Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 44 977 201,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 224 886,01 грн. (двісті двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 224886.01 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у термін 7 робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 14:11 |
Форма підтвердження: | заява |
Опис: | У довільній формі |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 224 886,01 грн. (двісті двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів.
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Банківська гарантія |
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Грошова застава |
Вимоги до документу: | Надається забезпечення виконання умов договору у вигляді грошової застави |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Копія платіжного доручення про перерахування коштів |
Вимоги до документу: | Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Грошова застава |
Вимоги до документу: | Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Грошова застава |
Вимоги до документу: | Відповідно до вимог Додатку 12 до Тендерної документації |
27 березня 2025 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 14:11 |
ТД_роботи.docx | |
27 березня 2025 14:11 |
Додаток 5.doc | |
27 березня 2025 14:11 |
Додаток 4.rar |
Скарги до процедури
Дата подання: 05 травня 2025 18:59
Документи подані скаржником
Документи подані замовником
Документи Органу Оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
41 878 468,48
UAH з ПДВ
|
41 878 468,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
заява
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність антикорупційної програми
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Підтверджую
ВПВ47.Антикорупційна програма і наказ.pdfВчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ВПВ47. Довідка відсутність підстав.pdfВчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
заява
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Копія платіжного доручення про перерахування коштів
Підтверджую
Форма забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо, обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - виписку з балансу (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший докумет, який підтверджує наявність власного обладнання. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.3. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності/копії реєстраційних документів щодо права власності учасника, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг та/або поданням виписки з балансу тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.
Підтверджую
КК. Довідка про наявність МТБ.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у пункту 8.1 Додатку 8, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідну освіту. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником та копію штатного розпису). 2.2. Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно пункту 8.2 у Додатку 8, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). 2.3. Учасник самостійно підбирає кількість необхідних працівників, які залучатиме до виконання будівельних робіт, беручи до уваги показники люд/год. в технічному завданні та строки виконання робіт.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є будівництво, капітальний ремот або рекострукція, який відповідає запропонованому виду робіт, в якому учасник є стороною договору, як генпідрядник або підрядник. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю аналогічного договору з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору; - акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.
Наявність фінансової спроможності
Документи фінансової звітності за останній звітний період: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa № 3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Відхилено |
41 878 468,48
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 09:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2025 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2025 року №37 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі робіт на об’єкті: «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-27-007162-a (далі — Закупівля). У закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно п.1.2. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: акт/ти приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Згідно довідки про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо) та подано копію копію Договору оренди обладнання та інструментів № 6 від 31.05.2021р. на Паяльник газопламеневий (2од.) та Вібратор глибинний ИВ-98б У2 (1од.), просимо учасника належним чином підтвердити наявність даних інструментів. Згідно п.1.3. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності/копії реєстраційних документів щодо права власності учасника, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг та/або поданням виписки з балансу тощо. Статтею 34 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби, що призначені для експлуатації на вулично – дорожній мережі загального користування та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення підлягають державній реєстрації та обліку. Відповідно до пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 № 694 відомча реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно до пункту 5 Порядку на кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47, та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами. У довідці про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо): Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25 (1 од.), Автомобіль КРАЗ (самоскид-с) (1 од.), Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т (1 од.), Бульдозер, Т-130 (1 од.), Коток дорожній BOMAG BW151AC-2 (1од.), Бульдозер Komatsu D355-3 (1 од.), Бульдозер Komatsu D355-А (1 од.), Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.). Проте учасник процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження відомостей, вказаних в у довідці про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р., не надав свідоцтво про реєстрацію машин, що посвідчують право власності зазначеного учасника (орендодавця), інформацію про номерні знаки на Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25 (1 од.), Автомобіль КРАЗ (самоскид-с) (1 од.), Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т (1 од.), Бульдозер, Т-130 (1 од.), Коток дорожній BOMAG BW151AC-2 (1од.), Бульдозер Komatsu D355-3 (1 од.), Бульдозер Komatsu D355-А (1 од.), Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.), чим не дотримав вимог пункту 1.2 розділу 1 Додатка 2 до ТД. Просимо Учасника усунути вищенаведену невідповідність. Згідно п. 13 додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні підтвердити спроможність виконати роботи з використанням якісних матеріалів, які зазначені в технічній специфікації до Тендерної документації - надати копії сертифікатів відповідності, які повинні бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Учасником подані сертифікати які не в повному обсязі підтверджують відповідність таких позицій як: - Припливно-витяжний анемостат А 150 ВР ВЕНТС, - Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М200 - Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В30 [М400], крупність заповнювача 20-40 мм, - Металеві конструкції. Просимо Учасника надати роз’яснення щодо вище перелічених сертифікатів відповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Уповноважена особа Перший заступник сільського голови Назар Гнатишин