Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №4
Очікувана вартість
833 604 114,00 UAH
UA-2024-03-05-010617-a 303e196e0cac4ef78ecab5e489db8320
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Ганна Павлівна

380956832837 prochytanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Ганна Павлівна
380956832837
prochytanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2024 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2024 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2024 13:02
Початок аукціону: 19 березня 2024 13:02
Очікувана вартість: 833 604 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 336 041,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 12504061.71 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 2,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля послуг з експлуатаційного утримання доріг є виключною необхідністю для потреб країни. Дорожній фонд, за рахунок якого здійснювався ремонт та будівництво доріг, спрямований на потреби оборони. Водночас, необхідно забезпечувати фронтову логістику, дороги медичної евакуації, можливість експорту та імпорту товарів. Пріоритетами залишаються: утримання доріг, необхідних для забезпечення логістики зброї та потреб Збройних сил України; дороги, які забезпечують експортно-імпортну спроможність країни, адже українські порти майже втратили свою функціональність, відтак експорт та імпорт здебільшого забезпечується автомобільними перевезеннями.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в органах Державної казначейської служби. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 15:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.

Сума забезпечення: 12504061.71 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 2,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом.
12 березня 2024 16:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 16:39
Перелік змін ЕУ Перелік 4 12 03 24.docx
12 березня 2024 16:39
НР ТД ЕУ Перелік 4 12.03.2024.docx
12 березня 2024 16:39
7. ЕУ ПРОЕКТ НР 12 03 24.docx
05 березня 2024 15:19
6. Технічне завдання перелік 4.docx
05 березня 2024 15:19
ТД ЕУ Перелік 4 05.03.2024.docx
05 березня 2024 15:19
7.1. ПЕРЕЛІК_ОСНОВНИХ_МАТЕРІАЛЬНИХ_РЕСУРСІВ 4.rtf
05 березня 2024 15:19
6.1. BoQ перелік 4.rtf
05 березня 2024 15:19
6.2. BoQ перелік 4 специфікація.rtf
05 березня 2024 15:19
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 березня 2024 16:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 15:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 16:39
Перелік змін ЕУ Перелік 4 12 03 24.docx
12 березня 2024 16:39
НР ТД ЕУ Перелік 4 12.03.2024.docx
12 березня 2024 16:39
7. ЕУ ПРОЕКТ НР 12 03 24.docx
05 березня 2024 15:19
6. Технічне завдання перелік 4.docx
05 березня 2024 15:19
ТД ЕУ Перелік 4 05.03.2024.docx
05 березня 2024 15:19
7.1. ПЕРЕЛІК_ОСНОВНИХ_МАТЕРІАЛЬНИХ_РЕСУРСІВ 4.rtf
05 березня 2024 15:19
6.1. BoQ перелік 4.rtf
05 березня 2024 15:19
6.2. BoQ перелік 4 специфікація.rtf
05 березня 2024 15:19
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних видів робіт
Дата подання: 06 березня 2024 14:37
Дата відповіді: 06 березня 2024 16:45
Тендерною документацією передбачено, що надання у якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені Договір (договори) з додатками; - акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором, Водночас документацією передбачено, що "Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж, зазначених вище" (об'єми, що вказані у табличці). Звідси виникає питання, чи потрібно надавати замовнику усі акти виконаних робіт до договорів чи надати лише акти, що підтверджують обсяги виконання необхідних видів робіт? Якщо необхідно надавати усі акти, то яка у цьому необхідність для замовника? Як саме наявність усіх актів до договору вплине на підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв? у зв’яку з цим, окрім питань, що задані вище, пропонуємо уточнити у тендерній документації, що необхідно надати лише ті акти, що підтверджують обсяги необхідних видів робіт, а також надати останній акт за договором, з якого замовник зможе зробити висновок, на яку саме суму було виконано договір
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині надання актів виконаних робіт тільки по основним (ключовим) видам робіт.
Щодо підтвердження сновних видів робіт
Дата подання: 08 березня 2024 10:37
Дата відповіді: 11 березня 2024 18:27
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що від початку повномасштабної збройної агресії проти України минуло більше ніж два роки. За весь цей час та по сьогоднішній день Службою не було укладено жодного договору, який би був пов'язаний з ремонтом чи експлуатаційним утриманням доріг. Загальна ситуація у інших областях України мало чим відрізняється від описаної вище. На разі очікувана вартість даної публічної закупівлі є у рази вищою ніж, ті закупівлі з експлуатаційного утримання, що укладалися до 2022 року. Коло замовників, які мають повноваження щодо проведення закупівель з експлуатаційного утримання доріг державного або місцевого значення є дуже вузьким, про це замовнику відомо. Отже підтверджуючи досвід наявності виконання аналогічних видів робіт учасники можуть надавати таке підтвердження від дуже обмеженої кількості замовників по всій Україні. Зважаючи на перелічені вище факти вважаємо, що вимога надавати договори, що були укладені не раніше 2020 року значно звужує коло потенційних учасників саме через те, що за останні два роки нові договори з експлуатаційного утримання майже не укладалися, а по тим, що укладалися до 2022 року – об’єми виконаних робіт були значно меншими. За договорами що були укладені до 2022 року, але які діяли і у наступних роках – фінансування було зменшено значною мірою, у зв’язку пере направлення коштів у інші, більш важливі напрямки зважаючи на воєнний стан в країні. Отже, з метою недопущення звуження кола потенційних учасників пропонуємо замовнику розширити діапазон дат укладення договорів, за якими можна використовувати аналогічний досвід у якості підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме додати договори, які були укладені починаючи з 2019 року або зменшити вимоги щодо надання підтвердження основних (ключових) видів робіт та встановити їх на рівні 10%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником установлено один з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження наявності такого досвіду учасники мають документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж 30 % від об'ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації, при цьому, договори мають бути укладені не раніше 2020 року на загальну суму не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі.
Замовником було ретельно проаналізовано всі процедури закупівель з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за останні роки і встановлено, що більшість спроможних потенційних учасників починаючи з 2020 року мають достатню кількість аналогічних договорів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, відтак, кваліфікаційний критерій у наведеній редакції забезпечує високий рівень конкуренції.
Замовник повинен переконатися у тому, що у межах аналогічного договору виконувалися основні роботи, тому прийнято рішення встановлювати вимогу про виконання 30% основних видів робіт у натуральних величинах. Така вимога зумовлена тим, що в попередні періоди більшість договорів на експлуатаційне утримання укладались строком на 1 рік. Відтак, в процедурі закупівель, яка оголошується для виконання послуг строком на 3 роки доцільно встановити вимогу про підтвердження виконання основних видів робіт, що складають 1/3 від тих, що передбачені технічним завданням.
Такий підхід дає можливість переконатися, що в межах раніше реалізованих договорів підрядником виконувалися різні види робіт, необхідні для Замовника, а також вони були прийняті без зауважень та оплачені.
Дана вимога встановлена для підтвердження фактичної спроможності потенційним переможцем виконати обсяг послуг, передбачений технічним завданням. Наголосимо, що Замовнику необхідно визначити надійного виконавця робіт (послуг) для забезпечення своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів автомобільних доріг в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані. Саме для цього встановлено вимоги, які сприяють залученню досвідчених виконавців.
Також додаємо, що Замовником не визначено необхідність надання договору (договорів), укладеного (укладених) з конкретним Замовником. Учасник може підтвердити виконання таких обсягів робіт договором (договорами) субпідряду, зі змісту якого буде зрозуміло, що учасником здійснювалось надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, зокрема, виконання основних (ключових) видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації.
Щодо АБЗ
Дата подання: 13 березня 2024 14:25
Дата відповіді: 13 березня 2024 15:17
Шановний Замовнику! Ви прибрали вимогу: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання має відповідати значенням, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами)." Тобто, якщо у нас АБЗ у Львівській області, то чи правильно ми розуміємо, що ми його надаємо в своїй тендерній пропозиції і тим самим навіть з заводом у Львівській області відповідатимемо Вашим кваліфікаційним вимогам ? Хоча в іншій закупівлі "експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №1" була вимога: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин." По-друге, просимо Вас пояснити такі різні підходи до ідентичних закупівель та яким чином Замовник перевірить та впевниться, що учасник - переможець належно надасть послуги з експлуатації, маючи АБЗ у Львівській області, чи не буде за це відхилено нашу тендерну пропозицію ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі. Відповідно до умов договору, що буде укладений за результатами закупівлі, Послуги повинні здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, в тому числі і відповідно до норм ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами). У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін. Згідно умов Договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198. Даним документом передбачено, що роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів повинні виконуватися відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, згідно з якими матеріали для проведення робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг дозволяється використовувати за наявності технічного свідоцтва або сертифіката відповідності, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видається установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я. Таким чином, потенційний Виконавець у своїй Тендерній пропозиції має передбачити для надання послуг на об’єкті залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів), який дасть змогу надавати послуги відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, на погодження з чим, Учасник в складі Тендерної пропозиції надає гарантійний лист, згідно з яким він зобов’язується надати послуги по даній процедурі закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в додатку 7 тендерної документації. Різниця у підході до закупівель пояснюється аналізом аналогічних закупівель, а також актуалізації вимог тендерної документації, оскільки необхідність виконання конкретної запитуваної вимоги передбачено договором та чинним законодавством. Наголошуємо на тому, що відсутність вимог щодо певних документів у тендерній пропозиції - не знімає з потенційного Виконавця відповідальність за якість послуг у подальшому, а також, не дозволяє Виконавцю відступати від вимог чинного законодавства при наданні послуг (виконанні робіт). Тож рекомендуємо у тендерній пропозиції надавати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залученні при наданні послуг (виконанні робіт) на об’єкті за предметом закупівлі, що відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема, технічного завдання та проекту договору, так як невиконання умов договору та надання неякісних послуг у подальшому може призведе до неможливості приймання таких послуг Замовником, застосування Замовником санкцій, передбачених договором, втрати Виконавцем забезпечення виконання договору тощо.
АБЗ
Дата подання: 13 березня 2024 14:25
Дата відповіді: 13 березня 2024 15:18
Шановний Замовнику! Якщо ми надамо у своїй тендерній пропозиції АБЗ з Львівської області, з якого відстань значно більше 150 км та перевезення асфальту значно перевищуватиме 3 годин до доріг в Одеській області, чи не вплине це на Ваше відношення до якості асфальту та якості послуг після укладення з нами договору про закупівлю? Та чи не будете запитувати підтверджуючі документи на АБЗ, адже навіть атестат виробництва не вимагаєте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі. Відповідно до умов договору, що буде укладений за результатами закупівлі, Послуги повинні здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, в тому числі і відповідно до норм ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами). У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін. Згідно умов Договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198. Даним документом передбачено, що роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів повинні виконуватися відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, згідно з якими матеріали для проведення робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг дозволяється використовувати за наявності технічного свідоцтва або сертифіката відповідності, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видається установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я. Таким чином, потенційний Виконавець у своїй Тендерній пропозиції має передбачити для надання послуг на об’єкті залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів), який дасть змогу надавати послуги відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, на погодження з чим, Учасник в складі Тендерної пропозиції надає гарантійний лист, згідно з яким він зобов’язується надати послуги по даній процедурі закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в додатку 7 тендерної документації. Різниця у підході до закупівель пояснюється аналізом аналогічних закупівель, а також актуалізації вимог тендерної документації, оскільки необхідність виконання конкретної запитуваної вимоги передбачено договором та чинним законодавством. Наголошуємо на тому, що відсутність вимог щодо певних документів у тендерній пропозиції - не знімає з потенційного Виконавця відповідальність за якість послуг у подальшому, а також, не дозволяє Виконавцю відступати від вимог чинного законодавства при наданні послуг (виконанні робіт). Тож рекомендуємо у тендерній пропозиції надавати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залученні при наданні послуг (виконанні робіт) на об’єкті за предметом закупівлі, що відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема, технічного завдання та проекту договору, так як невиконання умов договору та надання неякісних послуг у подальшому може призведе до неможливості приймання таких послуг Замовником, застосування Замовником санкцій, передбачених договором, втрати Виконавцем забезпечення виконання договору тощо.
АБЗ
Дата подання: 13 березня 2024 16:40
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:40
Шановний Замовнику! Дякуємо Вам за попередні відповіді. Залишилось, мабуть, останнє питання для розуміння нашої відповідності кваліфікаційним вимогам. Якщо ми в тендері покажемо АБЗ у Львівській області, який потім швидко перебазуємо до Одеської області та з нього здійснюватимемо виробництво асфальту, то ми тим самим відповідатимемо сьогоднішнім вимогам документації в частині вимог до АБЗ ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У випадку переміщення АБЗ, юридична особа, яка провадить свою діяльність у законному порядку, зобов'язана отримати дозвіл на викиди за новим місцезнаходженням, а також отримати усі необхідні дозвільні документи для введення АБЗ в експлуатацію. В середньому це може займати близько 5-6 місяців, тож фізичне переміщення АБЗ до іншого регіону жодним чином не підтверджує фактичну можливість Учасника здійснювати виготовлення асфальтобетонної суміші на ньому, якщо не отримано всі відповідні документи. Звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає документи, які вимагаються тендерною документацією та підтверджують можливість учасника надавати послуги по предмету закупівлі відповідно до умов договору, технічного завдання та чинного в Україні законодавства.
Відповідаючи на ваше питання щодо заводу, розташованого у Львівській області повідомляємо, що технічно реалізувати поставку асфальтобетону на таку відстань є неможливим як з об’єктивних причин, таких як час доставки (20 годин або більше), за який суміш втратить свої властивості та комерційної недоцільності через великі транспортні витрати, так і з причин невідповідності умовам договору в частині надання послуг відповідно до чинних нормативних актів тощо. А зважаючи на те, що замовник вимагає підтвердження поставки асфальтобетону саме з виробництва, яке буде залучене при виконанні робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі - надання учасником заводу, що розташований у Львівській області, на відстані близько 1000 км від об’єкту не може бути розглянуто як відповідність кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2024 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 750 245 750,00
UAH з ПДВ
750 245 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 829 300 000,00
UAH з ПДВ
829 300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 830 500 000,00
UAH з ПДВ
830 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 13:11
Електронний підпис
12 квітня 2024 13:10
16-001-12293-2024.zip
02 квітня 2024 13:50
Електронний підпис
02 квітня 2024 13:47
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2024 13:47
Довідка.pdf
02 квітня 2024 13:47
Довідки переможця.pdf
17 березня 2024 19:40
Електронний підпис
17 березня 2024 14:43
16-001-8776-2024.pdf.p7s.zip
17 березня 2024 14:43
Інші документи.pdf
17 березня 2024 14:43
Повноваження.pdf
17 березня 2024 14:43
Фінансова спроможність.pdf
17 березня 2024 14:43
АБЗ.pdf
17 березня 2024 14:43
Лабораторія.pdf
17 березня 2024 14:43
МТБ.pdf
17 березня 2024 14:43
Атестат виробництва АБЗ.pdf
17 березня 2024 14:43
Аналогічний договір ЕУ4.pdf
17 березня 2024 14:43
Техніка.pdf
17 березня 2024 14:43
Аналогічний договір 54 1.pdf
17 березня 2024 14:43
Персонал.pdf

Публічні документи

18 березня 2024 09:42
Електронний підпис
18 березня 2024 09:42
Електронний підпис
18 березня 2024 09:31
7. Банківська гарантія.rar
18 березня 2024 09:31
6. Технічна частина.pdf
18 березня 2024 09:31
5. Інші документи.pdf
18 березня 2024 09:31
3.1. Наявність МТБ.pdf
18 березня 2024 09:31
1. Гарантійний лист.pdf
18 березня 2024 09:31
3.3. Наявність досвіду.pdf
18 березня 2024 09:31
2. Довідка про Учасника.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.10. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.13. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.7. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.2. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.5. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.6. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.8. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.11. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.3. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.1. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.9. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.12. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
16 березня 2024 14:52
1.3.1.4. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf

Публічні документи

15 березня 2024 15:53
Електронний підпис
15 березня 2024 15:53
Електронний підпис
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч2.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч21.pdf
15 березня 2024 15:52
Договір оренди 2023-ТЗ.PDF
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч30.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч28.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч6.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч17.pdf
15 березня 2024 15:52
Статут РДС 2022 + опис.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч29.pdf
15 березня 2024 15:52
Довідка про аналогічний.PDF
15 березня 2024 15:52
Проект договору.PDF
15 березня 2024 15:52
Ліцензія РДС.pdf
15 березня 2024 15:52
Рішення від засновників.PDF
15 березня 2024 15:52
Копії наказів ІТР.pdf
15 березня 2024 15:52
Договір з Автотранслайн.PDF
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч11.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч4.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч26.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч32.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч31.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч5.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч8.pdf
15 березня 2024 15:52
Довідка о Ліцензії.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч19.pdf
15 березня 2024 15:52
Копія тех паспортів.PDF
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч24.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч23.pdf
15 березня 2024 15:52
Довідка про Лабораторію.PDF
15 березня 2024 15:52
Довідка про АБЗ.PDF
15 березня 2024 15:52
Довідка про МТБ.PDF
15 березня 2024 15:52
Лист-пояснення.PDF
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч1.pdf
15 березня 2024 15:52
Документи на директора.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч15.pdf
15 березня 2024 15:52
Копії дипломів ІТР.pdf
15 березня 2024 15:52
договір оренди Дачне.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч7.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч18.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч12.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч20.PDF
15 березня 2024 15:52
Витяг з реєєстру ПДВ.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч9.pdf
15 березня 2024 15:52
Гарантійний лист.PDF
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч25.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч27.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч14.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч3.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч16.pdf
15 березня 2024 15:52
Довідка про учасника.PDF
15 березня 2024 15:52
Договір з Дорікум.pdf
15 березня 2024 15:52
Скан паспорта директора.pdf
15 березня 2024 15:52
АБЗ Дачне.pdf
15 березня 2024 15:52
АБЗ Зоря Сепоставка.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч10.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч22.pdf
15 березня 2024 15:52
Витяг РДС 03.11.2023.pdf
15 березня 2024 15:52
Форма 4-ОПП.pdf
15 березня 2024 15:52
Договір ЕУ2.pdf
15 березня 2024 15:52
Договір с ДІІР.pdf
15 березня 2024 15:52
ЕУ КБ ч13.pdf
15 березня 2024 15:52
Технічне завдання.PDF

Конфіденційні документи

15 березня 2024 15:52
Генеральний договір (конфіденційно).PDF

Обґрунтування конфіденційності

Положення договору про банківську гарантію та заяви про видачу банковської гарантії містять інформацію, що становить комерційну таємницю та визначена Учасником як конфіденційна.

15 березня 2024 15:52
Заявки (конфіденційно)_РадаБанк.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Положення договору про банківську гарантію та заяви про видачу банковської гарантії містять інформацію, що становить комерційну таємницю та визначена Учасником як конфіденційна.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 750 245 750,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2024 16:21

Документи

01 квітня 2024 16:21
Довідка НАЗК
01 квітня 2024 16:21
Електронний підпис
25 березня 2024 11:03
Електронний підпис
19 березня 2024 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2024 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
750 245 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2024 16:21
Довідка НАЗК
01 квітня 2024 16:21
Електронний підпис
25 березня 2024 11:03
Електронний підпис
19 березня 2024 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 09:26
ЕУ4-24 ДУ1 від 12.04.24.PDF зміни до договору
17 квітня 2024 09:26
Електронний підпис укладений
15 квітня 2024 11:48
ЕУ4 24 Евродор 12 04 24.PDF укладений
15 квітня 2024 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою та відповідно до пункту 11.5. Договору розділу XI. «Інші умови», Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу договору V. «Надання послуг» викласти у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2026 року»
Номер договору про закупівлю: ЕУ4/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML