Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо технічного обслуговування і ремонту друкуючих пристроїв та заправки і відновлення картриджів
Очікувана вартість
756 467,80 UAH
UA-2025-03-20-000934-a 287e9cac8f1442408c011c2684c55b5b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Воронець

+380675543268 v.voronets@dnp.naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45261177
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Шевченка (Шевченківський Соборний райони) будинок 2
Контактна особа: Віталій Воронець
+380675543268
v.voronets@dnp.naftogaz.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 09:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 09:10
Початок аукціону: 31 березня 2025 11:15
Початок аукціону: 31 березня 2025 11:15
Очікувана вартість: 756 467,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 782,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
790 штука
Послуги щодо технічного обслуговування і ремонту друкуючих пристроїв та заправки і відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2025 09:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 09:19
Додаток 7. Опитувальник (фіз).xls
20 березня 2025 09:19
Додаток 4. Проект договору.docx
20 березня 2025 09:19
Додаток 6. Опитувальник (юр.).xls
20 березня 2025 09:19
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання"" 696 608,00
UAH з ПДВ
692 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ" 712 752,00
UAH з ПДВ
696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КС Міст" 755 640,00
UAH з ПДВ
755 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 10:13
Електронний підпис
11 квітня 2025 09:55
Електронний підпис
11 квітня 2025 09:54
висновок СЕЕ_33809.jpg
11 квітня 2025 09:53
висновок СЕЕ_33804.jpg
11 квітня 2025 09:53
сертифікат 140012015.jpg
11 квітня 2025 09:53
сертифікат 90012015.jpg
11 квітня 2025 09:53
атестат виробництва.jpg
11 квітня 2025 09:53
3 Додаток 2_3_7.pdf
10 квітня 2025 18:40
Електронний підпис
10 квітня 2025 18:39
5 Додаток 2_2_1_договір.pdf
10 квітня 2025 18:39
5 Додаток 2_1_1_2_протокол.pdf
10 квітня 2025 18:39
5 Додаток 2_1_1_2_наказ.pdf
10 квітня 2025 18:39
4 Додаток 2_3_8.pdf
10 квітня 2025 18:39
4 Certificates.pdf
10 квітня 2025 18:39
3 Додаток 2_3_7.pdf
10 квітня 2025 18:39
2 Додаток 2_3_5.pdf
10 квітня 2025 18:39
1 відгук2025.jpg
28 березня 2025 16:40
Електронний підпис
28 березня 2025 16:40
Електронний підпис
28 березня 2025 16:39
Додаток 1.pdf
28 березня 2025 13:27
Електронний підпис
28 березня 2025 13:27
Електронний підпис
28 березня 2025 13:21
Додаток 2_3_7.pdf
28 березня 2025 13:21
лист.pdf
28 березня 2025 13:21
Висновок СЕС_тонер.pdf
28 березня 2025 13:21
sertifkat-iso-14001-makkon-2025-ukr.jpg
28 березня 2025 13:21
sertifkat-iso-9001-makkon-2025-ukr.jpg
27 березня 2025 17:34
Електронний підпис
27 березня 2025 17:34
Електронний підпис
27 березня 2025 17:33
Додаток 1.pdf
27 березня 2025 17:33
виписка16-11-23.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 5.pdf
27 березня 2025 17:33
Св-во про регистр.jpg
27 березня 2025 17:33
Додаток 8.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_4 Витяг.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_1.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_1_1_1.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_2_1.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_4 Файл підпису.p7s
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_1_2.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_2_1_досвід.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_3.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_2.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 2_3_9.pdf
27 березня 2025 17:33
Додаток 3.pdf

Публічні документи

28 березня 2025 17:46
Електронний підпис
28 березня 2025 17:46
Електронний підпис
27 березня 2025 17:58
9. Захист довкілля.pdf
27 березня 2025 17:58
22. Штатний розпис+НАКАЗ.pdf
27 березня 2025 17:58
РІШЕННЯ 1.pdf
27 березня 2025 17:58
17. Довідка авто.pdf
27 березня 2025 17:58
13. Довідка з Додатком №4.pdf
27 березня 2025 17:58
3. Довідка досвід.pdf
27 березня 2025 17:58
18. Опитувальник Юр.pdf
27 березня 2025 17:58
ОПИС.pdf
27 березня 2025 17:58
11. Лист-гарантія.pdf
27 березня 2025 17:58
14. Сервісний центр.pdf
27 березня 2025 17:58
Рішення учасника.pdf
27 березня 2025 17:58
Аналогічний договір.pdf
27 березня 2025 17:58
Виписка з ЄДР.pdf
27 березня 2025 17:58
Договір оренди.pdf
27 березня 2025 17:58
ПДВ.jpg
27 березня 2025 17:58
2. Довідка КОД доступу.pdf
27 березня 2025 17:58
Структура власності.pdf
27 березня 2025 17:58
10. Заявка-пропозиція.pdf
27 березня 2025 17:58
6. Лист-гарантія 1178.pdf
27 березня 2025 17:58
АКТ.pdf
27 березня 2025 17:58
21. Проект договору.pdf
27 березня 2025 17:58
Банковские реквизиты.png
27 березня 2025 17:58
8. Довідка підписання.pdf

Публічні документи

29 квітня 2025 15:06
Електронний підпис
28 березня 2025 18:08
Електронний підпис
28 березня 2025 18:08
Електронний підпис
28 березня 2025 18:07
35. Висновки ДСЕЕ (ВМ).pdf
28 березня 2025 18:07
00. Перечень документів.pdf
28 березня 2025 18:01
Електронний підпис
28 березня 2025 18:01
Електронний підпис
28 березня 2025 17:59
23. Відгуки контрагентів.pdf
28 березня 2025 17:59
12. Сертифікати ВМ.pdf
28 березня 2025 17:59
06. Витяг несудимості 2025р.pdf
28 березня 2025 17:59
00. Перечень документів.pdf
28 березня 2025 17:59
04. Проект договору.pdf
28 березня 2025 17:59
17. Відсутність санкцій.pdf
28 березня 2025 17:59
22. Примірники договорів.pdf
28 березня 2025 17:59
09. Лист підтверження.pdf
28 березня 2025 17:59
14. Сертифікати Маккон.pdf
28 березня 2025 17:59
30. Опитувальник юр особи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання""

ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"

ПП "КС Міст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання""
#23071310
Відхилено 692 820,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 10:38
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"
#42742077
Відхилено 696 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2025 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 10:43
ПП "КС Міст"
#32652951
Переможець 755 640,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2025 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2025 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Необхідно усунути виявлені невідповідності: 1. Відсутній лист відгук на від замовника п.1.2. Розділ 2, Додатку 2. 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду) надано не всі сторінки – необхідно додати документ в повному обсязі. 3. п. 7. Розділ 3, Додатку 2 Документації відсутні: -копія атестата виробництва, виданого виробнику тонеру, органом сертифікації дійсного на момент розкриття пропозицій, - копія сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду) на підтвердження проведення лабораторних досліджень відповідності за технічно-якісними характеристиками, дійсні на момент розкриття пропозицій. 4. Відсутні документи п .8,Розділ 3 Додатку 2 Документації 5. Прошу звернути увагу, що згідно п.6, розділу 1 Документації - «Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, завіреним учасником або перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо».

Документи

14 квітня 2025 15:49
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно доданої пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1. Таблиця підтвердження виконання аналогічних договорів має невідповідність встановленій формі: - відсутні ПІБ керівника; - строк дії договору; - сума договору в тис. грн; 2. Відсутня сканована копія листа відгуку від замовника аналогічного договору; 3. Відсутній повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» згідно вимог п. 4, Розділу 3, Додатку 2 Документації. 4. Відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду), які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій. – згідно вимог п. 5. Розділу 3, Додатку 2 Документації. 5. Відповідно п.7 Розділу 3, Додатку 2 Документації Учасником надано: - копією сертифікатів міжнародного зразка системи контролю якості ISO 9001:2015 на тонер дійсні на момент розкриття пропозицій складений іноземною мовою - копією сертифікатів міжнародного зразка системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на тонер дійсні на момент розкриття пропозицій складений іноземною мовою «Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, завіреним учасником або перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо». Відсутні : - копія атестата виробництва, виданого виробнику тонеру, органом сертифікації дійсного на момент розкриття пропозицій, - копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду) на підтвердження проведення лабораторних досліджень відповідності за технічно-якісними характеристиками, дійсні на момент розкриття пропозицій. 6. Відповідно п.8 Розділу 3, Додатку 2 Документації: - надано сетрифікати на Canon, Xerox, НР – сертифікати не діючі, а сертифікат HP складений іноземною мовою. - відсутній сертифікат EPSON. «Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, завіреним учасником або перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо».

Документи

16 квітня 2025 17:35
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до наданої пропозиції учасника було виправлено наступні невідповідності: 1. Надана таблиця на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (в) не відповідає встановленій формі наведеній в п.п. 1.1, п.1, Розділу 2. Додатку 2 Документації. 2. Лист відгук від Національної поліції щодо виконання умов договору від 13.11.2018. 3. Згода з технічними вимогами Додаток 3 - відсутня ДАТА . 4. . Додато1 Документації - відсутня дата в документі . 5. Відсутній наказ на директора та Статут. (Згідно додатку 2 документації Розділ 1. п.2 - відсутні документи). 6. Копія атестата виробництва тонеру ТОВ В.М. - документ повинен бути діійсний на момент розкриття пропозиції". 7. Додати документи згідно п.п. 2.2, п. 2, Розділу 1 Додатку 2 Документації.

Документи

30 квітня 2025 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2025 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КС Міст"
#32652951
755 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2025 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ_ДнпФ_100_18_2-Р-НД-782_25_МІСТ.pdf зміни до договору
23 травня 2025 15:25
Електронний підпис укладений
06 травня 2025 17:45
ДнпФ_100_18_2-Р-НД-782_25_МІСТ.pdf укладений
06 травня 2025 17:44