Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги зі здійснення безкоштовних регулярних спеціальних пасажирських перевезень мешканців в межах Южненської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
4 327 800,00 UAH
UA-2025-02-21-004548-a 2e309528b502453392d3942a026afa9a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алеся Філатова

+380484233053 bugh.upr.eko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26275645
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, проспект Григорівського Десанту, буд. 18
Контактна особа: Алеся Філатова
+380484233053
bugh.upr.eko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2025 12:35
Очікувана вартість: 4 327 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 639,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Маршрут № 1 «м.Південне (Южне) (кільцевий через «МІЗ»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Южненська міська територіальна громада (відповідно до умов Тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
1 послуга
Маршрут № 2 «м.Південне (Южне) – с.Сичавка (кільцевий)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Южненська міська територіальна громада (відповідно до умов Тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
1 послуга
Маршрут № 3 «м.Південне (Южне) – с.Кошари (кільцевий)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Южненська міська територіальна громада (відповідно до умов Тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
1 послуга
Маршрут № 4 «м.Південне (Южне) – селище Нові Білярі (кільцевий через с.Булдинка)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Южненська міська територіальна громада (відповідно до умов Тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється шляхом оплати за фактично здійснені оборотні рейси згідно з актом наданих послуг протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акту наданих послуг або протягом 5 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Розмір оплати - 100 % Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-07-000022 ● 1fda55915bdd4db5a1d3989283c22dd3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2025 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 Одеса № 72

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 72

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
23 UA-2025-02-21-004548-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-07 17:30:59

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-10 17:22:54

Пояснення на Запит від 07.04.2025 року

Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2025-02-21-004548-a та визначено його очікувану вартість

Розмір бюджетного призначення на 2025 рік
Основними критеріями для розрахунку вартості «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги зі здійснення безкоштовних регулярних спеціальних пасажирських перевезень мешканців в межах Южненської міської територіальної громади)» (далі Послуга), відповідно до умов Програми «Соціальний автобус», затвердженої рішенням Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 26.10.2023 року № 1503-VІІІ (зі змінами), є:
1. Кількість днів надання Послуги у 2025 році – 261 робочий день
2. Кількість маршрутів – 4
3. Кількість оборотних рейсів в 1 день за кожним маршрутом – 3
Законодавство у сфері закупівель регламентує декілька принципів, відповідно до яких здійснюються публічні закупівлі, де одним із головних принципів на період дії правового режиму воєнного стану в Україні – є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Замовник при визначенні розміру бюджетного призначення керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами), а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «ПІВНІЧ ТРАНС»
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 6991,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 20973,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2025 рік склала (261 робочий день * 20973,00) – 5473953,00 грн. з ПДВ.
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЛТГ ТРАНС»
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 7162,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 21486,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2025 рік склала (261 робочий день * 21486,00) – 5607846,00 грн. з ПДВ.
3. Інших комерційних пропозицій від постачальників аналогічної Послуги не надходило, тому була розглянута фактична вартість Послуги відповідно до ідентичного укладеного договору попередньої власної закупівлі Замовника (UA-2024-01-29-003150-a), де:
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 6790,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 20370,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2024 рік склала (262 робочих дня * 20370,00) – 5336940,00 грн. з ПДВ.
Проаналізувавши наявну інформацію, Замовником було прораховано середньоарифметичну вартість Послуги:
(5473953,00 грн. з ПДВ + 5607846,00 грн. з ПДВ + 5336940,00 грн. з ПДВ) / 3 = 5472913,00 грн. з ПДВ.
Також Замовником був врахований Розділ 6 «Обсяги та джерела фінансування Програми «Соціальний автобус», де максимальний обсяг коштів, необхідний для виконання Програми у 2025 рік – 5387040,00 грн. з ПДВ.
Отже, враховуючи вищезазначене та з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовником було прийняте рішення про затвердження розміру бюджетного призначення на 2025 рік у сумі 5387040,00 грн. з ПДВ, як передбачено Програмою «Соціальний автобус».

Технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідно до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 26.10.2023 року № 1503-VIII «Про затвердження Програми «Соціальний автобус» на території Южненської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» (зі змінами) та рішення виконавчого комітету Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 20.12.2023 року № 1406 «Про затвердження схем та розкладів руху автобусних маршрутів між населеними пунктами Южненської міської територіальної громади» (зі змінами).

Очікувана вартість закупівлі
Замовник визначив очікувану вартість закупівлі UA-2025-02-21-004548-a на Послугу з урахуванням Додаткової угоди від 21 січня 2025 року № 4 до договору від 22 лютого 2024 року №7 закупівлі UA-2024-01-29-003150-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-29-003150-a) у сумі 4327800,00 грн. з ПДВ (5387040,00 грн. з ПДВ (розмір бюджетного призначення на 2025 рік) – 1059240,00 грн. з ПДВ (сума вищезазначеної Додаткової угоди №4 на підставі статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме дія договору про закупівлі може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку)).

Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади https://ymtg.gov.ua/ (розділ Публічна інформація –> розділ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –> розділ Управління економіки ЮМР –> Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги зі здійснення безкоштовних регулярних спеціальних пасажирських перевезень мешканців в межах Южненської міської територіальної громади)) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель від 21 лютого 2025 року та знаходиться за посиланням: https://storage.googleapis.com/svoi-upload/40/339672/Обгрунтування-закупівлі.pdf


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2025 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС" 4 303 728,00
UAH з ПДВ
4 303 728,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2025 15:38
Електронний підпис
07 березня 2025 15:37
2. Довідка.pdf
07 березня 2025 15:37
6. Виписка ТОВ ПТ.pdf
07 березня 2025 15:37
1. Довідка.pdf.p7s
07 березня 2025 15:37
1. Довідка.pdf
07 березня 2025 15:37
6. Виписка ТОВ ПТ.pdf.p7s
07 березня 2025 15:37
2. Довідка.pdf.p7s
07 березня 2025 15:37
2. Довідка.pdf
07 березня 2025 15:37
6. Виписка ТОВ ПТ.pdf
07 березня 2025 15:37
6. Виписка ТОВ ПТ.pdf.p7s
07 березня 2025 15:37
1. Довідка.pdf.p7s
07 березня 2025 15:37
1. Довідка.pdf
07 березня 2025 15:37
2. Довідка.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:19
Електронний підпис
28 лютого 2025 18:19
Електронний підпис
28 лютого 2025 18:17
25. Тендерна пропозиція.PDF
28 лютого 2025 18:17
18. Ліцензія ТОВ ПТ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
20.1. Опис до статуту.pdf
28 лютого 2025 18:17
9. Медичні довідки.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
5. Поліси ОСЦПВВНТЗ.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
19. Довідка до ліцензії.PDF
28 лютого 2025 18:17
5. Поліси ОСЦПВВНТЗ.PDF
28 лютого 2025 18:17
8. Посвідчення водія.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
16. Виписка ТОВ ПТ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
3. Протоколи ОТК.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
18. Ліцензія ТОВ ПТ.pdf
28 лютого 2025 18:17
1. Довідка про МТБ.PDF
28 лютого 2025 18:17
9. Медичні довідки.PDF
28 лютого 2025 18:17
7. Накази на водіїв.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
21. Податок на ПДВ.pdf
28 лютого 2025 18:17
7. Накази на водіїв.pdf
28 лютого 2025 18:17
20. Статут.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
16. Виписка ТОВ ПТ.pdf
28 лютого 2025 18:17
8. Посвідчення водія.PDF
28 лютого 2025 18:17
20.1. Опис до статуту.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
3. Протоколи ОТК.PDF
28 лютого 2025 18:17
20. Статут.pdf
28 лютого 2025 18:17
1. Довідка про МТБ.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
21. Податок на ПДВ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
1. Довідка про МТБ.PDF
28 лютого 2025 18:17
1. Довідка про МТБ.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
3. Протоколи ОТК.PDF
28 лютого 2025 18:17
20. Статут.pdf
28 лютого 2025 18:17
19. Довідка до ліцензії.PDF
28 лютого 2025 18:17
5. Поліси ОСЦПВВНТЗ.PDF
28 лютого 2025 18:17
8. Посвідчення водія.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
16. Виписка ТОВ ПТ.pdf
28 лютого 2025 18:17
18. Ліцензія ТОВ ПТ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
7. Накази на водіїв.pdf
28 лютого 2025 18:17
25. Тендерна пропозиція.PDF
28 лютого 2025 18:17
20. Статут.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
20.1. Опис до статуту.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
20.1. Опис до статуту.pdf
28 лютого 2025 18:17
16. Виписка ТОВ ПТ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
5. Поліси ОСЦПВВНТЗ.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
8. Посвідчення водія.PDF
28 лютого 2025 18:17
21. Податок на ПДВ.pdf
28 лютого 2025 18:17
18. Ліцензія ТОВ ПТ.pdf
28 лютого 2025 18:17
21. Податок на ПДВ.pdf.p7s
28 лютого 2025 18:17
9. Медичні довідки.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
9. Медичні довідки.PDF
28 лютого 2025 18:17
3. Протоколи ОТК.PDF.p7s
28 лютого 2025 18:17
7. Накази на водіїв.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

2. Довідка.pdf

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

1. Довідка.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Надати Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з перевезення мешканців громади

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг з перевезення мешканців громади

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надати довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС"
#05523553
Переможець 4 303 728,00
UAH з ПДВ
05 березня 2025 12:10

Документи

05 березня 2025 12:11
Довідка НАЗК
05 березня 2025 12:10
Електронний підпис
01 березня 2025 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2025 12:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2025 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС"
#05523553
4 303 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2025 12:11
Довідка НАЗК
05 березня 2025 12:10
Електронний підпис
01 березня 2025 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2025 12:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2025 14:43
дод.угода №1.pdf зміни до договору
01 травня 2025 14:42
Електронний підпис укладений
17 березня 2025 14:45
договір 9.pdf укладений
17 березня 2025 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника закупівлі з Управління економіки Южненської міської ради Одеського району Одеської області на Управління економіки Південнівської міської ради Одеського району Одеської області відповідно до Положення про управління, яке затверджене рішенням Південнівської міської ради Одеського району Одеської області від 24.12.2024 року №1997-VІІІ.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML