Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робочі станції для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон та паспортів громадян України у формі картки
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2021-05-31-008807-b ● 50236c3d716048c8aaffd46e795f8047
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна 380577252066 dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Технічні вимоги та специфікацію до предмету закупівлі викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Робочі станції для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон та паспортів громадян України у формі картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 16:33 |
Перелік змін.docx | |
07 червня 2021 16:33 |
ДОДАТОК_3_РС_ЗП_2021 із змінами.docx | |
07 червня 2021 16:33 |
ДОДАТОК_4_РС_ЗП_2021 із змінами.docx | |
07 червня 2021 16:32 |
ТД_РС_ЗП_2021 нова редакція.docx | |
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_5_РС_ЗП_2021.docx | |
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_2_РС_ЗП_2021.docx | |
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_1_РС_ЗП_2021.docx |
07 червня 2021 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2021 16:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 червня 2021 16:33 |
ДОДАТОК_3_РС_ЗП_2021 із змінами.docx
|
|||
07 червня 2021 16:33 |
ДОДАТОК_4_РС_ЗП_2021 із змінами.docx
|
|||
07 червня 2021 16:32 |
ТД_РС_ЗП_2021 нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_5_РС_ЗП_2021.docx
|
|||
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_2_РС_ЗП_2021.docx
|
|||
31 травня 2021 16:24 |
ДОДАТОК_1_РС_ЗП_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ОС Windows 10
Дата подання: 04 червня 2021 14:34
Дата відповіді: 07 червня 2021 14:02
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.4 Додатку 4 до ТД, визначена вимога щодо Загального ПЗ яке має складатися з: - операційної системи: Microsoft Windows 10 Pro (downgrade to 8.1) SNGL OLP (або еквівалент), на даний час та впродовж вже кількох років ПЗ для збору даних та видачі документів успішно функціонує в ОС Windows 10 і не потребує зниження до версії 8.1.
Приклади закупівель : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-15-011037-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-003989-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-01-000956-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-23-003028-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-01-005183-c.
В зв’язку з вище зазначеним просимо видалити цю застарілу вимогу, оскільки в ній немає жодної потреби для успішного та безперебійного функціонування Робочої станції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь. Розглянувши запитання, тендерний комітет замовника дійшов висновку щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-05-31-008807-b, виключивши з ДОДАТКУ 4 до тендерної документації вимогу щодо зниження версії операційної системи Windows 10 до версії 8.1. та оприлюднення нової редакції тендерної документації (із змінами) в електронній системі закупівель відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь. Розглянувши запитання, тендерний комітет замовника дійшов висновку щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-05-31-008807-b, виключивши з ДОДАТКУ 4 до тендерної документації вимогу щодо зниження версії операційної системи Windows 10 до версії 8.1. та оприлюднення нової редакції тендерної документації (із змінами) в електронній системі закупівель відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо спеціалізованого ПО
Дата подання: 04 червня 2021 14:35
Дата відповіді: 07 червня 2021 14:01
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.4 Додатку 4 до ТД, визначена вимога що Програмне забезпечення (ПЗ) РС складається з загального та спеціалізованого. Повідомляємо що все спеціалізоване ПЗ яке запитується Вами в цій закупівлі поставляється ДМС України БЕЗКОШТОВНО разом із ПЗ для збору даних. До того ж, п. 1.7 Додатку 4 до ТД визначено вимогу щодо постачання РС з наданням наступних послуг: «послуги з налаштування програмних компонентів (спеціалізованого ПЗ)», НАГОЛОШУЄМО що налаштування спеціалізованого ПЗ проводиться виключно представниками ДМС України оскільки вони ж і надають зазначене спеціалізоване ПЗ.
Приклади закупівель : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-15-011037-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-003989-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-01-000956-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-23-003028-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-01-005183-c.
В зв’язку з вище вказаним просимо видалити зазначені вимоги щодо постачання СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПЗ як з пунктів 1.4.; 1.7. Додатку 4 до ТД так і загалом по всій тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь. Розглянувши запитання, тендерний комітет замовника дійшов висновку щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-05-31-008807-b, виключивши пункти 1.4, 1.7 з ДОДАТКУ 4 та змінивши п. 2.8 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації та оприлюднення нової редакції тендерної документації (із змінами) в електронній системі закупівель відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо вимоги поставки світловідбивного щита
Дата подання: 04 червня 2021 14:37
Дата відповіді: 07 червня 2021 14:00
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.3.5. Додатку 4 до ТД, визначена вимога щодо переліку необхідних фото аксесуарів, а саме вимагається: «світловідбивний щит (білий) 1,2*1 м (матеріал пластик або двп)» - наголошуємо що дане обладнання є доволі громіздким та в своїй більшості не застосовується уповноваженими органами при здійсненні закупівель подібного виду товару, пропонуємо для успішної закупівлі обладнання яке зможе безперешкодно функціонувати в зборі та з метою поліпшення виконання його функцій і налагодження - додати можливість використання еквіваленту - тканевого фону такого ж розміру, який успішно закуповується та використовується в інших ЦНАП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь. Технічна специфікація предмету закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робочі станції для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон та паспортів громадян України у формі картки) викладена замовником у тендерній документації з урахуванням статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». В період з 2017 року замовником здійснено закупівлю 30 робочих станцій для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон та паспортів громадян України у формі картки, які на теперішній час успішно використовуються центрами надання адміністративних послуг міста Харкова.
Враховуючи набутий досвід використання всіх складових обладнання робочих станцій, замовником встановлені технічні та якісні характеристики щодо зазначеного фото аксесуара, виходячи з практичності використання та відсутності додаткових фінансових витрат, зокрема на чищення та прасування тканевого фону.
Враховуючи набутий досвід використання всіх складових обладнання робочих станцій, замовником встановлені технічні та якісні характеристики щодо зазначеного фото аксесуара, виходячи з практичності використання та відсутності додаткових фінансових витрат, зокрема на чищення та прасування тканевого фону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
988 200,00
UAH з ПДВ
|
978 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
980 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #34891802 |
Переможець |
978 300,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 14:42
|
05.07.2021. РС-0507_21 робочі станції.pdf | укладений |
05 липня 2021 14:40
|