- Додаток 5. Форма «Тендерна пропозиція».
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону з врахуванням Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону з урахуванням Особливостей – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю; прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- підготовленим учасником згідно із Додатком 4 та скріпленим підписом учасника проектом договору про закупівлю. До договірної ціни обов’язково надаються відповідні розрахунки, зокрема локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка. Підрядник заповнює форму договірної ціни (додаток № 1 до договору) відповідно до Додатка 30 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 5.2);
- іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Зазначеним пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації визначено, що документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремих файлах.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується:
- випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору про закупівлю (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Замовник встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Перелік документів для учасника/переможця, що підтверджують відсутність підстав під час подання тендерної пропозиції, зазначених у пункті 47 Особливостей та тендерній документації визначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Інформацією від учасника процедури закупівлі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – визначено в Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, проект договору про закупівлю учасником процедури закупівлі формується згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Також пунктом 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено «Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації».
Додатком 5 до тендерної документації визначено форму «Тендерна пропозиція», в якій зазначено, що «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи». Також пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та уточнену за результатами проведеного аукціону тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 тендерної документації).
У зв’язку з чим, під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» оформлено та оприлюднено перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації.
Додаток:
1. Протокол уповноваженої особи від 26.03.2025 № 29 – 59 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів зазначених у Висновку.
2025-05-09 11:10:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Мале підприємство "Прометей" |
10 331 892,00
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
10 206 175,00
UAH з ПДВ
|
9 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Мале підприємство "Прометей" #21351979 |
Відхилено |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 16:11
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
9 599 999,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 08:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 13:30
|
Договір № 94 від 17.04.2025.pdf | укладений |
18 квітня 2025 13:29
|
Додаток № 2, №3, №4 до Договору.docx | укладений |
18 квітня 2025 13:29
|
Договір № 94 від 17 квітня 2025.docx | укладений |
18 квітня 2025 13:29
|
Додаток № 1 до Договору.docx | укладений |
18 квітня 2025 13:29
|