Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of public road T-25-27 of Bobrovytsya - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya on sections: - Current average repair of public road of public importance of T-25-27 Bobrovytsia - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya on site km 28 + 253 - km 37 + 753 (in separate sections); - Current average repair of the public highway of state importance of the T-25-27 Bobrovytsya - Svidovets - Novy Bykov - Ichnya in km 37 + 753 - km 48 + 697 (separate sections). (45233142-6 Repair of roads).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380662146633 veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633 veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 374 469 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 744 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3744690 UAH |
Publication date: | 15 липня 2020 17:59 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 374 469 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 744 690 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 14:43 |
Перелік_змін_3_до_Т_Д_п_р_Т_25_27_км_28_48_2020_.docx | |
20 серпня 2020 14:43 |
_Т.Д. _п.р. Т-25-27 км 28-48 _Зміни_3_ 2020.docx | |
15 липня 2020 17:59 |
ТЗ 37-48.PDF | |
15 липня 2020 17:59 |
ТЗ 28-37.PDF | |
15 липня 2020 17:59 |
Проект дог. П.Р.Т-25-27 км28-48_2020.docx | |
15 липня 2020 17:59 |
! 20р_ТЗ_ТОРГИ_Т-25-27_км_37_-_км_48_скореговано15липня.doc | |
15 липня 2020 17:59 |
! 20р_ТЗ ТОРГИ Т-25-27 км 28_-_км_37_2020_v.1_ПДМТ – 15липня.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Водночас, абзацом другим частини третьої статті 16 Закону встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також, слід зазначити, що обов’язком Замовника згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
При цьому, вся техніка, яка застосовується при виконанні послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення повинна відповідати технічним характеристикам, що дають можливість виконувати зазначений ремонт в відповідних об’ємах без змін технології.
Ураховуючи те, що тендерною документацією допускається залучення аналогу вказаної техніки, учасник може використовувати аналогічну техніку, яка повинна відповідати технічним характеристикам, що дають можливість виконувати зазначений ремонт в відповідних об’ємах без змін технології.
Водночас, підпунктом 3.2 пункту 3 вказаного додатку до тендерної документації встановлено, що для підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Учасник надає, зокрема акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
Таким чином, учасник надає інформацію щодо виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації, незалежно від того, чи був такий учасник виконавцем аналогічного договору в якості генерального підрядника або субпідрядника.
Водночас, зазначаємо, що в роботі з регенерації машина МДКЗ-1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 в складі машин та механізмів є обов’язковою, так як вона працює разом з цементорозподільником та авто бітумовозом, і її відсутність призведе до порушення технології, що є неприпустимим.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини третьої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації.
При цьому зазначена стаття не містить інформації про таку підставу для відхилення переможця у зв’язку з відмовою від підписання договору. Така підстава передбачена частиною сьомою статті 33 Закону, а саме: у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести зазначений пункт тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід звернути увагу на те, що форма тендерної пропозиції, зазначена у додатку 1 до тендерної документації, містить у собі інформацію про ціну тендерної пропозиції.
При цьому, тендерна документація не містить інформацію про те, на якому етапі закупівлі подається така інформація (до чи після аукціону).
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Системний аналіз зазначеної норми Закону, а також врахування практики Антимонопольного комітету України та судової практики, дає підстави дійти до висновку про те, що розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, не відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель. Таке порушення не забезпечує дотримання таких принципів публічних закупівель, як, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 27 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто інформація про ціну у будь-якому випадку надається учасниками під час подання ними тендерних пропозицій шляхом заповнення в електронній системі відповідних електронних форм.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо конкретизувати та зазначити, яким чином і на якому етапі подається тендерна пропозиція за формою згідно додатку 1, та чи є необхідність у такій формі враховуючи норму статті 27 Закону?
Учасник при формування своєї тендерної пропозиції повинен дотримуватися вимог частини першої статті 26 вказаного Закону щодо порядку подання тендерних пропозицій з дотриманням вказаної вище норми статті 28 цього Закону, з метою недопущення розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції.
По-перше, відповідно до розпорядження КМУ від 21.08.2019 р. № 682-р. всі функції Державної фіскальної служби, що припиняється, передано Державній податковій службі.
По-друге, відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
При цьому, частиною п’ятою зазначеної статті визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
З метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі" було розроблено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, затверджений спільним наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11. Так, пунктом 5 зазначеного Порядку електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі.
В свою чергу, пунктом 8 Порядку визначено, що відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів). У відповіді зазначаються код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі, щодо якого надійшов запит, дата і час формування відповіді та позначка про відсутність/наявність заборгованості, яка є актуальною на момент формування відповіді на запит.
Тобто, Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що є доступною (у тому числі завдяки вищезгаданому Порядку) в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути зазначену невідповідність шляхом виключення вимоги про надання переможем закупівлі такої довідки.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року
№ 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (із змінами) на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно. Отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб'єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.
Крім того, слід зазначити, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до вимог частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» таке право надано Замовнику після визначення переможця процедури закупівлі.
Зокрема, чинна редакція Закону містить наступне твердження: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.».
Враховуючи вищевикладне, вимагаємо привести зазначений пункт тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, абзацом четвертим пункту 1 частини першої статті 31 вказаного Закону визначена підстава, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Таким чином, вказана вимога встановлена Замовником у тендерній документації правомірно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Уважно вивчивши Технічне завдання Додаток 5 вище вказана машина врахована у роботі з «Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 22 см ресайклером шириною барабану 2,4 м із застосуванням бітумної емульсії ЕКП-60 (вміст емульсії 2,0% за масою) та цементу (вміст цементу 4,0 % від маси, портландцемент ПЦ І-400 або ПЦ ІІ/А-Ш-400, ПЦ ІІ/Б-Ш-400) та води (2,0% – 3,5%) у складі з цементорозподілювачем та бітумовозом, за 2 технологічні проходи колони при ширині смуги руху 3 м» розцінка ДН2-33-22, ДН2-33-25.
При виконанні робіт з регенерації машина дорожня комбінована МДКЗ -1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 виконує функції звичайної поливально-мийної машини. Наявність такої машини в складі машин та механізмів необхідних для виконання робіт з регенерації не обов’язкова. Крім того, при формуванні договірної ціни Учасник враховуючи власний парк машин та механізмів може використовувати інші розцінки, де у складі розцінки врахована поливально-мийна машина, а не МДКЗ-1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності машини дорожньої комбінованої МДКЗ -1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215.
Вважаємо за потрібне зауважити, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Водночас, зазначаємо, що в роботі з регенерації машина МДКЗ-1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 в складі машин та механізмів є обов’язковою, так як вона працює разом з цементорозподільником та автобітумовозом, і її відсутність призведе до порушення технології, що є неприпустимим.
Разом з тим, вказані у вимозі аналогічні розцінки не відповідають вимогам встановленим замовником. Якщо у учасника є індивідуальна розцінка, під власний парк машин, яка в свою чергу відповідає вимогам замовника,то такий учасник може її застосовувати.
Крім того, відповідна заміна проводиться при наявності економічного обґрунтування та збережені терміну та технології виконання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 вересня 2020 14:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-01-000006 ● 7b7a955f8d264cc882d7ddaccc7a2d62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2021 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.02.2021 № 25
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.02.2021 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-15-005098-b, 15.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-15 16:20:44
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня по ділянках: - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 28 + 253 — км 37 + 753 (окремими ділянками); - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 37 + 753 – км 48 + 697 (окремими ділянками)(45233142-6 Ремонт доріг)» (ДК 021:2015: 45230000-8: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), очікуваною вартістю 374469000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-005098-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-16 12:10:38
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-07-15-005098-b
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня по ділянках: - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 28 + 253 — км 37 + 753 (окремими ділянками); - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 37 + 753 – км 48 + 697 (окремими ділянками)(45233142-6 Ремонт доріг)» , очікуваною вартістю 374 469 000,00 грн, надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об»єкту поточного середнього ремонту ремонту, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, кошторисна частина якої пройшла експертизу та розроблена і затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об»єкту поточного ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202. , діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов»язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2020рік прийнято у відповідності до Постанов КМУ від 29 січня 2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), від 01.07.2020 № 539 - зі змінами, від 18.11.2020 № 1124 - зі змінами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Чернігівській області вжито заходів щодо недопущення порушень в подальшому (рішення засідання тендерного комітету, протокол №89 від 26.02.2021року).
2021-02-26 10:57:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель
2021-06-22 09:48:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
AzVirt MMC |
369 469 000,00
UAH з ПДВ
|
361 979 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
374 400 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AzVirt MMC #2000025721 |
Переможець |
361 979 620,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:53
|
ДУ 12 Дог 20302.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:08
|
ДУ 11 Дог 20302.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:14
|
IMG_0005_compressed.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:12
|
IMG_0004.rar | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:19
|
підсумкова вартість ресурсів.rar | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:19
|
ДУ 10 Дог 20302.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:03
|
ДУ 9 дог 20302.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:38
|
ДУ 8 дог 20302.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 10:57
|
ДУ 7 дог 20302.PDF | зміни до договору |
06 липня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 15:47
|
ДУ 6 дог 20302.PDF | зміни до договору |
29 червня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 11:46
|
ДУ 5 дог 20302.PDF | зміни до договору |
23 березня 2021 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:06
|
ДУ 4 дог 20302 АЗВІРТ.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:05
|
ДУ 3 дог 20302 АЗВІРТ.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:35
|
ДУ 3 дог 20302.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 08:53
|
ДУ 2 дог 20302.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2020 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 08:51
|
ДУ 1 дог 20302.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2020 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 11:00
|
Дог 20302_2020.PDF | укладений |
16 жовтня 2020 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення пункту 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1, 4.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції. Зміна календарного плану надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викласти у новій редакції. Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |