Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лампи, прожектори
Очікувана вартість
145 349,70 UAH
UA-2025-03-24-009662-a ● 391732769ef146a0b6d6d26daa3e82d1
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 25881800 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Бондаренко Наталія 380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:10 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:10 |
Очікувана вартість: | 145 349,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення
Лампи, прожектори
ш/з ВТ-48-Т-25
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Прожектор світлодіодний 30W, 12V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518100-1 — Прожектори заливального світла
12 штука
Прожектор світлодіодний 50W, 12V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518100-1 — Прожектори заливального світла
10 штука
Прожектор світлодіодний 150W, 230V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518100-1 — Прожектори заливального світла
1 штука
Світлодіодний прожектор 2*20 W з підставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518100-1 — Прожектори заливального світла
1040 штука
Лампа світлодіодна трубчата Т8, 600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518220-8 — Світлодіодні трубки
120 штука
Лампа світлодіодна трубчата Т8, 1200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31518220-8 — Світлодіодні трубки
30 штука
Лампа світлодіодна 5W, 230 V, Е27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31519000-7 — Лампи розжарення та неонові лампи
25 штука
Лампа світлодіодна 10W, 230 V, Е27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31519000-7 — Лампи розжарення та неонові лампи
35 штука
Лампа світлодіодна 12W, 230 V, Е27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31519000-7 — Лампи розжарення та неонові лампи
82 штука
Лампа світлодіодна 10W, 12÷48V, Е27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31519000-7 — Лампи розжарення та неонові лампи
35 штука
Лампа натрієва 400 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2025
ДК 021:2015: 31514000-2 — Розрядні лампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція цінова.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 5 Інформ.про тех, якісні та кільк.характ..pdf | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 10 Анкета.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 1 Перелік документів, які подаються учасником.doc | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 4 Інформ про тех характ (форма для учасників).docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 11 Довідка п. 47 для об'єднання.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 9 Лист-гарантія.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 8 Довідка про учасника.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 6 ТСдоПЗ(т).42.094-2024.pdf | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 2 Перелік документів переможця.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
ТД_ВТ-48-Т-25.docx | |
24 березня 2025 15:02 |
Додаток 7 Проєкт договору.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-24-009662-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «НВП «ВІАН», Код ЄДРПОУ:31166456
Дата подання: 14 квітня 2025 12:26
Дата подання: 14 квітня 2025 12:26
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-03-24-009662-a, предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 31510000-4 Електричні лампи розжарення, яка була оголошена Замовником ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».
За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу № 142 від 09 квітня 2025 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано.
Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Фактичні обставини
Протоколом № 142 від 09 квітня 2025 року прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації.
Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ.
Підстава для оскарження
Протоколом № 142 від 09 квітня 2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Як підставу дискваліфікації Замовник зазначає наступне: «В документі «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інщі характеристики предмета закупівлі» від 31.03.2025 №21 за формою, встановленою в Додатку 4 до тендерної документації, наданому Учасником у складі тендерної пропозиції, виявлені такі невідповідності:
- найменування, запропонованого Учасником до постачання товару не відповідає найменуванню товару, який замовник має намір закупити, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-24-009662-a, додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» та додатку 6 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Лампи, прожектори. ТДПЗ(т).42.094-2024» за позиціями 1, 2, 3, 7, 8, 9.
- за позицією 2 «Прожектор світлодіодний 50W, 12V» максимальна потужність прожектору за вимогами замовника, повинна дорівнювати 50W. Учасником за дaною позицією запропоновано прожектор потужністю 30W.
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ «HBП «BIAH» не відповідає yмoвам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «HBП «BIAH», визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей ”.
З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав:
Щодо першої підстави дискваліфікації: у формі Додаток 4 до ТД (форма) у графі «Роз’яснення учаснику щодо заповнення Додатка 4 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено, що у стовпчику 2 зазначається конкретна назва, тип, марка продукції запропонованої Учасником. У стовпчику 4 зазначається повна назва виробника продукції та країна походження продукції.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає відомості, які повинна містити тендерна документація.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, частина 4 статті 23 Закону визначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищезазначене, умови Тендерної документації, а також процедуру закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, дана закупівля передбачає можливість надання еквіваленту товару.
Додатково пояснюємо, що аналогічні товари з ідентичними технічними та якісними характеристиками у різних виробників можуть мати різну назву (модель, тощо), на розсуд виробника (законодавство не містить норм, які б зобов’язували виробників надавати однакові назви товару або забороняли змінювати назви моделей товару на власний розсуд, тощо), таким чином зазначення Учасником найменування аналогічного товару конкретного виробника, який пропонує саме Учасник в межах даної закупівлі, яке не є ідентичним найменуванню, яке зазначає Замовник у ТД, не свідчить про невідповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації.
Щодо другої підстави дискваліфікації:
В Додатку 6 до ТД по позиції 2 в стовпчику «Технічні характеристики та їх значення» Замовник вимагає: «Максимальна потужність 50 W», вважаємо, що слово «максимальна» тотожне поняттю «не більше», а відповідно Замовник не встановив в технічному завданні конкретних показників, а допустив діапазон. Учасник по даній позиції запропонував Прожектор ДО-50 30Вт (низьковольтний) ТМ GLX з потужністю 30 W, що є не більшою ніж 50 W, а тому вважаємо, що товар, запропонований Учасником, повністю відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, товар, запропонований Учасником повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у ТД, відповідно вважаємо дискваліфікацію Учасника ТОВ НВП «ВІАН» безпідставною та незаконною.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН».
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ТОВ «НВП «ВІАН» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2025-03-24-009662-a.
Додатки:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції.
2. Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі Додаток 4.
3. Додаток 6 ТСдоПЗ(т).42.094-2024.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2025 16:08
рішення від 16.04.2025 № 5988.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2025 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 № 6556.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2025 14:12
рішення від 24.04.2025 № 6556.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2025 11:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «НВП «ВІАН» |
107 762,50
UAH
|
107 762,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА" |
138 892,25
UAH
|
138 892,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій