Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ігор Мироненко +380635254882 tenddog@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 17:00 |
Очікувана вартість: | 17 792 426,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 177 924,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Документи та інформація, що надаються Учасником щодо забезпечення тендерної пропозиції Учасника: Форма та зміст банківської гарантії яка надається учасниками у складі пропозиції повинна бути підготовлена у відповідності до формі 2 Додатка 1 до Тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 88 000,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч гривень нуль копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA248201720355169017001081823, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент житлового господарства Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 38114671 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3. Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 10 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 14:59 |
ТД Калнишевського 6 (нова редакція) від 27.03.25.docx | |
27 березня 2025 14:59 |
Перелік змін до ТД (Калнишеського 6) від 27.03.25.docx | |
25 березня 2025 15:44 |
ТД Калнишевського 6.docx | |
25 березня 2025 15:44 |
Проект договору (Додаток 4).doc | |
25 березня 2025 15:44 |
Технічне завдання (Додаток 3).docx |
27 березня 2025 16:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 14:59 |
ТД Калнишевського 6 (нова редакція) від 27.03.25.docx
|
|||
27 березня 2025 14:59 |
Перелік змін до ТД (Калнишеського 6) від 27.03.25.docx
|
|||
25 березня 2025 15:44 |
ТД Калнишевського 6.docx
|
|||
25 березня 2025 15:44 |
Проект договору (Додаток 4).doc
|
|||
25 березня 2025 15:44 |
Технічне завдання (Додаток 3).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000168 ● 4fe4a14943424a9086b233fbc36db7b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-03-25-011455-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 16:51:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з утеплення фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 6 (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-011455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 09:40:14
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 6» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-25-011455-a) пояснюємо таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281(зі змінами) та затвердженого ДП "Жилком" Експертного звіту від від 24 жовтня 2023 № 258-Е-23/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт з утеплення фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 6» та викладені у Додатку 3 до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 6» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-25-011455-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 17 792 426,40 грн. з урахуванням ПДВ (надаємо в окремому файлі до цих пояснень).
Обґрунтування бюджетного призначення:
рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023–2028 роки» (зі змінами), рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 21.02.2024 № 5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році» (зі змінами, зокрема рішення міської ради від 18.12.2024 № 5/60).
Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
15 426 544,70
UAH з ПДВ
|
15 426 544,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
15 426 544,70
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2025 10:50
|
04-2025 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2025 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 13:41
|
04-2025.pdf | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
ВД.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
Договір.docx | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
Додаток №4.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
ДЦ.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
КР.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
ЛК.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
ПВР.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
ПЗ.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
РЗВ.xls | укладений |
21 квітня 2025 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 04/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |