Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«М’ясо» (М’ясо свійської птиці) (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
1 768 190,00 UAH
UA-2020-02-29-000019-c 40865f14c839453eb5d4bb4f586a4b65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Інга Андріївна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Олійник Інга Андріївна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 лютого 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:03
Очікувана вартість: 1 768 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 840,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Курчата-бройлери потрошені І категорії, охолоджені – 11 700,00 кг
Філе стегна куряче, охолоджене – 9 500,00 кг.
Печінка куряча охолоджена (вакуумна упак.) –2 500,00 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23700 кг.
«М’ясо» (М’ясо свійської птиці) (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 лютого 2020 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2020 17:17
тд 2020 кури та печінка(повтор).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 1 674 300,00
UAH з ПДВ
1 432 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 1 591 050,00
UAH з ПДВ
1 509 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 1 607 670,00
UAH з ПДВ
1 512 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 13:52
Електронний підпис
13 березня 2020 13:52
КУРИ.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 13:15
Електронний підпис
15 березня 2020 13:13
проект договору.pdf
15 березня 2020 13:13
Лист ст. 17.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 10:38
Електронний підпис
31 березня 2020 10:37
Електронний підпис
30 березня 2020 14:02
Електронний підпис
30 березня 2020 14:01
Пропозиція нова.pdf
30 березня 2020 14:00
Електронний підпис
28 березня 2020 19:29
Електронний підпис
12 березня 2020 12:58
Електронний підпис
12 березня 2020 12:57
Пропозиція.pdf
12 березня 2020 12:57
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ТОВ Валекс КО

ПП "Регіон-А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Відхилено 1 432 490,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 17:06
ТОВ Валекс КО
#39801362
Відхилено 1 509 006,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 15:19
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 1 512 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
1 512 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 17:34
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:23
Додат 7 договор №38ВТ від 09.04.20+.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:22
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:15
38ВТ (3).pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 15:33
ду №5 до договору 38вт.pdf зміни до договору
16 січня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:59
38ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:59
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:20
38вт.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:19
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:06
ДУ №2 до Договору №38ВТ від 09.04.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:31
ДУ №1 до Договору №38ВТ.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 09:56
Договір №38ВТ.pdf укладений
09 квітня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу ХІІІ та викладення реквізитів Замовника у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3.1, 3.6, 3.7, 3.8, 3.8.1., 10,4 договору про закупівлю №38ВТ від 09.04.2020 Сторони дійшли згоди на невикористану суму договору збільшити ціну за одиницю товару, який постачається за договором, а саме: Кури – бройлери потрошені I категорії охолоджені - 48,00 грн змінити на 51,16 грн. У зв’язку із застосуванням п.2 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору у наступній редакції (Додаток 1 до договору) на суму 1 311 700,13 грн (Один мiльйон триста одинадцять тисяч сімсот грн., 13 коп.) в тому числі ПДВ складає 218 616,69 грн. Встановити, що ці зміни не призводять до збільшення суми, визначеної у договорі № 38ВТ від 09.04.2020. Загальна сума договору № 38ВТ від 09.04.2020 становить 1 512 500,00 грн
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 338566,37 грн
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну кількість на 4168,50 кг. та суму на 234770 грн. 25 коп. Договору 38ВТ від 09.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 122183 грн. 46 коп.
Номер договору про закупівлю: 38ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 286 520,42
UAH (в тому числі ПДВ 214 420,07 UAH)