Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 38 mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 908 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 542,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює протягом 7 днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі зведених актів про надані послуги, отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник перераховує кошти за фактично надані послуги безпосередньо на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:08 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
31 березня 2025 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 16:20 |
Тендерна документація.docx | |
31 березня 2025 16:20 |
Проєкт договору про закупівлю.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія" |
7 897 500,00
UAH з ПДВ
|
7 897 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність власного або орендованого обладнання, необхідної матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для надання послуг. Довідка повинна містити, зокрема інформацію про будівлі та споруди, які використовуються учасником для надання послуг з тимчасового розміщення та харчування (надати поверхові плани будівель), інформацію про кількість двомісних номерів. Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних чинних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого цією тендерною документацією).
Підтверджую
42.дов_мат_технбаза.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати детальну довідку, складену у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням їх посад та кількості.
Підтверджую
43.дов_медперсонал.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором вважається договір надання послуг з санаторно-курортного лікування) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У довідці також має бути зазначено предмет договору, № та дата укладення; копію не менше ніж одного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами) разом з копією/ями документу/ів (акт наданих послуг тощо), що підтверджують його виконання. У разі якщо наданий Учасником договір не було виконано у повному обсязі, Учасник надає у складі тендерної пропозиції обґрунтовані пояснення щодо такого недовиконання; лист-відгук замовника з інформацією про належне виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого учасником у складі пропозиції. Лист-відгук замовника щодо належного виконання договору має містити інформацію щодо предмету, дати та номеру договору;
Підтверджую
32.дов_аналогіч.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія" #20776323 |
Переможець |
7 897 500,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
1.1. перелік виявлених невідповідностей: пунктом 16 додатку 1 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр поданих документів. Учасником надано у складі пропозиції реєстр поданих документів, у якому зазначені деякі документи, яких немає у складі тендерної пропозиції, поданої учасником: свідоцтво платника ПДВ, Сертифікат ISO 9001, сертифікат на харчування, сертифікат на проживання; 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 16 додатку 1 тендерної документації; 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації до предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати таблицю відповідності вимогам Замовника з коментарем Учасника щодо кожного пункту вимог Замовника, що подається Учасником за формою додатка 2 тендерної документації. Інформація надається по кожному пункту. Надана інформація завіряється підписом керівника Учасника та печаткою (вимога щодо печатки не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). На виконання даної вимоги учасником подано у складі пропозиції таблицю відповідності вимогам Замовника, проте дана таблиця містить невідповідності/неточності щодо підтвердження виконання певних вимог, а саме: - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг: протягом 2025 року, але не пізніше 15.12.2025 (остання дата виїзду із санаторно-курортного закладу). Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг, проте зазначений 2024 рік; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо забезпечення проживання осіб у двомісних номерах, при цьому у кожному номері повинні проживати не більше 2-х осіб. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги лише щодо того, що у кожному номері будуть проживати не більше 2-х осіб; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги, що в учасника є потужність відповідно до обсягу закупівлі, на яку подається пропозиція. Потужність закладу - практична здатність санаторно-курортного закладу надати послуги з санаторно-курортного лікування у обсязі та на умовах визначених цією тендерною документацією, з урахуванням строку надання таких послуг. Зазначити загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації. Учасником у коментарі зазначено загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації - 300 осіб, та кількість двомісних номерів — 85. Зазначена учасником загальна кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї документації, не відповідає зазначеній кількості двомісних номерів. - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги до послуг харчування, зокрема дотримання санітарних норм та правил. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання іншої вимоги до послуг харчування (зазначено кратність харчування); - Замовником вимагалося у пункті 9 розділу щодо вимог до послуг лікування додатку 2 тендерної документації підтвердження, що за умовами лікування захворювань органів дихання, у разі необхідності відповідно до захворювання буде забезпечено: функціональну діагностику; інгаляції; спелеотерапія або галотерапія; процедури теплолікування; консультацію отоларинголога за призначенням терапевта; Учасником у коментарі не зазначено інформацію по позиції інгаляції; 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 додатку 1 тендерної документації; додаток 2 тендерної документації; пункт 9 додатку 2 тендерної документації 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів, а саме: за наявності лікування мінеральними водами - мінеральних вод; за наявності в санаторному закладі пелоїдотерапії - лікувальних грязей. У разі використання привізних лікувальних грязей або мінеральних вод, надати документ, що підтверджує їх наявність у кількості достатній для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі наявності власних мінеральних вод, лікувальних грязей або інших природних лікувальних ресурсів – надається засвідчена копія спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами. На виконання даної вимоги учасником надано копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів мінеральних вод та лікувальних грязей, договір постачання лікувальних ресурсів (мінеральні води та розсоли для ванн), договір купівлі-продажу лікувальних грязей, довідку про наявність лікувальних грязей та мінеральних вод у достатній кількості для надання санаторно-курортних послуг. Предметом договору купівлі-продажу лікувальних грязей, наданого учасником, є купівля-продаж продукції TM Sivash (грязь мулова сульфідна лікувальна затоки Сиваш). В той же час надані учасником копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів лікувальних інших грязей, а саме: пелоїдів озер Ріпне та Сліпне Слов’янського родовища. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: сертифікат відповідності послуг з тимчасового розміщення (проживання), виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції, сертифікат відповідності послуг харчування, виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься інформація про надання цих документів, у таблиці відповідності технічній специфікації та в реєстрі поданих документів, проте у складі пропозиції вищезгадані документи відсутні. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації передбачено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема пунктом 4 додатку 1 тендерної документації передбачено подання довідки, яка містить інформацію про учасника процедури закупівлі, а саме: повне найменування; юридична адреса; поштова або фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок (iban), назва банку, в якому відкритий рахунок); тел./факс/моб.тел.; e-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). У наданій учасником довідці відсутня інформація про посаду керівника підприємства та його П.І.Б.. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 додатку 1 тендерної документації. 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 квітня 2025 15:38
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія" #20776323 |
7 897 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 15:28
|
Договір від 2025.04.18 №39.pdf | укладений |
22 квітня 2025 15:28
|