Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering services (Catering services to cadets)
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2020-12-07-007215-b | |
UA-2021-02-03-004191-c | |
UA-2022-12-20-002700-a | |
UA-2021-12-13-003242-a | |
UA-2020-12-16-001891-a | |
UA-2020-02-05-002402-a |
Інформація про замовників
Найменування: | МОРЕХІДНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ. О.І. МАРИНЕСКА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 36231765 |
Вебсайт: | http://marinesko.org.ua |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд,8 |
Контактна особа: |
Жовтяк Кирило Іванович 380487293819 omu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Maritime College after O. Marinesko of National university "Odesa maritime academy" |
National ID: | 36231765 |
Contact point: |
ZHOVTIAK KYRYLO 380487293819 omu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 13:41 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 13 104 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 104,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 3 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 4 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 15 листопада 2019 16:44 |
Enquiries until: | 08 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 грудня 2019 00:00 |
Planned auction date: | 14 січня 2020 13:41 |
Information
Estimated total value: | 13 104 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 13 104 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 3 |
Agreement duration: | 4 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 16:24 |
Перелік змін Кейтеринг.doc | |
10 грудня 2019 16:24 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc | |
10 грудня 2019 16:20 |
Перелік змін Кейтеринг.doc | |
10 грудня 2019 16:19 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc | |
15 листопада 2019 16:54 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc | |
15 листопада 2019 16:46 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc |
10 грудня 2019 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 грудня 2019 16:24 |
Перелік змін Кейтеринг.doc
|
||||||
10 грудня 2019 16:24 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc
|
||||||
10 грудня 2019 16:20 |
Перелік змін Кейтеринг.doc
|
||||||
10 грудня 2019 16:19 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc
|
||||||
15 листопада 2019 16:54 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc
|
||||||
15 листопада 2019 16:46 |
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000001 ● ac3ab03e04f346eabad047c932cb9ac3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2020 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-11-15-002008-c 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-16 14:17:18
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018
№ 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно Акту Прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063 на складських приміщеннях, які розташовані за адресою: м. Одеса, пр. М. Жукова, б. 105 – не проведено роботи щодо дезінфекції, а згідно пункту 2.1.а) договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року - скан-копії документів містять накладення?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон малотонажний-в Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду «кухар», а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – «кухонний робітник»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-17 15:42:43
Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-21 16:12:52
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог тендерної документації та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 17.01.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-24 15:50:17
Відповідь на запит
Відповідь (пояснення) Замовника
щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 року по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-04 15:28:56
Запит
Звернення за роз’ясненнями
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-02-06 12:14:16
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до запиту Замовника надаємо роз’яснення до висновку про результати моніторингу від 31.01.2020 № 8:
1) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації абзаців 3, 7 та 8 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації замість оригіналів надано копії документів, а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»); договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т (ТОВ «ТОНАР К»); договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР) (ТОВ «ОЛЬГА»).
2) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано документи, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року (ТОВ «ТОНАР К»); сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019 (ТОВ «ОЛЬГА»).
3) Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць.
4) Учасником ТОВ «ОЛЬГА» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації надано наказ (розпорядження) від 04 листопада 2019 року № 168 про прийняття на роботу Чилік Софії Дмитрівни на посаду кухонного робітника, що суперечить відомостям у довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», де зазначено посаду кухар.
5) Учасниками на порушення вимог пункту 4 розділу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано договори не в повному обсязі: від 19.09.2018 № ОД-1399 (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), від 08.11.2018
№ ОД-1651 (ТОВ «ТОНАР К»).
6) Учасниками на порушення вимог пункту 3 «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691 (ТОВ «ТОНАР К») та «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399 (ТОВ «ОЛЬГА»), де зазначений вид діяльності не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації.
Отже, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника до висновку Південного офісу Держаудитслужби про наявність або відсутність порушень законодавства від 31.01.2020 р. по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
2020-02-06 17:01:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в Одеському окружному адміністративному суді № 420/1276/20 від 14.02.2020 року |
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Документи:
14 лютого 2020 16:53
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | МОРЕХІДНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ. О.І. МАРИНЕСКА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 36231765 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд,8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОНАР К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОЛЬГА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
13 104 000,00
UAH з ПДВ
|
13 072 550,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОНАР К" |
13 104 000,00
UAH з ПДВ
|
13 077 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЬГА" |
13 104 000,00
UAH з ПДВ
|
13 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
13 072 550,40
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 16:21
|
ТОВ "ОЛЬГА" #25047770 |
Переможець |
13 104 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 16:24
|
ТОВ "ТОНАР К" #35999668 |
Переможець |
13 077 792,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 16:28
|
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування курсантам) | ||
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 149.64 UAH з ПДВ |
ТОВ "ТОНАР К" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 149.7 UAH з ПДВ |
ТОВ "ОЛЬГА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.5E+2 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
Рамкова угода №1 від 04.02.2020.pdf |
04 лютого 2020 17:25
|
Рамкова угода №1 від 04.02.2020.pdf |
04 лютого 2020 17:25
|