Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05473594 |
Місцезнаходження: | 08402, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Солонці, будинок 1 |
Контактна особа: |
Гріненко Наталія Григорівна +380456753894 10313vukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 2 507 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 17:39 |
Додаток 3 Дог.docx | |
30 листопада 2021 17:39 |
Додаток 2 ТЗ.doc | |
30 листопада 2021 17:39 |
Додаток 1 КВ.docx | |
30 листопада 2021 17:39 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000070 ● c5ac3ac7f5224fa38fb090f63ecaefee
- Статус: завершено ● Дата: 15 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2021-11-30-011306-c 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 12:58:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Машина дорожня комбінована (піскорозкидач) (ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (код ДК 021:2015: 34143000-1 Транспортні засоби для утримання доріг узимку))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-011306-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 11:03:52
Надання пояснень (вих. № 16 від 18.01.2022)
На Ваш запит замовнику від 14 січня 2022 року на пояснення з приводу рішення про моніторинг по закупівлі – Машина дорожня комбінована (піскорозкидач) (ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (код ДК 021:2015: 34143000-1 Транспортні засоби для утримання доріг узимку)) (UA-2021-11-30-011306-c), повідомляємо наступне.
Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Враховуючи технологічні особливості виробничого (господарського) процесу цеху «Благоустрій» КП ВУКГ, одним з яких є належне утримання вулично-дорожньої мережі Переяславської ОТГ у зимовий період, відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ від 14.02.2012 № 54, а також з огляду на недостатню кількість відповідної снігоприбиральної техніки для виконання функцій з належного утримання доріг та враховуючи, що деяка техніка застаріла й вичерпала свій термін використання, постійно потребує ремонту, заміни складових частин, ціна на які є досить висока, а випуск деяких запасних частин припинено через моральне старіння, необхідно було придбати за бюджетні кошти додаткову снігоприбиральну техніку. Крім того, у зв’язку з утворенням Переяславської міської територіальної громади та приєднанням до неї нових населених пунктів збільшився обсяг території та робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі.
Також було враховано, що у 2018 році КП ВУКГ для потреб цеху «Благоустрій» за кошти місцевого бюджету було придбано одну одиницю спецтехніки (піскорозкидач на базі самоскида МАЗ-5550), що цілком виправдав заявлені технічні характеристики й можливості, повністю відповідає потребам КП ВУКГ.
Відповідно до запиту ініціатора закупівлі від 30.11.2022р., було надано технічні вимоги до предмету закупівлі та визначено його технічні, якісні та кількісні характеристики, згідно яких було оголошено відповідну закупівлю.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників та постачальників.
Крім цього, було зібрано комерційні пропозиції серед потенційних постачальників Товару та був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro».
Виходячи з вищезазначеного та відповідно до Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Переяславської міської ради на 2021-2022 роки, затвердженої рішенням Переяславської міської ради від 17.12.2020 № 10-04-VIIІ (зі змінами), рішення Переяславської міської ради від 24.12.2020 року № 12-05-VІІI «Про бюджет Переяславської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), для забезпечення потреб КП ВУКГ при виконанні функцій з належного утримання вулично-дорожньої мережі Переяславської ОТГ та враховуючи мінімальні і рекомендовані вимоги до спецтехніки було прийнято рішення про закупівлю 1 (однієї) машини дорожньої комбінованої (піскорозкидача) та виділено кошти для закупівлі з місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення склав 2507000,00 грн.
Вказані вище рішення Переяславської міської ради розміщені у вільному доступі за посиланням: https://phm.gov.ua/?page_id=377
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо посилання: https://phm.gov.ua/?page_id=453
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-19 13:00:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Машина дорожня комбінована (піскорозкидач) (ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (код ДК 021:2015: 34143000-1 Транспортні засоби для утримання доріг узимку))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-011306-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з підтверджуючими документами щодо об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до договору від 28.12.2021 № 528 в частині продовження його строку дії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-21 15:23:19
надання пояснень (вих. № 28 від 21.01.2022)
На Ваш запит замовнику від 19 січня 2022 року на пояснення з приводу рішення про моніторинг по закупівлі – Машина дорожня комбінована (піскорозкидач) (ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (код ДК 021:2015: 34143000-1 Транспортні засоби для утримання доріг узимку)) (UA-2021-11-30-011306-c), повідомляємо наступне.
У зв’язку з утворенням Переяславської міської територіальної громади та приєднанням до неї нових населених пунктів, збільшилася територія обслуговування та обсяг робіт по належному утриманню вулично-дорожньої мережі, зокрема у зимовий період. З огляду на недостатню кількість відповідної снігоприбиральної техніки для виконання функцій з утримання доріг виникла необхідність придбати за бюджетні кошти додаткову снігоприбиральну техніку – Машину дорожню комбіновану (піскорозкидач).
Враховуючи гостру необхідність поновлення автопарку для виконання функцій по утриманню вулично-дорожньої мережі територіальної громади та лист постачальника ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» від 28.12.2021 року № 325-1/12 про продовження строку поставки товару (Машини дорожньої комбінованої зі змінним обладнанням МДКЗ – 14 на базі самоскида МАЗ-5550) за договором № 528 від 28.12.2021р. у зв’язку з неможливістю своєчасного виконання зобов’язань через запровадження карантинних заходів, було прийнято рішення про внесення змін до договору та продовжено строк його дії на 2022 рік.
Додаток:
- Лист ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» від 28.12.2021 року № 325-1/12 на 1 арк.
- Лист відділу капітального будівництва та ЖКГ Переяславської міської ради від 20.02.2022р. № 10/0/75-22 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
2 504 000,00
UAH з ПДВ
|
2 504 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
2 506 780,00
UAH з ПДВ
|
2 506 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
2 504 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2022 15:55
|
Додаткова угода | укладений |
12 травня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:41
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:27
|
Договір | укладений |
28 грудня 2021 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | 528 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2021 — 01 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Триваюча широкомасштабна збройна агресія Російської Федерації проти України, враховуючи Укази Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», а також згідно розділу ІХ Договору та п. 12.3 Договору, неможливістю виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань |