Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 23957835 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
Контактна особа: |
Ірина Омельченко +380674784128 tenderknp05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості Послуг, наданих ВИКОНАВЦЕМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 5 (п'яти) банківських днів безготівково шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ з дати отримання Рахунку – фактури та Акту наданих послуг з урахуванням усіх умов цього Договору. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 15:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
Перелік змін.docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
Технічна специфікація зі змінами.docx | |
23 листопада 2023 14:13 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
23 листопада 2023 14:13 |
Перелік змін.docx | |
23 листопада 2023 14:13 |
Технічна специфікація зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 10:48 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 10:48 |
Перелік змін.docx | |
17 листопада 2023 15:44 |
Тендерна документація.docx | |
17 листопада 2023 15:44 |
Проєкт договору.docx | |
17 листопада 2023 15:44 |
Технічна специфікація.docx |
24 листопада 2023 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 листопада 2023 15:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
24 листопада 2023 15:58 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
24 листопада 2023 15:58 |
Технічна специфікація зі змінами.docx
|
|||||||||
23 листопада 2023 14:13 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
23 листопада 2023 14:13 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
23 листопада 2023 14:13 |
Технічна специфікація зі змінами.docx
|
|||||||||
20 листопада 2023 10:48 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
20 листопада 2023 10:48 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 15:44 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 15:44 |
Проєкт договору.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 15:44 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі та переліком досліджень на 2024 рік нами виявлено порушення, а саме:
Під час оголошення закупівлі не враховано Постанову Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 376 «Про внесення змін у додаток 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій».
Наголошуємо, що державні Замовники у 2024 року повинні укладати договори із лабораторіями в яких наявний мікробіологічний профіль або договір, укладений із лабораторією мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
Оскільки, до переліку закупівлі входять бактеріологічні дослідження, то вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити наступну вимогу в технічну специфікацію Додатку № 2 до тендерної документації:
- Наявність у лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015 (надати копію дійсного сертифікату за стандартом).
Уважно ознайомившись з Технічною специфікацією зі змінами від 23.11.2023 року (Додаток 2 до тендерної документації) нами виявлено порушення, а саме:
«6. Документальне підтвердження наявності в учасника договору, укладеного із лабораторією мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.»
При формуванні даної вимоги Замовником допущено помилку!
Адже, саме ЗАМОВНИКИ мають укладати договір із ЛАБОРАТОРІЄЮ мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
А УЧАСНИКИ закупівлі повинні мати ЛАБОРАТОРІЮ мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
Вищезазначена вимога є дискримінацією та порушує права інших учасників та суперечить Постанові Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 376 «Про внесення змін у додаток 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій».
Оскільки, в такій редакції вищезазначеної вимоги п. 6 Технічної специфікації участь у тендерній закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які планують залучити до виконання договору субпідрядників/ співвиконавців.
Згідно з абзацом 5 частини 1 статті 1 Постанови КМУ від 21 квітня 2023 року № 376 «Про внесення змін у додаток 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» у Надавача (тобто Замовника) має бути наявна у структурі лабораторія мікробіологічного профілю або договір, укладений із лабораторією мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників та економії державних коштів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 6 Технічної специфікації у наступній редакції:
6. Наявність в Учасника лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015 (надати копію дійсного сертифікату за стандартом у сфері бакретіологічних досліджень біологічного матеріалу людини).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000069 ● 36a1584dce2040f5965a912925bdce03
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 21:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2024 №3
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 12.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2024 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2023-11-17-013467-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:15:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-17-013467-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 16:05:27
Відповідь на «Запит про надання пояснень» від 15.01.2024 р.
У відповідь на «Запит про надання пояснень» від 15.01.2024 року повідомляємо:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були сформовані з урахуванням потреб зі Службової записки, отриманої від 23.10.2023 року № б/н, в якій визначено орієнтовний обсяг досліджень, також, при формуванні Технічної специфікації на дану закупівлю було взято до уваги досвід проведення аналогічних закупівель Замовника за попередні роки. Керуючись рекомендаціями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, при визначенні очікуваної вартості закупівлі було враховано результати аналізу ринку цін на дослідження, що є предметом закупівлі, загальнодоступної інформації у відкритих джерелах та отриманих у відповідь на письмові запити Замовника цінових пропозицій, направлені надавачам аналогічних послуг, комерційних пропозицій. Очікувана вартість закупівлі є середнім арифметичним із отриманих даних.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова". Відповідно до річного плану до закупівлі UA-P-2023-11-17-004443-c дана закупівля здійснюється за кошти НСЗУ, що не є бюджетними коштами, відтак на їх витрати не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 15:22:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-17-013467-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином учасником виконана вимога тендерної документації пункт 6 Додаток №2 «Технічна специфікація», а саме підтвердження наявності в учасника договору, укладеного із лабораторією мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 15:57:19
Відповідь на «Запит замовнику на пояснення» від 24.01.2024 року
У відповідь на «Запит замовнику на пояснення» від 24.01.2024 року повідомляю: умовами пункту 6 Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації (зі змінами в редакції від 24.11.2023 року, які опубліковано в електронній системі закупівель 24.11.2023 року о 15:58) щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Проведення лабораторних досліджень)» передбачено, що з метою встановлення відповідності умовам Технічної специфікації у складі тендерної пропозиції учасник повинен підтвердити наявність в нього лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015. Вказана вимога не містить прямої вказівки щодо надання учасником відповідного документу, а лише підтвердження факту наявності в учасника лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015. В процесі розгляду документів тендерної пропозиції була встановлена наявність файлу від 27.11.2023 року «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» №3.1/1802 («1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s»), в якому учасником вказано, що він гарантує наявність в учасника лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
Вимога щодо надання документального підтвердження наявності в учасника договору, укладеного із лабораторією мікробіологічного профілю чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015, була вказана в тендерній документації зі змінами від 23.11.2023 року (що опубліковано 23.11.2023 року о 14:13), які втратили чинність після оприлюднення 24.11.2023 року змін до тендерної документації в редакції від 24.11.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЛ ДІЛА" |
1 074 550,00
UAH з ПДВ
|
649 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРША СОЦІАЛЬНА МЕДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "ЕСКУЛАБ" |
1 150 740,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЛ ДІЛА" #25587390 |
Переможець |
649 990,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 12:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 грудня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 10:24
|
CamScanner 2024-11-14 10.17.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 16:27
|
CamScanner 2024-10-28 16.13.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 16:23
|
CamScanner 2023-12-13 15.20.pdf | укладений |
13 грудня 2023 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми та обсягів договору |
Номер договору про закупівлю: | 8514/Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 8514/Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |