Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОЧАКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОЧАКІВ-СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 42560752 |
Місцезнаходження: | 57508, Україна , Миколаївська обл., місто Очаків, вул. Гетьманська , 41 |
Контактна особа: |
Наталія Савушкіна +380973075905 ochakiv.servis@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 8 600 220,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Фінансування
Закупівля за кошти: | МКЧХ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В складі проекту виконана інвесторська кошторисна документація яка використовується для формування капітальних вкладень замовника, проведення процедури закупівлі, а також є базою для складання договірної ціни. Розцінки, застосовані при складанні кошторису є уніфіцированими і можуть бути доповнені тільки відносно матеріалів які зазначені як «по проекту». При складанні договірної ціни підрядник має відкоригувати кожну розцінку в залежності від проектних рішень та можливостей конкретної будівельної організації, тобто парку машин, механізмів, робочої сили тощо.
Тобто склад розцінки може бути змінений тільки при складанні договірної ціни. Для цього необхідно проаналізувати не тільки документи, які входять до складу кошторисної частини, а особливо технічну частину проекту – пояснювальну записку, креслення, специфікації, пояснення до виконання робіт, та відкоригувати розцінки згідно проектних рішень. Можливо частина матеріалів не потрібна для виконання робіт, інші матеріали можуть бути уточнені в марках, параметрах та цінах відповідно проекту, або замінені на аналогічні.
Що стосується чавунних фасонних частин, то розцінками ДБН Д.1.1-1-2000 Правила визначення вартості будівництва передбачена вартість даних матеріалів в тонах і в інвесторській документації ми не маємо права міняти розцінки (див.пояснення вище).
Для виключення тотожних питань у подальшому, 24.03.2025 року Уповноваженою особою були внесені зміни до тендерної документації, додано Робочий проект у 3-х томах до Додатку 1 ТД, його потрібно проаналізувати та відкоригувати матеріали для виконання робіт і розцінки згідно проектних рішень.
Для виключення тотожних питань у подальшому, 24.03.2025 року Уповноваженою особою були внесені зміни до тендерної документації, додано Робочий проект у 3-х томах до Додатку 1 ТД, його потрібно проаналізувати та відкоригувати матеріали для виконання робіт і розцінки згідно проектних рішень.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 квітня 2025 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000043 ● 0c273bd187c04d6e85965119a2206cdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-14-001958-a 14.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 16:15:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-001958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням угод, постанов (розпоряджень) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, тощо).
3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-12 11:04:32
Комунальне підприємство Очаківської міської ради "Очаків - сервіс" Пояснення
На перше питання, а саме:
Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Долучаю експертний звіт, витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проектні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, протокол визначення очікуваної вартості.
На друге питання, а саме:
Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням угод, постанов (розпоряджень) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, тощо).
Відповідь: Фінансування буде здійснюватись за укладеною угодою між Міжнародною місією червоного хреста та КП ОМР «Очаків – сервіс», при публікації плану закупівлі UA-P-2025-03-14-000545-a було зазначено фінансування за рахунок гуманітарної організації. Як доказ долучаю лист про наміри.
На трете питання, а саме:
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь: Дане положення зазначено ПКМ України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 та стосується заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Але фінансування даної закупівлі буде здійснюватись не за рахунок бюджетних коштів (державних чи місцевих), тому застосовувати положення цієї Постанови до даної закупівлі не доречно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 15:18:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-001958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації документів), а саме:
1. Документів (листи запити, листи відповіді, тощо), які отримані (та зазначені у протоколі уповноваженої особи № 12/05/25 від 12.05.2025 в лоті № 1) під час перевірки достовірності інформації, наданої учасником торгів ТОВ «А Груп Інжинірінг» у своїй тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Чи укладено договір з переможцем закупівлі за лотом № 2 ФОП Буряченко Сергієм Володимировичем? Надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-16 12:09:58
Комунальне підприємство Очаківської міської ради "Очаків - сервіс" Пояснення
На перше питання, а саме:
Документів (листи запити, листи відповіді, тощо), які отримані (та зазначені у протоколі уповноваженої особи № 12/05/25 від 12.05.2025 в лоті № 1) під час перевірки достовірності інформації, наданої учасником торгів ТОВ «А Груп Інжинірінг» у своїй тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідь: Долучаю лист запит №180/01-23 від 06.05.2025 року та лист відповідь №983/36 від: 08.05.2025 року.
На друге питання, а саме:
Чи укладено договір з переможцем закупівлі за лотом № 2 ФОП Буряченко Сергієм Володимировичем? Надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладання договору.
Відповідь: Договір не укладено. В зв’язку з тим, що фінансування буде здійснюватись за укладеною угодою між Міжнародним Комітетом Червоного Хреста та КП ОМР «Очаків – сервіс», при публікації плану закупівлі UA-P-2025-03-14-000545-a було зазначено фінансування за рахунок гуманітарної організації. Як доказ долучений лист про наміри No. Lol ODE 25/00046. Про результати проведених торгів було повідомлено Міжнародний Комітет Червоного Хреста для підготовки фінансової угоди. У очікувані відповіді, відповідно до п.49 Особливостей, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для підписання договору про закупівлю до 60 днів. Відповідь отримали на свій лист отримали лише 05.05.2025 року (долучаю лист МКЧХ), де зазначається, що, після ознайомлення з результатами проведеного тендеру, було виявлено порушення умов, викладених у Листі про наміри, а саме: «відбір проводиться на основі обов'язкової мінімальної кількості 3 (трьох) пропозицій від різних учасників публічних закупівель на електронному майданчику Prozorro, або Zakupivli.Pro». Враховуючи, що у листі про наміри було зазначено наступне: «виняток може бути розглянутий за умови затвердження МКЧХ». На даний час тривають перемовини та узгодження всіх положень майбутньої угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зазначаємо, що на Вашу вимогу щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тобто, тендерна документація містила посилання на нормативні акти, які станом на момент проведення закупівлі втратили чинність, яка була оприлюднення через електронну систему закупівель 23.05.2025 року, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з метою усунення у подальшому подібних порушень законодавства про закупівлі, та попереджено її про наслідки недотримання законодавства про закупівлі. Додаємо до листа Наказ № 83 від 26.05.2025 року.
2025-05-29 09:13:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Будівельні роботи на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами |
Опис предмету закупівлі: |
будівельні роботи за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 8 477 398,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 84 773,98 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Платником наступним чином: перший - авансовий платіж у розмірі 10% від договірної ціни робіт; другій проміжний платіж за виконані роботи і передані по акту прийому - передачі - у розмірі, що не перевищує 40% від договірної ціни робіт; третій платіж – остаточний розрахунок після підписання акту здачі – приймання робіт, що не перевищує 50% від договірної ціни робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 15 квітня 2025 17:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТАКО-А" |
8 141 281,37
UAH з ПДВ
|
6 915 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А ГРУП ІНЖИНІРІНГ" |
8 200 940,14
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТАКО-А" #42949469 |
Рішення скасоване |
6 915 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 09:43
|
|
ПП "ТАКО-А" #42949469 |
Відхилено |
6 915 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 11:03
|
|
ТОВ "А ГРУП ІНЖИНІРІНГ" #45071726 |
Відхилено |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2025 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 16:36
|