Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000205 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |
Контактна особа: |
Роман Стельмах +380362633075 kpropc2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 16:59 |
ТД ІНСТРУМЕНТ.docx | |
27 березня 2025 16:59 |
ТД ІНСТРУМЕНТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000098 ● 96b4d4efcd4e48e9806eb4bdd135655a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 22-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.04.2025 № 22-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-27-010477-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:29:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (хірургічні інструменти)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-010477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. У Додатку № 1 Медико-технічне завдання на закупівлю лабораторних реактивів до тендерної документації у розділі медико-технічні вимоги Замовником зазначені інструменти: Кліпсонакладач хірургічний, Кліпса (затискач, клема) атравматична, Голкотримач мікрохірургічний, Пінцети (мікрохірургічний, хірургічний), Затискачі хірургічні, Хірургічні ножиці, які згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів для хірургії, анестезіології та інтенсивної терапії, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу.
По якій причині Замовником здійснено закупівлю вищезазначених медичних інструментів в складі відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:04:10
ПОЯСНЕННЯ
П О Я С Н Е Н Н Я
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (хірургічні інструменти)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-010477-a),повідомляємо Вам наступну інформацію, що: Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради не є бюджетною установою, то кошти з бюджету отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради не є розпорядником бюджетних коштів, а лише отримує Кошти Національної служби зоров’я України (далі – НСЗУ), згідно пакету медичних гарантій , а отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.
В частині обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що нам було надано від суб’єкта господарювання комерційну пропозицію (сканкопія додається), в якій зазначено вартість товарів, а саме на поставку медичних товарів на підставі якої було визначено очікувану варті предмета закупівлі та його характеристики:
1) ТОВ ТІМАЗ, м. Луцьк Тел. +380956867773
Загальна вартість пропозиції, грн. з ПДВ – 1 586 296,84грн.;
(сканкопія комерційної пропозиції додається)
На підставі наданої комерційної пропозиції було визначено очікувану вартість товару з якою і було оголошено закупівлю та передбачено можливе коливання цін на момент проведення процедури закупівлі. Також в комерційних пропозиціях було підтверджено технічні (якісні) характеристики товару.
Всю інформацію щодо проведення даної закупівлі було опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, тобто інформація є публічною, доступ до якої є вільним.
Тому в частині обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З приводу питання «У Додатку № 1 Медико-технічне завдання на закупівлю до тендерної документації у розділі медико-технічні вимоги Замовником зазначені інструменти: Кліпсонакладач хірургічний, Кліпса (затискач, клема) атравматична, Голкотримач мікрохірургічний, Пінцети (мікрохірургічний, хірургічний), Затискачі хірургічні, Хірургічні ножиці, які згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів для хірургії, анестезіології та інтенсивної терапії, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. По якій причині Замовником здійснено закупівлю вищезазначених медичних інструментів в складі відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу» повідомляємо, що станом на день оголошення вищевказаної процедури закупівлі (27.03.2025 16:59) діяла Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 12.03.2025, підстава - 277-2025-п станом на день оголошення вищевказані інструменти не були внесені в Додаток 1 до Особливостей в свою чергу Постановою КМУ від 11 березня 2025 р. № 278 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» вищевказані інструменти було внесено в перелік Додатку 1 до Особливостей, а також чітко зазначено в п. 3 Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 2 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 квітня 2025 року, а також відповідно до п. 2 Постанови - Установити, що закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Явон Олена Григорівна |
1 585 936,00
UAH з ПДВ
|
1 585 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Явон Олена Григорівна #2998322785 |
Переможець |
1 585 936,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 14:17
|
ДОГОВІР хірургічні інструменти.PDF | укладений |
25 квітня 2025 14:13
|
ДОГОВІР хірургічні інструменти.PDF | укладений |
25 квітня 2025 14:02
|