Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління молоді та спорту Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41844557 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41 |
Контактна особа: |
Ганна Кривич +380522358309 aknuta@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 302 285,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 511,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 10:36 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_реконстукція майданчика_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
16 вересня 2024 10:35 |
Перелік змін до тендерногї документації.docx | |
13 вересня 2024 10:00 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
16 вересня 2024 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2024 10:36 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_реконстукція майданчика_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
16 вересня 2024 10:35 |
Перелік змін до тендерногї документації.docx
|
|||
13 вересня 2024 10:00 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-09-000001 ● ac049ce95e9844839aa7421ebc4650c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2024 № 67-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.10.2024 № 67-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-09-13-001865-a 13.09.2024 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:38:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній, 64 в м. Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 – Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-001865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на діючу сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:14:11
Про надання пояснення (інформацію, документи) на запит №1
Пунктом 4-1 постанови Кабміну «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання зазначених вище вимог Управління молоді та спорту Кропивницької міської ради оприлюднює на офіційному вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів (посилання: https://www.kr-rada.gov.ua/upravlinnya-molodi-ta-sportu-20220312/publichna-informatsiya-ums/) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, в тому числі щодо закупівлі № UA-2024-09-13-001865-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній,64 в м.Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (закупівля № UA-2024-09-13-001865-a) оприлюднено на офіційному вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів (Кропивницька міська рада) у розділі «Виконавчі органи» - «Управління молоді та спорту» - «Публічна інформація» за посиланням: https://www.kr-rada.gov.ua/upravlinnya-molodi-ta-sportu-20220312/publichna-informatsiya-ums/.
Додатково надаємо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній,64 в м.Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (закупівля № UA-2024-09-13-001865-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:40:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній, 64 в м. Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 – Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-001865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» (далі – Додаток 2) до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, учасник закупівлі має надати довідку за встановленою формою. В учасника повинні бути наявні працівники робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод).
В учасника повинно бути в штаті або наняті за цивільно-правовими угодами наступні працівники: головний інженер (не менше одного працівника), виконавець робіт (не менше одного працівника), інженер з охорони праці (не менше одного працівника), електрозварник (не менше одного працівника), монтажник сталевих та залізобетонних конструкцій (не менше двох працівників), монтажник санітарно-технічних систем і устаткування (не менше одного працівника), бетоняр (не менше одного працівника), муляр (не менше одного працівника).
На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції надав довідку про наявність працівників від 17.09.2024 № 126, яка не відповідала встановленій Замовником у Додатку 2 формі 1.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Частиною 9 статті 26 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації.
Як вбачається з інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «КРОНОС-ЛІДЕР» (далі – ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР») у складі пропозиції, щодо надання довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до встановленої у Додатку 2 форми 1.
На виправлення виявленої Замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, учасником ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції надано оновлену довідку на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.10.2024 № 157.
Проте, оновлена довідку на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить працівників робітничих професій, обов`язкова наявність яких передбачена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: електрозварника (не менше одного працівника), бетоняр (не менше одного працівника) та муляр (не менше одного працівника).
Зважаючи на те, що Замовник повинен розглядати подану пропозицію учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» з урахуванням виправлення невідповідностей, а оновлена довідка про наявність працівників в повному обсязі не містить необхідних працівників робітничих професій, обов`язкова наявність яких передбачена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, при цьому Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» не підтвердив відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід.
Просимо пояснити, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід?
2. Згідно із вимогами пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Замовником встановлено таке: «На головного інженера учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення (витяг з протоколу) на перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час вантажно-розвантажувальних робіт та правил безпечної роботи з інструментом та пристроями».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» надано копію сертифікату та/або посвідчення (витяг з протоколу) на перевірку знань з питань правил безпечної роботи з інструментом та пристроями ?
3. Згідно із вимогами пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі…
Для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надається:
- довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в знятих з оригіналів;
- позитивний відгук замовника щодо виконання вказаного договору датований не раніше двотижневого терміну до дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів…».
На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції надав, зокрема, аналогічний договір генпідряду від 30.06.2021 № 18-21 на проведення капітального ремонту. Згідно останньої додаткової угоди остаточна договірна ціна аналогічного договору становить 1 205 529,60 гривень. Також, до аналогічного договору учасником надані дві довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 на суму 208 441,20 грн та 811 748,40 грн (загальна вартість 1 020 189,60 грн), та три акти приймання виконаних робіт форма КБ-2в на суму 208 441,20 грн, 790 808,40 грн, 20 940,00 грн (загальною вартістю 1 020 189,60 грн), що не підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» для підтвердження завершення робот в повному обсязі по аналогічному договору надано довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 та акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в на загальну суму аналогічного договору (2 205 529,60 грн), що підтверджують факт його виконання в повному обсязі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:18:59
Про надання пояснення (інформацію, документи) на запит №2
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» замовник встановив, що учасник надав Довідку про наявність працівників від 17.09.2024 № 126, яка не відповідає встановленій Замовником у Додатку 2 формі 1.
На виконання норми пункту 43 Особливостей Замовником 01.10.2024 розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, в якій зазначений перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до форми 1.
Частиною 9 статті 26 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тож, ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» з метою усунення невідповідностей надано нову довідку від 01.10.2024 № 157 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до форми 1.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 2 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
В Учасника повинні бути наявні працівники робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод).
Просимо зауважити, що Замовник не вимагає зазначати всіх працівників робітничої професії у довідці за формою 1.
В Учасника повинно бути в штаті або наняті за цивільно-правовими угодами наступні працівники, а саме:
- Головний інженер (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди);
- Виконавець робіт (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди);
- Інженера з охорони праці (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди);
- Електрозварник (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди);
- Монтажник сталевих та залізобетонних – конструкцій (не менше двох працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди)
…
Тобто, Замовник вимагає наявності в штаті Учасника або згідно цивільно-правових угод працівників робітничих професій та вимагає підтвердити їх наявність шляхом надання наказу про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди). При цьому, вимога зазначати в довідці за формою 1 саме працівників робітничих професій відсутня. Отже, ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР” усунув виявленні невідповідності шляхом надання довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до форми 1 (файл “Довідка про стаж роботи ІІ (2).pdf”).
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР надані документи, що підтверджують наявність працівників робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод) та надані всі необхідні документи (наказ про призначення, або копію цивільно- правового договору (угоди)) по кожній спеціалізації.
2. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає: “На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.”
Крім того, Замовник вимагав на головного інженера учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення (витягу з протоколу) на перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час вантажно розвантажувальних робіт та правил безпечної роботи з інструментом та пристроями.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» (з урахуванням виправлених невідповідностей виявлених замовником) надано Довідку від 01.10.2024 № 157 (файл “Довідка про стаж роботи ІІ (1).pdf”) відповідно до відомостей якої Пушкаренко Євгеній Андрійович займає посаду головного інженера відповідно до наказу по установі.
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у файлі “27.3 Посвідчення головного інженера.pdf” надано посвідчення № 600-17, видане головному інженеру ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» Пушкаренко Євгеній Андрійович про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання Правил ОП під час експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристороїв і відповідного обладнання згідно НПАОП 0.00 -1.80-18 (Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання).
Дія цих Правил поширюється на таке обладнання: вантажопідіймальні крани всіх типів; крани-екскаватори, призначені для роботи з гаком або вантажопідіймальним магнітом; однорейкові візки; талі (ручні, електричні, гідравлічні та пневматичні); кранові рейкові колії; кранові підйомники; лебідки для підіймання вантажу та (або) працівників; колиски приводні для підіймання працівників; колиски для підіймання працівників вантажопідіймальними кранами; вантажозахоплювальні органи; вантажозахоплювальні пристрої знімні; тару, за винятком спеціальної тари, що застосовується в металургійному виробництві (ковші, мульди, виливниці тощо), у морських і річкових портах; самохідні (автомобільні, на спецшасі, пневмоколісні, гусеничні, залізничні тощо) та причіпні підйомники (далі - мобільні підйомники); будівельні підйомники; щоглові підйомники (робочі платформи щоглові); скіпові підйомники; спеціалізовані перевантажувальні комплекси; підіймальні вантажні платформи (столи) з висотою підіймання понад 1,3 м і з доступними для працівників платформами; підіймальні платформи (вертикальні та похилі) для осіб з інвалідністю (осіб з обмеженими фізичними можливостями); приводні засоби підмощування з висотою підіймання понад 1,3 м; інші стаціонарні підіймальні пристрої (вертикальні чи похилі) з висотою підіймання понад 1,3 м і з доступними для працівників платформами.
За таких умов, в Замовника відсутні підстави вважати, що посвідчення № 600-17 про проходження навчання Правил ОП під час експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристороїв і відповідного обладнання згідно НПАОП 0.00 -1.80-18 не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» на головного інженера надано копію відповідного посвідчення на перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час вантажно розвантажувальних робіт та правил безпечної роботи з інструментом та пристроями.
3. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Аналогічним(и) договором(ами) вважається(ються) договір(ори) з капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції об’єктів соціальної сфери. Для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надається:
- довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в знятих з оригіналів;
- позитивний відгук замовника щодо виконання вказаного договору датований не раніше двотижневого терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів. У відгуку має бути інформація про якість виконаних робіт та їх терміни
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» надано
- довідку про наявність аналогічного договору від 17.09.2024 № 124 (файл “20. Довідка щодо аналогічного договору.pdf”)
- аналогічний договір генпідряду від 30.06.2021 № 18-21, укладений між ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» та Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради на проведення капітального ремонту із загальною сумою з урахуванням внесених змін - 1 205 529,60 гривень (файли “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf” , “20.2 Додатки до аналогічного договору.pdf”),
- лист-відгук від Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради від 25.09.2024 № 394/21 щодо виконання аналогічного договору, який містить інформацію про якість виконаних робіт та їх терміни (файл “20.2 Лист - відгук.pdf”),
- довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 за серпень 2021 року на загальну суму 208 441,20 грн (сторінка 11 файлу “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”),
- довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 за вересень 2021 року на загальну суму 811 748,40 грн (сторінка 31 файлу “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”),
- довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 за листопад 2021 року на загальну суму 185 340,00 грн (сторінка 69 файлу “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”),
- акт № 1 приймання виконаних робіт КБ-2в за серпень 2021 року на загальну суму 208 441,20 грн (сторніка 12 файлу “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”),
- акт № 2 приймання виконаних робіт КБ-2в за вересень 2021 року на загальну суму 790 808,40 грн та додатково до акту № 2 акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на загальну суму 209 40,00 грн (сторінки 32 та 66 відповідно файл “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”)
- акт № 3 приймання виконаних робіт КБ-2в за листопад 2021 року на загальну суму 185 340,00 грн (сторінка 71 файлу “20.1 Аналогічний договір з формами.pdf”)
Тобто, ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозицій надано довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та акти приймання виконаних робіт КБ-2в на загальну суму 1 205 529,60 гривень, тобто підтверджено повне виконання аналогічного договору від 30.06.2021 № 18-21 та завершення робіт за таким договором.
- Протокол №80 від 16.10.2024р..PDF
- Довідка про стаж роботи ІІ.pdf
- 20. Довідка щодо аналогічного договору.pdf
- 20.1 Аналогічний договір з формами.pdf
- 20.2 Додатки до аналогічного договору.pdf
- 20.2 Лист - відгук.pdf
- 27. Довідка про стаж працівників.pdf
- 27.1 Накази, трудові договори працівників.pdf
- 27.2 Згода працівників на обробку перс. даних.pdf
- 27.3 Посвідчення головного інженера.pdf
- 27.4 Гавриленко виконавець робіт.pdf
- 27.5 Залізко інженер з охорони праці.pdf
- 27.6 ЦПД Мігуріна.pdf
- 27.7 Сертифікат Мігуріна.pdf
- 27.8 Пояснення щодо чинності сертифікату.pdf
- 27.9 ЦПД Василєга.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:41:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній, 64 в м. Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 – Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-001865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. У Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник зазначив локальні кошториси з переліком найменувань устаткування, види та обсяги робіт на об`єкті, що підлягає реконструкції, а також вказав таке: «При складанні ціни пропозиції 9договірної ціни) на виконання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об`ємів постачання».
Крім того, вимогами тендерної документації встановлено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника динамічна повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Слід зазначити, що учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції не надав договірну ціну динамічну, яка повинна включати розрахунки всіх витрат робіт, складену відповідно до вимог Настанов.
Просимо пояснити, на підставі яких документів Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» вказаним у тендерній документації вимогам щодо складання договірної ціни на проведення реконструкції ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:26:34
Про надання пояснення (інформацію, документи) на запит №3
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (пункт 28 Особливостей).
Абзац 10 пункту 28 Особливостей визначає специфіку формування тендерної документації. Так, тендерна документація повинна містити перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, законодавець не визначає вимог до порядку оформлення та кількісних обмежень до додатків з відповідними переліками (такої ж позиції дотримується АМКУ та ДАСУ згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі у закупівлях UA-2024-07-10-001745-a, UA-2024-07-11-010177-a, UA-2024-07-23-005000-a).
Відповідно до пункту 8 Додатку № 1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі наведена Замовником в Додатку № 4 до тендерної документації.
При цьому, Додаток № 4 до тендерної документації визначає вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник, а саме для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) довідку у довільній формі про якість матеріалів, які будуть використовуватися учасником під час виконання робіт;
2) Скан-копії оригіналів або нотаріально завірені копії дозволів (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки, діючих на момент розкриття тендерних пропозицій (видані відповідно до вимог постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" в останній редакції), а саме : - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
3) Скан-копії оригіналів або нотаріально завірені копії ліцензій необхідних для проведення робіт відповідно до Додатку 4 діючу на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме виконання робіт Монтаж інженерних мереж, а саме: – водопостачання та водовідведення; – електропостачання та електроосвітлення; Ліцензія учасника (ліцензія субпідрядника(ів) у разі залучення учасником) повинна відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256;" Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками.;
Крім того, замовник визначає як умову, проте не встановлює вимогу та не вимагає підтвердних документів чи інформації щодо наступного.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних для здійснення даної закупівлі дозволів, ліцензій, сертифікатів на предмет закупівлі, та інших документів, обов’язкова наявність яких передбачена чинним законодавством України, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
У разі якщо Учасник не може виконати вимогу даного пункту то Учасник повинне надати пояснення складене на фірмовому бланку (у разі наявності) з зазначенням причин не виконання вимоги та з законодавчим обґрунтуванням та/або посиланням на відповідні відомості чи норми.
Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконанні. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, доставка та інші витрати.
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Всі види, об’єми і строки надання послуг повинні погоджуватись із Замовником. Роботи повинні надаватись згідно з умовами договору, технічним завданням, вимогам діючої нормативно-технічної документації.
При цьому, Замовником не встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції такого документу, як договірної ціни динамічної, яка повинна включати розрахунки всіх витрат робіт, складено відповідно до вимог Настанов.
Відповідно до пункту 3 “Проект договору про закупівлю” розділу “Результати тендеру та укладання договору про закупівлю” тендерної документації Замовником зазначено, що Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника динамічна повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та роздрукована у повному обсязі включаючи всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт. Просимо зауважити, що замовник не вимагав надання договірної ціни, а ні на підтвердження Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а ні в цілому в складі тендерної пропозиції.
Замовником здійснено розгляд відповідно до пункту 36 Особливостей з урахуванням норм Закону щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так, підстави для відхилення є виключними та наведені в пункті 44 Особливостей. Останнім абзацом пункту 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовник, розуміючи відповідальність за неправомірне відхилення тендерної пропозиції, під час розгляду також врахував актуальну практику контролюючого органу, Зокрема, під час здійснення моніторингу закупівель органами ДАСУ було встановлено порушення в разі відхилення тендерної пропозиції учасника за відсутність документів, що не передбачені відповідними додатками (UA-2024-08-09-003556-a, UA-2024-07-23-010583-a). Аналогічної позиції дотримується також і Орган оскарження - закупівля UA-2024-07-19-009001-a, рішення Органу оскарження № 13920-р/пк-пз від 16.08.2024, закупівля UA-2024-08-13-003499-a, рішення Органу оскарження №15219-р/пк-пз від 12.09.2024.
Отже, Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» виключно на відповідність вимогам щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, встановленим в тендерній документації та не встановив підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» в частині питання, що розглядається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені моніторингом порушення вимог вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей за висновком від 28.10.2024р. були усунені шляхом відміни процедури закупівлі протоколом № 84 від 29.10.2024 року, про що є оприлюднене повідомлення в електронній системі закупівель
2024-10-29 10:43:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" |
9 050 000,00
UAH з ПДВ
|
9 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" #38436025 |
Переможець |
9 050 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 10:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2024 09:34
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 10:31 |
Кінець періоду оскарження: | 09 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
29 жовтня 2024 10:31
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2024 10:30
|
Протокол 84.PDF |