Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)
Очікувана вартість
93 516 532,00 UAH
UA-2025-04-04-008648-a 4bee580642324ab3a360f3d6013996f4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саріогло Станіслав

577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7
Контактна особа: Саріогло Станіслав
577252879
zakupivli.dbvr1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 93 516 532,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 467 582,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61100, Україна, Харківська область, місто Харків, Слобідський район, проїзд Садовий, 18-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 14:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Платіжне доручення
Вимоги до документу: Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Застава
18 квітня 2025 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 15:23
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 1 від 18.04.2025.xlsx
18 квітня 2025 15:23
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 1 від 18.04.2025.xlsx
18 квітня 2025 15:20
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 6.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 5.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 4.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 3.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 2.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 1.xlsx
04 квітня 2025 14:28
Тендерна документація.docx
18 квітня 2025 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 15:23
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:23
Додаток № 1 від 18.04.2025.xlsx
18 квітня 2025 15:23
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 15:20
Додаток № 1 від 18.04.2025.xlsx
18 квітня 2025 15:20
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 6.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 5.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 4.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 3.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 2.docx
04 квітня 2025 14:28
Додаток № 1.xlsx
04 квітня 2025 14:28
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-07-000012 ● 97afa21860554dc8bcbe416aa492369f
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2025 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.05.2025 № 134

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2025-04-04-008648-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-08 16:54:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-008648-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба:
1. В отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції (у разі наявності такої) з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-13 11:48:12

Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)


- керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків», за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 23 липня 2024 № 21-0211/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:

https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3418484966554600851/optype=6

- відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:

https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-74041.html

- джерелом фінансування закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель) є кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-16 09:26:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-008648-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-21 16:25:43

пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)

Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків», за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 23 липня 2024 № 21-0211/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, ознайомитися можна за посиланням:

https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3418484966554600851/optype=6

З документами щодо кошторисної вартості об’єкта будівництва: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків», зокрема, відповідними об’єктними та локальними кошторисами можна ознайомитись за посиланням:

https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3418512274694866151/optype=249

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-19 17:20:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-008648-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію чи укладено договір з переможцем закупівлі, приватним акціонерним товариством "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1". У разі його не укладення, надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладення договору.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-21 16:38:08

Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-008648-a)

Відповідно до чинного законодавства, зокрема, у сфері публічних закупівель, договір з переможцем закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей № 91 Харківської міської ради» по проїзду Садовому, 18-Б в м. Харків (45210000-2 – будівництво будівель) – Приватним акціонерним товариством «Трест Житлобуд-1» укладено 16.05.2025 №45/24-НБ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 93 158 683,20
UAH з ПДВ
93 158 683,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2025 09:07
Електронний підпис
02 травня 2025 11:52
Електронний підпис
02 травня 2025 11:52
Файл підпису.p7s
02 травня 2025 11:52
Статут.pdf
02 травня 2025 11:52
Ліцензія.pdf
02 травня 2025 11:52
Довідка юр.zip
02 травня 2025 11:52
Довідка фіз.zip
02 травня 2025 11:52
Витяг.pdf
24 квітня 2025 14:43
Електронний підпис
24 квітня 2025 14:42
22.1.Витяг з ЄДРЮО.pdf.p7s
24 квітня 2025 14:42
12.1.Ліцензія.pdf.p7s
24 квітня 2025 14:42
22.1.Витяг з ЄДРЮО.pdf
24 квітня 2025 14:42
12.1.Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Застава

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
Переможець 93 158 683,20
UAH з ПДВ
01 травня 2025 09:11

Документи

01 травня 2025 09:11
Довідка НАЗК
01 травня 2025 09:11
Електронний підпис
01 травня 2025 09:11
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2025 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
93 158 683,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 травня 2025 09:11
Довідка НАЗК
01 травня 2025 09:11
Електронний підпис
01 травня 2025 09:11
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2025 10:13
ДУ № 1 дог. 45-24-НБ договірна ціна 25-26.xlsx зміни до договору
22 травня 2025 10:13
ДУ № 1 дог. 45-24-НБ додаток 3.docx зміни до договору
22 травня 2025 10:13
ДУ № 1 дог. 45-24-НБ додаток 2.xlsx зміни до договору
22 травня 2025 10:13
ДУ № 1 дог. 45-24-НБ додаток 1.docx зміни до договору
22 травня 2025 10:13
Додаткова угода № 1 дог. 45-24-НБ.docx зміни до договору
22 травня 2025 10:13
Додаткова угода № 1 дог. 45-24-НБ.pdf зміни до договору
22 травня 2025 10:13
Електронний підпис укладений
21 травня 2025 14:42
Договір № 45-24-НБ договірна ціна 25-26.xlsx укладений
21 травня 2025 14:42
Договір № 45-24-НБ договірна ціна 2025.xlsx укладений
21 травня 2025 14:42
Договір № 45-24-НБ додаток 3.docx укладений
21 травня 2025 14:42
Договір № 45-24-НБ.docx укладений
21 травня 2025 14:42
Договір № 45-24-НБ.pdf укладений
21 травня 2025 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг робіт за Договором, відповідно і ціну Договору та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 3.1. розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.1. Ціна цього Договору становить 89 834 346 грн. 00 коп. (вісімдесят дев'ять мільйонів вісімсот тридцять чотири тисячі триста сорок шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 14 972 391 грн. 00 коп.». 1.2. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток № 3), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 45/24-НБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML