Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2023 22:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 737 811,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 689,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, ”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, та надання Підрядником відповідної документації, відповідно до умов укладеного договоруї, не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2023 22:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2023 22:05 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx | |
18 жовтня 2023 22:05 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
18 жовтня 2023 22:05 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx | |
18 жовтня 2023 22:04 |
Тендерна документація.docx | |
18 жовтня 2023 22:04 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000062 ● 7459b5a3ee0e48aba394683ee81105bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-10-18-016369-a 18.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-01 16:23:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 09:45:01
Пояснення та документи
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 18.10.2023», що оприлюднений 19.10.2023 року. Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копію Протоколу 3 1 загальних зборів засновників ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» від 28.10.1993 року, наказ про призначення директора товариства №5 від 15.03.1994 року та копію ліцензії № 33-Л від 09.08.201 7 року. Зазначені документи також мітяться у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», а тому повторно Замовником у межах надання відповіді на цей запит не оприлюднюються. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 22.11.2023 року ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2023 рік відповідно умов укладеного Договору встановлена на рівні 635 037,60 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 635 037,60 грн х 5% = 31 751,88 грн.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації;
- зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів;
- підтвердний документ щодо сплати ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» забезпечення виконання умов договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 17:56:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити, чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, за місцем знаходження замовника?
2. Чи були дотримані ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати:
- кошти на розміщення відходів на полішлні ТПВ;
- кошти на закладання документації до страхового фонду» (з посиланням на документи, надані в тендерній пропозиції учасника, в якій міститься зазначена інформація)?
3. Просимо повідомити з наданням підтверджуючих документів чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках та підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках. Ненадання підписаного проекту договору з додатками у 2-х примірниках та підписаного договору поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках до спливу 7 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю буде розцінено як відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця (пп.1 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 1 ч. 3 п. 41 Особливостей)»?
4. Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
Просимо повідомити з яких причин Замовником укладено Договір підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на 27 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (27.10.2023).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-13 13:14:57
пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, відповідно до абз. 2 п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, ознайомитися з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, можна за місцем знаходження замовника. З огляду на те, що зазначена норма не встановлює обов’язку для учасника, а лише надає йому таке право Замовник не веде збір інформації про осіб, що здійснюють ознайомлення з проектною документацією з метою підготовки тендерних пропозицій та надає можливість ознайомлення з проектною документацією в період подання пропозицій всім зацікавленим особам. Таким чином Замовник не має можливості повідомити чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі. Зазначаємо, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати: - кошти на розміщення відходів на полігоні ТПВ; - кошти на закладання документації до страхового фонду» дотримано в повному обсязі. Сума коштів на зазначені витрати відображена учасником у файлі «АВК.imd», витяг із зазначеного файлу надаємо. Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника були виконані у повному обсязі, копію супровідного листа надаємо. Щодо строків укладення договору повідомляємо, що відповідно до абз. 4 п. 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Так, в період опрацювання Замовником проєкту договору були внесені зміни до Бюджетного кодексу України в наслідок чого 10.11.2023 року Замовником було отримано Доручення заступника міського голови про перегляд видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Керуючись зазначеним та з метою уникнення спірних ситуацій Замовником було прийнято рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів, до здійснення перегляду видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади, що зафіксовано в протоколі уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- супровідний лист № 421/1 від 27.10.2023 року.
- витяг з файлу АВК.imd;
- протокол уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-18 14:51:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів, при тому що в пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках»?
2. З яких причин Замовником, відповідно до даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів Spending, оприлюднених за посилання https://spending.gov.ua/new/transactions/search, 29.11.2023 здійснено оплату за виконані роботи ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (згідно акту № 1 та №2) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, у сумі 635 037,60 грн, з при тому що в оголошенні про проведення відкритих торгів, зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів.
3. Просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС».
4. Згідно з локальними кошторисами Замовником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км.
Відповідно до пунктів 14 та 15 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», учасником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км, крім того пунктом 8 розділу І «Витрати труда» підсумкової відомості ресурсів учасником закладено витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, в обсязі 163,54 люд.годин.
Просимо повідомити, яким чином здійснюватиметься перевезення ґрунту та сміття, за відсутності у підсумковій відомості ресурсів машин для виконання даних робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-20 15:29:05
Пояснення № 3
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому всі документи, що формує електронна система закупівель формуються саме з урахуванням інформації, що зазначена в електронних полях. В свою чергу інтерфейс електронного майданчика для проведення закупівель яким користується Замовник пропонує до заповнення електронне поле «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», де Замовнику необхідно зазначити тип оплати (аванс або післяоплата), кількість днів та їх тип (календарні, банківські, робочі). Вказані електронні поля виключають можливість зазначення конкретної дати або будь якої іншої інформації. З метою заповнення запропонованих електронних полів у відповідності до умов проекту договору Замовником в електронній системі закупівель було зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів. В полі «опис» Замовником додатково зазначено «оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, та надання Підрядником відповідної документації, відповідно до умов укладеного договору, не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках» (скріншот додається). В пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках». Звертаємо увагу, що зазначений пункт договору жодним чином не протирічить інформації, викладеній в електронній системі закупівель, адже слово «період» використовується для визначення певного проміжку часу, у даному випадку оплата може бути здійснена в будь-який день, що входить до періоду 90 календарних днів. В свою чергу в договорі визначена кінцева дата виконання зобов’язання т.я. застосовано формулювання «не пізніше». Наголошуємо, що замовником по зазначеній закупівлі не передбачалося надання авансу, а отже всі платежі здійснюються післяплатою при наданні відповідної документації, у строк що не перевищує 90 календарних днів та не пізніше 25 грудня 2024 року.
Виконані підрядником роботи було оплачено на підставі п. 4.1. укладеного договору, за фактично виконані ним роботи (про 100% післяоплати за виконані роботи та період 90 календарних днів Замовником описано вище).
Сума сплачених коштів по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» становить 635 037,60 грн., підтверджуючий документ надаємо.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва в підсумковій відомості ресурсів відображаються сукупність матеріальних та технічних ресурсів, які необхідні для виконання будівельних робіт. Таким чином у зазначеному документі здійснюється відображення машин, механізмів, матеріалів, виробів і комплектів, що безпосередньо застосовуються на будівельному майданчику і вартість експлуатації яких входить до договірної ціни та оплачується Підряднику. В свою чергу кошторисними нормами України передбачені розцінки на вивіз сміття та грунту на відстань 10 км - С311-10-м та С311-10 (відповідно). Вказані розцінки не потребують додаткового залучення машин, адже витрати по зазначеним розцінкам відшкодовуються виключно відповідно до обсягу вивезеного сміття та грунту, не залежно від залученого для цього машин, механізмів та працівників. Зазначаємо, що додаткова експлуатації машин для вивезення сміття не входять до договірної ціни та не відшкодовуються Підряднику.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- скріншот з екрану уповноваженої особи щодо інформації, зазначеної в електронному полі «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)»;
- платіжна інструкція № 968 від 27.11.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку по моніторингу по управлінню видано відповідний наказ, що оприлюднено в електронній системі закупівель
2023-12-22 10:58:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
28 203 105,60
UAH з ПДВ
|
28 203 105,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Переможець |
28 203 105,60
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2024 15:26
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 318-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 11:11
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 318-2023-В вс (1).pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 13:59
|
Договір № 318-2023-В вс від 23.11.2023.pdf | укладений |
23 листопада 2023 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 318-2023-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договірної ціни на поточний рік відповідно до виділеного фінансування (без зміни загальної договірної ціни) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 318-2023-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |