Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту та технічного (сервісного) обслуговування автомобілів: RENAULТ LOGAN та RENAULТ DUSTER
Очікувана вартість
161 423,33 UAH
UA-2025-03-28-010963-a ● 32e8fe9ab27f4033921f918ff9d4519c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Світлична +380567294048 up157dkb@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:36 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:36 |
Очікувана вартість: | 161 423,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 807,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного (сервісного) обслуговування автомобілів: RENAULТ LOGAN та RENAULТ DUSTER
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, станції технічного обслуговування Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором проводиться в національній валюті України – гривні. Оплата проводиться у безготівковій формі, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на банківський рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору, після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених Послуг на підставі підписаного акта прийняття-передачі виконаних послуг або часткового виконання Виконавцем зазначених Послуг за цим Договором, включаючи усунення виявлених дефектів. Розрахунки проводяться за фактично виконані Послуги на підставі підписаного акта прийняття-передачі наданих послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту надання послуг за цим Договором та відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (зі змінами та доповненнями). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 15:01 |
ТД 07-04-25-1.pdf | |
07 квітня 2025 15:01 |
зміни 07.04.2025.docx | |
03 квітня 2025 15:21 |
зміни 03.04.2025.docx | |
28 березня 2025 16:13 |
ТД 28-03-25-2.pdf | |
28 березня 2025 16:13 |
Додаток 4 до тендерної документації - Проєкт договору нова редакція.pdf | |
28 березня 2025 16:13 |
перелік змін 28.03.2025.docx | |
28 березня 2025 15:55 |
технічне завдання до Додатку № 3 до тендерної документації.pdf |
07 квітня 2025 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 квітня 2025 15:01 |
ТД 07-04-25-1.pdf
|
|||||||||
07 квітня 2025 15:01 |
зміни 07.04.2025.docx
|
|||||||||
03 квітня 2025 15:21 |
зміни 03.04.2025.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 16:13 |
ТД 28-03-25-2.pdf
|
|||||||||
28 березня 2025 16:13 |
Додаток 4 до тендерної документації - Проєкт договору нова редакція.pdf
|
|||||||||
28 березня 2025 16:13 |
перелік змін 28.03.2025.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 15:55 |
технічне завдання до Додатку № 3 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необгрунтоване обмеження конкуренції
Дата подання: 03 квітня 2025 18:25
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:58
Шановний замовнику, навіщо ви вимагаєте 3 аналогічних договори? Просимо зменшити до 1 аналогічного договору, оскільки їх кількість жодним чином не впливає на доросовісність Учасника, а лише ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції.
Вимога у тендерній документації:
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасники повинні надати:
Інформаційну довідку, що складена в довільній формі, яка підтверджує досвід виконання
аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж три аналогічні договори, укладені не
раніше 2024 року. Всі вказані в довідці договори мають бути виконані в повному обсязі з остаточною ціною
кожного з вказаних в довідці договорів не менш ніж 50% очікуваної вартості цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Відповідно до абзацу другого пункту 48 Постанови з Особливостями, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, згідно статті 16 Закону України «про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником в пункті третьому додатка 3 до тендерної документації, серед іншого, було встановлено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Варто зазначити, що Закон не встановлює жодних обмежень щодо кількості або суми аналогічних договорів, лише надає замовнику право визначати цей критерій.
Замовник визначає спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, отже, він може встановити необхідну кількість договорів та їхню мінімальну суму.
Враховуючи вимоги тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати три скановані копії оригіналів аналогічних договорів. У той же час, тендерна документація не вимагає надання підтверджуючих документів у вигляді актів виконаних робіт чи наданих послуг з відповідністю сумі, зазначеній у договорах тощо. Це означає, що учасники не зобов'язані надавати акти виконаних робіт, які мають співпадати з сумою договору, що дозволяє знизити навантаження на учасників при підготовці пропозицій.
Основною метою цієї вимоги є забезпечення належного надання послуг за предметом закупівлі та вибору виконавця послуг, який має достатній рівень компетенції та спроможність вчасно, якісно надати послуги за предметом закупівлі відповідно до встановленого технічного завдання.
Враховуючи це, вимога надати три договори не є надмірною чи складною, оскільки не встановлено додаткових вимог до надання актів виконаних робіт чи послуг, що дозволяє учасникам подавати лише скановані договори без необхідності підтверджувати їх суму.
Отже, зазначена вимога не ускладнює підготовку учасників і відповідає вимогам законодавства щодо підтвердження досвіду учасників тендеру.
Відповідно до абзацу другого пункту 48 Постанови з Особливостями, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, згідно статті 16 Закону України «про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником в пункті третьому додатка 3 до тендерної документації, серед іншого, було встановлено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Варто зазначити, що Закон не встановлює жодних обмежень щодо кількості або суми аналогічних договорів, лише надає замовнику право визначати цей критерій.
Замовник визначає спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, отже, він може встановити необхідну кількість договорів та їхню мінімальну суму.
Враховуючи вимоги тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати три скановані копії оригіналів аналогічних договорів. У той же час, тендерна документація не вимагає надання підтверджуючих документів у вигляді актів виконаних робіт чи наданих послуг з відповідністю сумі, зазначеній у договорах тощо. Це означає, що учасники не зобов'язані надавати акти виконаних робіт, які мають співпадати з сумою договору, що дозволяє знизити навантаження на учасників при підготовці пропозицій.
Основною метою цієї вимоги є забезпечення належного надання послуг за предметом закупівлі та вибору виконавця послуг, який має достатній рівень компетенції та спроможність вчасно, якісно надати послуги за предметом закупівлі відповідно до встановленого технічного завдання.
Враховуючи це, вимога надати три договори не є надмірною чи складною, оскільки не встановлено додаткових вимог до надання актів виконаних робіт чи послуг, що дозволяє учасникам подавати лише скановані договори без необхідності підтверджувати їх суму.
Отже, зазначена вимога не ускладнює підготовку учасників і відповідає вимогам законодавства щодо підтвердження досвіду учасників тендеру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕГАЛІТ УКРАЇНА" |
119 880,00
UAH з ПДВ
|
119 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" |
161 423,33
UAH з ПДВ
|
161 423,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій