Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26275645 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, проспект Григорівського Десанту, буд. 18 |
Контактна особа: |
Алеся Філатова +380484233053 bugh.upr.eko@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 12:35 |
Очікувана вартість: | 4 327 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 639,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється шляхом оплати за фактично здійснені оборотні рейси згідно з актом наданих послуг протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акту наданих послуг або протягом 5 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Розмір оплати - 100 % | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 5 .Перелік документів Переможцем.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 6.Лист згода.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
0.Оголошення.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 3.Цінова пропозиція.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 4.Проєкт договору.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 1. Перелік документів Учасником.pdf | |
21 лютого 2025 13:19 |
Додаток 2.Технічна специфікація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000022 ● 1fda55915bdd4db5a1d3989283c22dd3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 Одеса № 72
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 72
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
23 UA-2025-02-21-004548-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 17:30:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 17:22:54
Пояснення на Запит від 07.04.2025 року
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2025-02-21-004548-a та визначено його очікувану вартість
Розмір бюджетного призначення на 2025 рік
Основними критеріями для розрахунку вартості «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги зі здійснення безкоштовних регулярних спеціальних пасажирських перевезень мешканців в межах Южненської міської територіальної громади)» (далі Послуга), відповідно до умов Програми «Соціальний автобус», затвердженої рішенням Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 26.10.2023 року № 1503-VІІІ (зі змінами), є:
1. Кількість днів надання Послуги у 2025 році – 261 робочий день
2. Кількість маршрутів – 4
3. Кількість оборотних рейсів в 1 день за кожним маршрутом – 3
Законодавство у сфері закупівель регламентує декілька принципів, відповідно до яких здійснюються публічні закупівлі, де одним із головних принципів на період дії правового режиму воєнного стану в Україні – є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Замовник при визначенні розміру бюджетного призначення керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами), а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «ПІВНІЧ ТРАНС»
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 6991,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 20973,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2025 рік склала (261 робочий день * 20973,00) – 5473953,00 грн. з ПДВ.
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЛТГ ТРАНС»
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 7162,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 21486,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2025 рік склала (261 робочий день * 21486,00) – 5607846,00 грн. з ПДВ.
3. Інших комерційних пропозицій від постачальників аналогічної Послуги не надходило, тому була розглянута фактична вартість Послуги відповідно до ідентичного укладеного договору попередньої власної закупівлі Замовника (UA-2024-01-29-003150-a), де:
• Загальна вартість 4 маршрутів за 1 оборотний рейс за 1 день склала – 6790,00 грн.
• Загальна вартість 4 маршрутів за 3 оборотних рейса за 1 день склала – 20370,00 грн.
• Загальна вартість Послуги на 2024 рік склала (262 робочих дня * 20370,00) – 5336940,00 грн. з ПДВ.
Проаналізувавши наявну інформацію, Замовником було прораховано середньоарифметичну вартість Послуги:
(5473953,00 грн. з ПДВ + 5607846,00 грн. з ПДВ + 5336940,00 грн. з ПДВ) / 3 = 5472913,00 грн. з ПДВ.
Також Замовником був врахований Розділ 6 «Обсяги та джерела фінансування Програми «Соціальний автобус», де максимальний обсяг коштів, необхідний для виконання Програми у 2025 рік – 5387040,00 грн. з ПДВ.
Отже, враховуючи вищезазначене та з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовником було прийняте рішення про затвердження розміру бюджетного призначення на 2025 рік у сумі 5387040,00 грн. з ПДВ, як передбачено Програмою «Соціальний автобус».
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідно до рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 26.10.2023 року № 1503-VIII «Про затвердження Програми «Соціальний автобус» на території Южненської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» (зі змінами) та рішення виконавчого комітету Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 20.12.2023 року № 1406 «Про затвердження схем та розкладів руху автобусних маршрутів між населеними пунктами Южненської міської територіальної громади» (зі змінами).
Очікувана вартість закупівлі
Замовник визначив очікувану вартість закупівлі UA-2025-02-21-004548-a на Послугу з урахуванням Додаткової угоди від 21 січня 2025 року № 4 до договору від 22 лютого 2024 року №7 закупівлі UA-2024-01-29-003150-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-29-003150-a) у сумі 4327800,00 грн. з ПДВ (5387040,00 грн. з ПДВ (розмір бюджетного призначення на 2025 рік) – 1059240,00 грн. з ПДВ (сума вищезазначеної Додаткової угоди №4 на підставі статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме дія договору про закупівлі може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку)).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади https://ymtg.gov.ua/ (розділ Публічна інформація –> розділ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –> розділ Управління економіки ЮМР –> Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги зі здійснення безкоштовних регулярних спеціальних пасажирських перевезень мешканців в межах Южненської міської територіальної громади)) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель від 21 лютого 2025 року та знаходиться за посиланням: https://storage.googleapis.com/svoi-upload/40/339672/Обгрунтування-закупівлі.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2025 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС" |
4 303 728,00
UAH з ПДВ
|
4 303 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС" #05523553 |
Переможець |
4 303 728,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2025 14:43
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2025 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 14:45
|
договір 9.pdf | укладений |
17 березня 2025 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Замовника закупівлі з Управління економіки Южненської міської ради Одеського району Одеської області на Управління економіки Південнівської міської ради Одеського району Одеської області відповідно до Положення про управління, яке затверджене рішенням Південнівської міської ради Одеського району Одеської області від 24.12.2024 року №1997-VІІІ. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |