Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498694 |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
Контактна особа: |
Ходаковський Андрій Іванович +380612243705 medtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 927 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 | |
Дата подання заявки | Термін поставки Товару до 31 грудня 2025 року, протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки Замовником | Повторювана поставка | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 19:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 19:53 |
ТД_дез_засоби_2025_2_в_новій_редакції.docx | |
02 квітня 2025 19:53 |
Протокол 14А від 02.04.2025.pdf | |
26 березня 2025 12:05 |
ТД_дез_засоби_2025_2.docx |
02 квітня 2025 19:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2025 19:53 |
ТД_дез_засоби_2025_2_в_новій_редакції.docx
|
|||
02 квітня 2025 19:53 |
Протокол 14А від 02.04.2025.pdf
|
|||
26 березня 2025 12:05 |
ТД_дез_засоби_2025_2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-18-000017 ● c1df83da3d0c4da6b4a927fdf1ca3954
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2025 № 39-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2025 № 39-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
13. UA-2025-03-26-005338-a, яку проводить Комунальне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 18:10:14
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Агрохімічна продукція (Засоби дезінфікуючі)» (код ДК 021:2015: 24450000-3: Агрохімічна продукція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-005338-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ФОП Мухо А.О. встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації).
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів.
2) Відповідно до пункту 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, з метою захисту від підробок, та гарантій своєчасного постачання, разом з пропозицією, Учасник надає гарантійний лист від виробника, щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами. Та гарантійний лист від учасника щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі.
Учасником ФОП Мухо А.О. надано пропозицію з переліком дезінфікуючих засобів, за позиціями №№ 3-4, 6, 9-11 виробництва ТОВ «ОРДЕМА», Україна. Проте, гарантійний лист від виробника - ТОВ «ОРДЕМА», щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами, учасником ФОП Мухо А.О. не надано. Натомість, вказаним учасником надано Гарантійний лист-авторизація від ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича, який визначений як офіційний представник дезінфекційних засобів на території України ТОВ «ОРДЕМА», що не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Слід також зазначити, що офіційне представництво ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича не підтверджено в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О.
Крім того, самим учасником ФОП Мухо А.О. не надано гарантійний лист щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі, як те вимагалось пунктом 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. надано документи, що вимагались у пункті 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
3) Відповідно до пункту 9 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, постачальник має забезпечити надання інструкцій та методичних рекомендацій з медичного використання дезінфікуючих засобів українською мовою з поставкою товару на склад замовника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Вказаний гарантійний лист відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. надано вказаний гарантійний лист.
4) Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, за позиціями №№ 1-4, 6, 9-11 предмету закупівлі, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані органом з сертифікації згідно чинного законодавства виробнику засобу.
Проте, учасником ФОП Мухо А.О. вказані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не надані.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. надані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані органом з сертифікації згідно чинного законодавства виробнику засобу.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 13:30:42
Пояснення на запит
На Ваш запит надаємо наступну інформацію.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Агрохімічна продукція (Засоби дезінфікуючі)» (код ДК 021:2015: 24450000-3: Агрохімічна продукція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-005338-a), за результатами перевірки були знайдені наступні недідповідності:
1. На сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ФОП Мухо А.О. встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації).
2. Відповідно до пункту 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, з метою захисту від підробок, та гарантій своєчасного постачання, разом з пропозицією, Учасник надає гарантійний лист від виробника, щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами. Та гарантійний лист від учасника щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі. Учасником ФОП Мухо А.О. надано пропозицію з переліком дезінфікуючих засобів, за позиціями №№ 3-4, 6, 9-11 виробництва ТОВ «ОРДЕМА», Україна. Проте, гарантійний лист від виробника - ТОВ «ОРДЕМА», щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами, учасником ФОП Мухо А.О. не надано. Натомість, вказаним учасником надано Гарантійний лист-авторизація від ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича, який визначений як офіційний представник дезінфекційних засобів на території України ТОВ «ОРДЕМА», що не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Слід також зазначити, що офіційне представництво ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича не підтверджено в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. Крім того, самим учасником ФОП Мухо А.О. не надано гарантійний лист щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі, як те вимагалось пунктом 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
3. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, за позиціями №№ 1-4, 6, 9-11 предмету закупівлі, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані органом з сертифікації згідно чинного законодавства виробнику засобу. Проте, учасником ФОП Мухо А.О. вказані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не надані. З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. надані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані органом з сертифікації згідно чинного законодавства виробнику засобу.
На підставі вищевказаного, Уповноважена особа прийняла рішення звернутись до переможця листом від 24.04.2025р. (Додаток №1) з метою припинення зобов’язань за Договором № 255-Т від 21.04.2025 (надалі – Договір).
Замовником планується розірвання Договору після підписання додаткової угоди двома сторонами, вона буде опублікована згідно чинного Законодавства.
Додатки:
1. Додаток №1 (Лист звернення до переможця на предмет припинення зобов’язань за Договором 255-Т від 21.04.2025р.) на 2 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сторони домовились достроково розірвати (припинити) дію Договору № 255-Т від 21.04.2025 року
2025-04-30 15:49:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мухо А.О. |
838 943,00
UAH з ПДВ
|
838 943,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мухо А.О. #2851910371 |
Переможець |
838 943,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 15:53
|
ДУ _1 Дог.255-Т 21.04.2025.pdf | укладений |
30 квітня 2025 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 16:12
|
Договір _255-Т від 21.04.25.pdf | укладений |
22 квітня 2025 16:10
|