Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва», Код ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-10-21-006720-c 2a5c26bf432146d7a4653cd812883eb7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва»: обсяги робіт визначено у додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва», Код ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Зрошувальна, 3-Б, 4, 4-А, 10, 14 Дарницький район, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі оформлених належним чином актів виконаних робіт упродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів виконаних робіт. У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування робіт на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 191 016,00
UAH з ПДВ
191 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:39
Статут.PDF
06 листопада 2020 16:38
Проект Договору.pdf
06 листопада 2020 16:38
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 16:38
Рішення учасника 14-01-2020-01.pdf
06 листопада 2020 16:38
Статут Опис.pdf
06 листопада 2020 16:38
Наказ Богданов.pdf
06 листопада 2020 16:38
Наказ 2к на директора.pdf
06 листопада 2020 16:38
Наказ Кузьменко.pdf
06 листопада 2020 16:38
Витяг з ЄДР 28.10 завірено.pdf
06 листопада 2020 16:38
Відомості з ЄДР 28.10.pdf
06 листопада 2020 16:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 листопада 2020 16:38
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 16:38
Витяг з ЄДР 28.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 191 016,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 13:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 листопада 2020 13:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
191 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2020 13:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 18:10
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 13:58
Додаткова угода_4_30.08.2022.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 13:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:23
Додаткова угода_3 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:11
Додаткова угода_2_28.05.2021.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:55
Додаткова угода_1 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:51
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:58
Договір_57_12.11.2020.pdf укладений
12 листопада 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки» та рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік»,Сторони уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 4.5. розділу 4. ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 5.5. та 10.3. Договору, у зв’язку з виникненням обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Виконавця, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, зокрема, внесення змін до проектної документації, Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання Робіт та відповідно пункт 5.1. розділу 5. СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору викласти в новій редакції: «5.1. Строк здійснення авторського нагляду – 20 грудня 2021 року.».
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», пунктами 5.5. та 10.3. Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виникненням обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Виконавця, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, зокрема, внесення змін до проектної документації, Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання Робіт та викласти пункт 5.1. розділу 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору в новій редакції: «5.1. Строк виконання Робіт – 31 серпня 2022 року.». 2. Пункт 6.1. розділу 6. ТЕРМІНИ ТА СТРОКИ Договору в новій редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.08.2022, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 2. Додаток 2 до Договору «Календарний план виконання робіт з технічного нагляду» викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток).
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», пунктами 5.5. та 10.3. Договору, з урахуванням надзвичайних, невідкладних та об’єктивних обставин для Замовника та Виконавця, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлювали виконання пунктів 5.1. та 6.1. Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виникненням обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Виконавця, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання Робіт та викласти пункт 5.1. розділу 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору в новій редакції: «5.1. Строк виконання Робіт – 20 грудня 2022 року.». 2. Пункт 6.1. розділу 6. ТЕРМІНИ ТА СТРОКИ Договору в новій редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 3. Додаток 2 до Договору «Календарний план виконання робіт з технічного нагляду» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 191 015,75
UAH (в тому числі ПДВ 31 835,96 UAH)