Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Кравчук Оксана Анатоліївна 380384263823 kravchuk.oksana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 11:26 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 696 150,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 480,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для резидентів: оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №3 до ТД тех. спец. до предмету закупівлі_PS.DOCX | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №1 до ТД - Перелік документів, які подаються учасником_PS.DOC | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №5.1 до ТД-Проєкт контракту_PS.DOC | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №2 до ТД - Перелік документів, які подаються переможцем_PS.DOCX | |
31 березня 2025 12:45 |
Тендерна документація_товар_PS.DOC | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №4 до ТД - Тендерна пропозиція _цінова__PS.DOC | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по п. 45 Особливостей_PS.DOCX | |
31 березня 2025 12:45 |
Додаток №5 до ТД -Проєкт договору_PS.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-14-000025 ● 4337f552ad7c45148ca9e854b0563d23
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2025 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.05.2025 № 43-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.05.2025 №43-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2025-03-31-005041-a від 31.03.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-15 12:34:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Грунтівка, шпаклівка, мастика» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-005041-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-20 13:09:13
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-005041-a
Закупівля за номером UA-2025-03-31-005041-a «Грунтівка, шпаклівка, мастика» (код ДК 44830000-7 - згідно ДК 021:2015 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою виконання ремонтно-підготовчих робіт, підтримання у належному стані будівельних конструкцій, водопроводів та обладнання філії «ВП ХАЕС».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «ВГ «СІОПЛАСТ», ТОВ «СТФ «СТІЛ ТРЕЙД», ТОВ «РУБІН», ТОВ «ГУДВІЛ», ТОВ «ВП «СФЕРАІЗОЛ». За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 25.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі «Грунтівка, шпаклівка, мастика» (код ДК 44830000-7 - згідно ДК 021:2015 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-3103253.DOCX
Додаток: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 25.03.2025 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" |
1 470 247,50
UAH
|
1 367 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН" |
1 494 875,00
UAH
|
1 368 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ» |
1 609 545,00
UAH
|
1 398 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ" |
1 613 825,00
UAH
|
1 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД" |
1 615 075,00
UAH
|
1 591 519,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНА-ХІМ" |
1 611 687,50
UAH
|
1 599 999,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП" |
1 661 997,50
UAH
|
1 661 997,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" #37484649 |
Переможець |
1 367 999,00
UAH
|
25 квітня 2025 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 16:29
|
Договір.pdf | укладений |
07 травня 2025 16:28
|