Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво водопровідної мережі до села Гірка Полонка Луцького району (45231300-8) (код за ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 785 626,40 UAH
UA-2025-03-24-006587-a 386003acb25b46b99eadd21e8abe614a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Савчук

+380968171767 boratyn.rada04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04332207
Вебсайт: https://boratyn.silrada.org/
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
Контактна особа: Олена Василівна Савчук
+380968171767
boratyn.rada04@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:25
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:25
Очікувана вартість: 7 785 626,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 928,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ від 15.12.2004 р. №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 р. № 99) та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. Реквізити замовника: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, ЄДРПОУ 04332207, місцезнаходження: 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Центральна, будинок 20, р/р UA748201720355159001022020193 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості – 38 928 грн. 13 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 38928.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: до 31 серпня 2025 року.
Більш детально викладено у файлах «45230000-8 - Тендерна документація _ Водопровід с. Гірка Полонка _ 2025.pdf.p7s.zip» та «45230000-8 - Проєкт договору про закупівлю _ Водопровід с. Гірка Полонка _ 2025.pdf.p7s.zip».
Предмет закупівлі передбачає будівельні роботи згідно обсягів, визначених проектно-кошторисною документацією та Додатком №2 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво водопровідної мережі до села Гірка Полонка Луцького району (45231300-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45607, Україна, Волинська область, Луцький район, Боратинська територіальна громада, с. Гірка Полонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи, по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах. Більш детально – у проекті договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ від 15.12.2004 р. №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 р. № 99) та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. Реквізити замовника: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, ЄДРПОУ 04332207, місцезнаходження: 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Центральна, будинок 20, р/р UA748201720355159001022020193 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості – 38 928 грн. 13 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 38928.13 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 26 березня 2025 13:28
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:29
Доброго дня. Чи можлива заміна банківської гарантії та тендерне забезпечення яке буде перераховане на розрахунковий рахунок замовника та буде зберігатись на термін дії тендерної пропозиції?
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 28 березня 2025 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 28.03.2025 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2025-03-24-006587-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нове будівництво водопровідної мережі до села Гірка Полонка Луцького району (45231300-8) (код за ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 26.03.2025 р., у частині уточнення можливості заміни форми забезпечення тендерної пропозиції, визначеної Замовником у Додатку №1 до тендерної документації.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що при формуванні переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовником у пункті 8 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до тендерної документації, а також у відповідних полях оголошення про проведення процедури закупівлі передбачено єдину можливу форму надання учасником процедури закупівлі форми забезпечення тендерної пропозиції – банківську гарантію. Порядок оформлення зазначеної вище форми забезпечення тендерної пропозиції визначено положеннями Постанови НБУ від 15.12.2004 р. №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 р. № 99) та Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Складена Замовником тендерна документація та оголошення про проведення процедури закупівлі альтернативних форм забезпечення тендерної пропозиції не передбачають, а отже, тендерні пропозиції, котрі не міститимуть належним чином оформленої банківської гарантії будуть відхилені Замовником згідно абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Пусконалагоджувальна компанія" 7 163 126,40
UAH з ПДВ
7 024 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РОУДІЗ" 7 330 235,33
UAH з ПДВ
7 025 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 квітня 2025 13:48
Електронний підпис
30 квітня 2025 13:43
Довідка ст.17.pdf
30 квітня 2025 13:41
Довідка ст.17.pdf
30 квітня 2025 13:41
Статут.pdf
30 квітня 2025 13:41
Локальний кошторис.pdf
30 квітня 2025 13:41
Договірна ціна повна.pdf
30 квітня 2025 13:41
Виписка.pdf
30 квітня 2025 13:41
Витяг ЄДР на 28.04.2025.pdf
30 квітня 2025 13:37
Довідка ст.17.pdf
26 квітня 2025 13:19
Ліцензія.pdf
26 квітня 2025 13:19
Ліцензія.pdf
26 квітня 2025 13:19
Акт 117 з КБ№3 ФІТ.pdf
26 квітня 2025 13:19
Акт 117 з КБ№3 ФІТ.pdf
26 квітня 2025 13:19
Протокол.pdf
26 квітня 2025 13:19
Протокол.pdf
26 квітня 2025 13:19
ВИТЯГ ЄДР 2025рік.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Ліцензія.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Ліцензія.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
ВИТЯГ ЄДР 2025рік.pdf
26 квітня 2025 13:19
ВИТЯГ ЄДР 2025рік.pdf
26 квітня 2025 13:19
Акт 117 з КБ№3 ФІТ.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Лист відгук ФІТ.pdf
26 квітня 2025 13:19
Лист відгук ФІТ.pdf
26 квітня 2025 13:19
Протокол.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Акт 117 з КБ№3 ФІТ.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Лист відгук ФІТ.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Протокол.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
ВИТЯГ ЄДР 2025рік.pdf.p7s
26 квітня 2025 13:19
Лист відгук ФІТ.pdf.p7s
07 квітня 2025 16:57
Електронний підпис
07 квітня 2025 16:55
Підписаний G0425-0636-GL_tender.pdf
07 квітня 2025 16:55
Довідка.pdf
07 квітня 2025 16:55
дов.гарантія.pdf
07 квітня 2025 16:51
Електронний підпис
07 квітня 2025 16:43
Витяг ТОВ ПНК.pdf
07 квітня 2025 16:43
Ліцензія .pdf
07 квітня 2025 16:43
Реквізити ПНК.pdf
07 квітня 2025 16:43
Дозвіл.pdf
07 квітня 2025 16:43
Наказ на директора.pdf
07 квітня 2025 16:43
св-во платника ПДВ.pdf
07 квітня 2025 16:43
Експертний висновок.pdf
07 квітня 2025 16:43
Виписка.pdf
07 квітня 2025 16:43
Статут ПНК (діючий).pdf
07 квітня 2025 16:43
Перелік видів робіт.pdf

Конфіденційні документи

07 квітня 2025 16:43
Локальний кошторис.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи для замовника (Посткваліфікація)

07 квітня 2025 16:43
Договірна ціна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи для замовника (Посткваліфікація)

07 квітня 2025 16:43
Акт Фінанс-Інвест-Трейдинг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи для замовника (Посткваліфікація)

07 квітня 2025 16:43
Підсумкова відомість ресурсів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи для замовника (Посткваліфікація)

Публічні документи

07 квітня 2025 23:29
Електронний підпис
07 квітня 2025 23:29
Електронний підпис
07 квітня 2025 23:26
29.Проект договору.pdf
07 квітня 2025 23:26
13.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
07 квітня 2025 23:26
5.4.Цивільний захист.zip
07 квітня 2025 23:26
3.Дозвільні документи.zip
07 квітня 2025 23:26
5.4.1.протокол 51.pdf
07 квітня 2025 23:26
5.3..Диплом Шух.pdf
07 квітня 2025 23:26
12.Паспорт АБЗ.zip
07 квітня 2025 23:26
32.Кошторис.zip
07 квітня 2025 23:26
13.4.Санепідемстанція.jpg
07 квітня 2025 23:26
1.Установчі.zip
07 квітня 2025 23:26
31.Технічні.pdf
07 квітня 2025 23:26
33.Гарантія .zip
07 квітня 2025 23:26
36.statements_doc.pdf
07 квітня 2025 23:26
4.1.ISO.zip
07 квітня 2025 23:26
4.2.ISO.zip
07 квітня 2025 23:26
40.1.Договори оренди.zip
07 квітня 2025 23:26
39.4.Договір № 126.zip
07 квітня 2025 23:26
27.Довідка про учасника.pdf
07 квітня 2025 23:26
13.1.Дозвіл на викиди.pdf
07 квітня 2025 23:26
5.6.Охорона праці.pdf
07 квітня 2025 23:26
5.2.Протокол і витяг Шух.zip
07 квітня 2025 23:26
6.Фінансова звітність.zip
07 квітня 2025 23:26
33.Гарантія .zip
07 квітня 2025 23:26
6.Фінансова звітність.zip
07 квітня 2025 23:26
МТБ.zip
07 квітня 2025 23:26
Працівники.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Пусконалагоджувальна компанія"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

У трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Зазначені працівники можуть перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-які формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо та/або за трудовою угодою (цивільно-правовою угодою), з урахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та своєчасне виконання договору про закупівлю.

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Учасник, для забезпечення виконання договору про закупівлю, повинен використовувати обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази, які повинні бути такими, якими він користується на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування).

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше 1-го (одного) аналогічного договору.

Наявність фінансової спроможності

Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання за 2024 рік, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі.

ПП "РОУДІЗ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

33.Гарантія .zip

Наявність працівників відповідної кваліфікації

У трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Зазначені працівники можуть перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-які формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо та/або за трудовою угодою (цивільно-правовою угодою), з урахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та своєчасне виконання договору про закупівлю.

Підтверджую

Працівники.zip

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Учасник, для забезпечення виконання договору про закупівлю, повинен використовувати обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази, які повинні бути такими, якими він користується на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування).

Підтверджую

МТБ.zip

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше 1-го (одного) аналогічного договору.

Наявність фінансової спроможності

Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання за 2024 рік, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Пусконалагоджувальна компанія"
#00912681
Переможець 7 024 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2025 12:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2025 16:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-006587-a), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 00912681), визначеної за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 00912681) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копія Договору підряду №01/07/2024 від 01.07.2027 року, укладеного ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНС ІНВЕСТ ТРЕЙДІНГ», (файл «Договір Фінан-Інвест-Трейдинг.pdf») не містить договірної ціни, котра згідно розділу 15 є додатком та невід’ємною частиною зазначеного договору, тобто копія такого аналогічного договору надана не в повному обсязі, у зв’язку з чим не відповідає положенням Тендерної документації Замовника. Таким чином, для усунення зазначених порушень просимо надати копію цілісного належним чином складеного Договору підряду №01/07/2024 від 01.07.2027 року з урахуванням усіх існуючих додатків і додаткових угод. - Наданий учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, лист-відгук ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНС ІНВЕСТ ТРЕЙДІНГ» щодо виконання учасником Договору підряду №01/07/2024 від 01.07.2027 року (файл «Лист-відгук Фінанс Інвест Трейдинг.pdf») не містить вихідноггоо номера та дати видачі останнього, тобто оформлений з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копію належним чином складеної додаткової угоди №1 до Договору підряду №199 від 29.09.2023 року. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником для документального підтвердження відповідності ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства (файл «Витяг ТОВ ПНК.pdf») сформований та виданий 01.06.2025 року, тоді як положеннями тендерної документації, а саме: пунктом 3 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником передбачено вимогу щодо обов’язковості подання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у поточному році. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у 2025 календарному році. - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість №100322736, надане учасником на виконання пункту 4 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації для документального підтвердження відповідності положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства (файл «св-во платника ПДВ.pdf») містить відомості щодо реєстрації платником ПДВ суб’єкта господарювання ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ», тоді як учасником процедури закупівлі є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ». Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції належним чином оформлені відомості щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування) або копії документів, що підтверджують наявність правонаступних відносин між зазначеними вище суб’єктами господарювання, факт зміни назви чи проведення реорганізації ПрАТ. - Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, котрий є додатком до ліцензії АЕ №180907, виданої згідно наказу № 25-Л від 11.12.2012 року (файл «Перелік видів робіт.pdf»), однак учасником не надано копію власне ліцензії на виконання робіт за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) (загально будівельні роботи), зокрема, першої та другої сторінок, вимога щодо подання якої передбачена для документального підтвердження відповідності положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства пунктом 5 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції ліцензію на виконання робіт за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) (загально будівельні роботи) у повному обсязі (з урахуванням власне ліцензії та усіх наявних до неї додатків). - Крім того, учасником у складі документів, поданих для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, вимога щодо обов’язковості подання якої передбачена Замовником у пункті 6 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації. - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, довідка №17 від 02.04.2025 року про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду (файл «Довідка виконання аналогічних робіт.pdf») не містить відомостей щодо засобів зв’язку з контрагентом, ціни договору, суми, на яку виконано роботи, та строку виконання останнього, у зв’язку з чим не відповідає абзацу а.2, а.3 підпункту пункту 3.1 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначених невідповідностей просимо надати копію належним чином оформлену довідку із зазначенням зазначених вище відомостей щодо наявного досвіду виконання аналогічного договору . - Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, надано копію наказу про призначення відповідального з питань охорони праці №17 о/д від 01.09.2023 року та посвідчення про проходження навчання з охорони праці, видане Школі І. П. (файл «Наказ 17 Служба охорони праці.pdf»), однак тендерна пропозиція ТОВ «Пусконалагоджувальна компанія» не містить копії чинного протоколу про перевірку знань, на підставі якого видане зазначене вище посвідчення про проходження навчання з охорони праці, КЗПП, ППБУ, ЗУДСС, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.33-13, що, в свою чергу, не відповідає абзацу «с» підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності просимо надати копію належним чином оформленого та складеного протоколу про перевірку знань працівника Школа І.П. з охорони праці. - Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, надано копії посвідчень №724, №722, №468 про проходження навчання з охорони праці, виданих відповідно Григоринському Р.О., Григоринському Д.Р., Нагурніку В.В. (файл «Протоколи з охорони праці.pdf»), однак тендерна пропозиція ТОВ «Пусконалагоджувальна компанія» не містить копії чинних протоколів про перевірку знань, на підставі яких видані зазначені вище посвідчення про проходження навчання з охорони праці, КЗПП, ППБУ, ЗУДСС, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.33-13, що, в свою чергу, не відповідає абзацу «с» підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності просимо надати копії належним чином оформлених та складених протоколів про перевірку знань з охорони праці працівників Григоринського Р.О., Григоринського Д.Р. та Нагурніка В.В. - Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, надано лист Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Волинської області від 31.03.2025 року №948 01-171/948 0100 про проходження у період із 07.04.2025 року по 09.04.2025 року навчання з цивільного захисту працівниками Григоринським Д.Р., Григоринським О.Р., Григоринським Р.О., однак, згідно абзацу «d» підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації з метою документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум чотирма працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту). Таким чином, наданий учасником лист не є належним підтвердження кваліфікації працівників з питань цивільного захисту. З метою відповідності положенням абзацу «d» підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації просимо надати копії чинних протоколів про перевірку знань та виданих на їх підставі посвідчень, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту 3-х (трьох) працівників ТОВ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ». - Згідно наданої учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, інформаційної довідки від 02.04.2025р. №19 (файл «Довідка про наявність обладнання.pdf») учасником заявлено про наявність у користуванні бульдозера Д-606 (ДТ75) (д.р.н. 4143AC 1990 року випуску), котка дорожнього HAMM HD13 (д.р.н. 36281AС, 2006 року випуску) та мотобура Кентавр МБР52H, належних на праві власності Павлосюку О.М., однак учасником не зазначено інформації про те, на яких законних підставах учасник володіє обладнанням (на праві власності, іншому речовому праві), а також номер та дата документу, які учасник надає як підтверджуючий приналежності, що суперечить абзацу «а.4» підпункту 1.5 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Крім того, тендерна документація ТОВ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» не містить жодних відомостей та підтверджуючих документів (копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав (підтверджують приналежність) на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) цього пункту, а саме: копії накладних або актів приймання-передачі, або товарних чеків, або актів введення в експлуатацію обладнання, або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів; копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або лізингу або надання послуг; копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи (надавача послуг), яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі) щодо наявності в учасника необхідного для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, обладнання, зокрема, екскаватора у кількості 2-х одиниць, вимога щодо чого передбачена Замовником у підпункті 1.3 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. З метою усунення невідповідностей та порушень, просимо додати до тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності в учасника екскаватора у кількості 2-х одиниць з урахуванням вимог вимог Замовника, передбачених у підпунктах 1.5 та 1.6 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копія Договору про надання послуг №0104-01 від 01.04.2025 року, укладеного з фізичною особою-підприємцем Павлосюком О.М., (файл «Договір оренди спецтехніки.pdf») не містить усіх сторінок, тобто надана в неповному обсязі або оформлена з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копію належним чином складеного Договору про надання послуг №0104-01 від 01.04.2025 року, укладеного з фізичною особою-підприємцем Павлосюком О.М., корий містить усі необхідні визначені діючим законодавством України істотні умови, зокрема, строк дії договору, копію листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи (надавача послуг), яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі, а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 00912681) відомості належним чином не підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а тендерна пропозиція учасника є такою, що не містить достатньої кількості інформації та/або документів, необхідних для документального підтвердження відповідності вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом надання/завантаження необхідних відомостей та документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2025 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Пусконалагоджувальна компанія"
#00912681
7 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2025 16:41
Додаткова угода №1 _ до №12.25 від 06.05.2025 року.PDF.p7s.zip зміни до договору
12 травня 2025 16:39
Електронний підпис укладений
06 травня 2025 12:50
Договір підряду №12.25 від 06.05.2025 р..pdf.p7s.zip укладений
06 травня 2025 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №12/25 від « 06 » травня 2025 р. в частині коригування реквізитів Замовника, викладених у Розділі 17 «Найменування, місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін», шляхом заміни розрахункового рахунку «UA528201720344291055400020193 у ДКСУ в м. Київ, МФО 820172» розрахунковим рахунком «UA538201720344271004400020193 у ДКСУ в м. Київ, МФО 820172». 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти реквізити Замовника, викладені у Розділі 17 «Найменування, місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін» Договору підряду №12/25 від « 06 » травня 2025 р. та Додатках до Договору у наступній редакції: «БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ : 04332207 45605, Волинська обл., Луцький р-н., с. Боратин, вул. Центральна, 20 р/р UA538201720344271004400020193 у ДКСУ в м. Київ, МФО 820172 E-mail: boratyn.tender@gmail.com Сільський голова _______________ Сергій ЯРУЧИК МП». 3. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 12/25
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво водопровідної мережі до села Гірка Полонка Луцького району (45231300-8) 1 робота 5 853 333,33
UAH