Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук; 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 450 220,00 UAH
UA-2025-03-27-009831-a ● 480a310712b947e5894e1327796a46ea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951 |
Код ЄДРПОУ: | 14321742 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Репринцева Катерина Романівна 380577009194 krepryntseva@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 11:11 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 11:11 |
Очікувана вартість: | 1 450 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 502,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми :
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: -
громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);
- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, із змінами.
Розгорнути
Згорнути
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: -
громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);
- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, із змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - технічна документація/паспорти/сертифікати якості (відповідності) на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 16:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю Ноутбуки (59 шт.).docx | |
27 березня 2025 16:28 |
ДОДАТОК 10 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ) на закупівлю Ноутбуки (59 шт.).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-27-009831-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Боднар Геннадій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2751316311
Дата подання: 09 квітня 2025 17:48
Невідповідність пропозиції переможця технічним та якісним вимогам Додатку 3 ТД
Шановний Замовник, у вас конкретно визначена наступна вимога у Додатку 3 Тендерної документації:
У цьому стовпчику необхідно зазначити:
1) повне найменування товару;
2) номенклатурний номер (код) виробника товару (у разі наявності);
3) вказати торгову марку та/або модель товару (за наявності), найменування виробника товару (за наявності), країну виробництва запропонованого товару.
Жодну з цих вимог учасник не вказав та не виконав. Вимога викладена однозначна "У цьому стовпчику необхідно зазначити". А отже саме у цьому стовпчику мала б бути вказана така інформація.
Адже виробником продукції торгової марки "Lenovo" є китайський виробник "Lenovo PC HK Limited", про що не вказано у пропозиції учасника, проте вимагалось замовником як обов'язкова до зазначення інформація.
Також учасник зазначає найменування товару "Lenovo V15 G4", проте повне найменування товару є "Lenovo V15 G4 IRU". Не існує у лінійці виробника моделі яку вказав учасник - "Lenovo V15 G4". Це не повна назва. Адже учасник надає у складі пропозиції сертифікати на товар "Lenovo V15 G4 IRU", а не на марку яку вказав - "Lenovo V15 G4". Отже зазначено або не "повне найменування товару" або не надано сертифікати на "Lenovo V15 G4". І таке не повне найменування вказано у кожному документі учасника, проте відповідно до Законодавства найменування товару не підлягає виправленню та не є формальною помилкою.
Крім того, ноутбуків "Lenovo V15 G4" існує десятки різновидів із різними комплектаціями, і щоб зрозуміти який саме вам запропоновано учасник мав вказати його номенклатурний номер (код) виробника. Це ваша вимога і вона цілком зрозуміла для встановлення того факту - який саме товар вам пропонується! Проте це також учасником не виконано!
Це частина вимог яка стосується підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик, що також не підлягає виправленню.
Також нагадуємо, що в тендерній документації міститься вичерпний перелік формальних помилок, які не мають відношення до вказаних невідповідностей учасника, що стосується найменування товару, його марки.
Враховуючи вище зазначене - просимо з врахуванням даної інформації переглянути пропозицію переможця повторно та відхилити як таку, що не відповідає встановленим Замовником вимогам, адже процедура відхилення через скаргу до АМКУ займе суттєво більше часу ніж повторний перегляд пропозиції Замовником. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
У цьому стовпчику необхідно зазначити:
1) повне найменування товару;
2) номенклатурний номер (код) виробника товару (у разі наявності);
3) вказати торгову марку та/або модель товару (за наявності), найменування виробника товару (за наявності), країну виробництва запропонованого товару.
Жодну з цих вимог учасник не вказав та не виконав. Вимога викладена однозначна "У цьому стовпчику необхідно зазначити". А отже саме у цьому стовпчику мала б бути вказана така інформація.
Адже виробником продукції торгової марки "Lenovo" є китайський виробник "Lenovo PC HK Limited", про що не вказано у пропозиції учасника, проте вимагалось замовником як обов'язкова до зазначення інформація.
Також учасник зазначає найменування товару "Lenovo V15 G4", проте повне найменування товару є "Lenovo V15 G4 IRU". Не існує у лінійці виробника моделі яку вказав учасник - "Lenovo V15 G4". Це не повна назва. Адже учасник надає у складі пропозиції сертифікати на товар "Lenovo V15 G4 IRU", а не на марку яку вказав - "Lenovo V15 G4". Отже зазначено або не "повне найменування товару" або не надано сертифікати на "Lenovo V15 G4". І таке не повне найменування вказано у кожному документі учасника, проте відповідно до Законодавства найменування товару не підлягає виправленню та не є формальною помилкою.
Крім того, ноутбуків "Lenovo V15 G4" існує десятки різновидів із різними комплектаціями, і щоб зрозуміти який саме вам запропоновано учасник мав вказати його номенклатурний номер (код) виробника. Це ваша вимога і вона цілком зрозуміла для встановлення того факту - який саме товар вам пропонується! Проте це також учасником не виконано!
Це частина вимог яка стосується підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик, що також не підлягає виправленню.
Також нагадуємо, що в тендерній документації міститься вичерпний перелік формальних помилок, які не мають відношення до вказаних невідповідностей учасника, що стосується найменування товару, його марки.
Враховуючи вище зазначене - просимо з врахуванням даної інформації переглянути пропозицію переможця повторно та відхилити як таку, що не відповідає встановленим Замовником вимогам, адже процедура відхилення через скаргу до АМКУ займе суттєво більше часу ніж повторний перегляд пропозиції Замовником. Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2025 13:33
Шановний, учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
За результатом аукціону від 04.04.2025 року, тендерна пропозиція ТОВ «ПБГ19» (далі – «Переможець») визнана найбільш економічно вигідною та визнана переможною.
Замовник врахував вимогу скаржника та надану інформації. Підстави для відхилення переможця, які б відповідали п.4 розділу - відсутні. Пропозиція учасника ТОВ «ПБГ19» визнана переможцем – правомірна та відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та вимогам
Аргументація про відхилення через скаргу до АМКУ займе суттєво більше часу ніж повторний перегляд пропозиції Замовником – носить маніпулятивний характер та не має меті прагнення до розбудови культури доброчесності.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
За результатом аукціону від 04.04.2025 року, тендерна пропозиція ТОВ «ПБГ19» (далі – «Переможець») визнана найбільш економічно вигідною та визнана переможною.
Замовник врахував вимогу скаржника та надану інформації. Підстави для відхилення переможця, які б відповідали п.4 розділу - відсутні. Пропозиція учасника ТОВ «ПБГ19» визнана переможцем – правомірна та відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та вимогам
Аргументація про відхилення через скаргу до АМКУ займе суттєво більше часу ніж повторний перегляд пропозиції Замовником – носить маніпулятивний характер та не має меті прагнення до розбудови культури доброчесності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» |
1 304 773,20
UAH з ПДВ
|
1 281 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
1 321 364,00
UAH з ПДВ
|
1 281 126,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ" |
1 436 886,00
UAH з ПДВ
|
1 436 886,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Переможець |
1 281 125,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 11:05
|
Договір 298-25 від 23.04.2025.pdf | укладений |
23 квітня 2025 11:05
|