Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Очікувана вартість
299 440 839,18 UAH
UA-2020-02-06-001525-a 394f9b4eb4414ce5a8e92152358a3e6d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до отриманого КП «Інформатика» Висновку експерта № 004/20 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 29.01.2020, проведеного Науково-дослідним центром судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України (далі – експертний висновок) обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Замовником закупівлі обладнання у ДП"Хідден "ТОВ «Хідден Енерджі» - офіційного постачальника SEAK s.r.o. на території України відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI – «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», та відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону – «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», є обґрунтованою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 лютого 2020 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 16:31
Експертний висновок.FR12.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі"
#43201634
Переможець 299 440 839,18
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі"
#43201634
299 440 839,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:26
Додаткова угода №6 від 21.12.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020.pdf.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 18:00
Додаткова угода №5 від 16.06.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020.pdf зміни до договору
16 червня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 14:41
Додаткова угода №4 від 15.06.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 18:38
Додаткова угода №3 від 19.03.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020 .pdf зміни до договору
19 березня 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 16:45
Додаткова угода №2 від 03.03.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 14:43
Додаткова угода №1 від 28.02.2020 до Договору №17.02.20-2Х від 25.02.2020.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:40
Договір _17.02.20-2Х від 25.02.2020_переговорка освітлення.pdf укладений
25 лютого 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків за Договором
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків за Договором
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Розділу 14 Договору
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків за Договором
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 3.1. Розділу 3 «Ціна договору», до Додатку №1 "Специфікація" до Договору
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 3.1. Розділу 3 «Ціна договору», до п. 4.1. Розділу 4 «Порядок здійснення оплати», до Розділу 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», до Додатку №1
Номер договору про закупівлю: 17.02.20-2Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 111 476,79
UAH (в тому числі ПДВ 33 185 246,13 UAH)