Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Фабриченко Антоніна Михайлівна +380463730479 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія (рекомендований вид забезпечення згідно Посібника із закупівель за ПВУ/НКПВУ). Розмір забезпечення має складати 3% (три відсотка) від вартості договору. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 18:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 16:45 |
Перелік змін від 27.03.2025.doc | |
27 березня 2025 16:45 |
ТД дороги із змінами 27.03.2025.doc | |
27 березня 2025 16:44 |
Проєкт договору.doc | |
25 березня 2025 16:36 |
Перелік змін від 25.03.2025.doc | |
25 березня 2025 16:36 |
Додаток 8 Технічна специфікація із змінами від 25.03.2025.doc | |
21 березня 2025 15:46 |
ДОДАТОК 1 перелік документів учасника.doc | |
21 березня 2025 15:45 |
ДОДАТОК 2 перелік документів переможця.docx | |
21 березня 2025 15:45 |
ДОДАТОК 4 перелік документів на підтве.кваліфікаційних критерій.doc |
27 березня 2025 18:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2025 16:45 |
Перелік змін від 27.03.2025.doc
|
||||||
27 березня 2025 16:45 |
ТД дороги із змінами 27.03.2025.doc
|
||||||
27 березня 2025 16:44 |
Проєкт договору.doc
|
||||||
25 березня 2025 16:36 |
Перелік змін від 25.03.2025.doc
|
||||||
25 березня 2025 16:36 |
Додаток 8 Технічна специфікація із змінами від 25.03.2025.doc
|
||||||
21 березня 2025 15:46 |
ДОДАТОК 1 перелік документів учасника.doc
|
||||||
21 березня 2025 15:45 |
ДОДАТОК 2 перелік документів переможця.docx
|
||||||
21 березня 2025 15:45 |
ДОДАТОК 4 перелік документів на підтве.кваліфікаційних критерій.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник закупівлі, в силу особливостей об’єкта закупівлі і того, що тендерна документація містить лише «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо виконання робіт (надання послуг) учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з реальним станом об’єкту та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. А у разі виявлення будь яких недоліків у запланованому обсязі робіт, потенційний учасник може звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Також під час огляду об’єкту потенційний учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій та не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не містить корупційної складової. Замовник закупівлі гарантує кожному потенційному учаснику, який прибуде на огляд об’єкту вкладання і підписання акту його огляду, тим самим не порушуючи жодного з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, забезпечуючи в такий спосіб вільний доступ до інформації про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000040 ● 1023f69b4f324f09b8b15f52a9d9f138
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 20-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-03-21-011296-a 21.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 15:59:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 3 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Постановою КМУ від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 04.06.2014 № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Зважаючи на вищенаведене, при закупівлі послуг із здійснення поточного ремонту, місце надання послуг визначається за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури.
Проте, у додатку 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності) (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до тендерної документації зазначено найменування робіт, але не вказано перелік об’єктів (наприклад вулиць, будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури на яких надаватимуться відповідні послуги).
Разом з тим, пунктом 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено, що «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): згідно з тендерною документацією (у відповідності до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі)».
Надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту шостого частини другої статті 22 Закону та пункту 3 Порядку № 708, Замовником не визначено предмет закупівлі з поточного ремонту за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури та не зазначено конкретне місце, де повинні бути надані послуги?
Надати перелік об’єктів (вулиць, будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури) на яких надаватимуться відповідні послуги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 15:49:07
Пояснення на запит
Пояснення на запит
у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
«Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)»
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA 2025-03-21-011296-a)
1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №35 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-35.zip, а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2025 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №27 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме:https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-27.zip.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2025 рік та за результатами комісійного обстеження вулично-дорожньої мережі міста (Акт обстеження від 08.11.2024 №02-15/4420), дефектний акт на послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності), складеного та затвердженого 20.03.2025 комунальним підприємством «Послуга» як балансоутримувачем доріг, додаються).
У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.
2.Предмет закупівлі замовником визначено у відповідності до пунктів 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (пункт 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708).
Пункт 21 частини 1 статті 1 Закону зазначає, що «Послуги — будь який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації».
Тож замовником визначено предмет закупівлі послуг з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності щодо мережі всіх вулиць громади.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» (із змінами), «Автомобільна дорога — лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Вулиця — це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів».
Згідно Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (зі змінами), а саме статті 1, «вулично дорожня мережа — це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньо-квартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Заходи з благоустрою населених пунктів — роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання».
Це повністю узгоджується з положеннями Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 №154. Відповідно до зазначеного Порядку, поточний ремонт вулично-дорожньої мережі винесено в окремий розділ, як окремий об’єкт благоустрою.
З огляду на вищевикладене, Замовником при проведенні процедури закупівлі (UA-2025-03-21-011296-a) було чітко визначено предмет закупівлі, в даному випадку — поточний ремонт асфальтобетонного покриття.
Детальний аналіз норм діючого законодавства України через призму Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівлі дає можливість стверджувати, що жодним нормативно-правовим документом не визначено, що вулиця (дорога) є окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Адже, відповідно до термінології визначеної Законом України «Про автомобільні дороги» дійшли висновку, що вулично-дорожня мережа — це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою.
Ділити предмет закупівлі окремо на частини Замовник не може, оскільки це суперечить чинному законодавству. При формуванні технічної специфікації для проведення процедури закупівлі технічно неможливо визначити конкретну вулицю, що потребує поточного ремонту, оскільки потреба в поточному ремонті виникає щодня.
Після завершення тендерних процедур, при настанні сприятливих погодних умов, Замовником в межах закупівель проводяться невідкладні заходи з поточного ремонту дорожнього покриття, в першу чергу по основним магістральним вулицям, по маршрутам громадського транспорту, а також біля об’єктів соціальної інфраструктури.
В даному випадку чітко визначено, що послуги будуть надаватися в межах територіальної одиниці Прилуцької міської територіальної громади, і предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності.
Крім того, чітко зазначається саме площа покриття в межах територіальної одиниці Прилуцької міської територіальної громади, що підлягає поточному ремонту.
За таких обставин у Замовника відсутні можливості точно встановити необхідну площу ремонту дорожнього покриття, а саме конкретно вказавши ділянку від вулиці до вулиці та від будинку до будинку, адже лише станом на дату фактичного надання послуг будуть здійснені фактичні заміри та відображення їх у відповідних документах.
Необхідно відмітити, що прив’язка до конкретного місця надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, не входить до переліку інформації, яка повинна бути розміщена на порталі «Prozorro.gov.ua», як у договорах, так і у тендерній документації, а визначення предмета закупівлі лише на підставі найменування вулиці без затвердженої та чітко визначених законодавством первинної облікової документації з обліку основних засобів, технічних паспортів може бути розцінене як порушення частини 10 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень частини 3 статті 10 зазначеного Закону.
Необхідно зазначити, що під час проведення моніторингу подібних закупівель у попередні роки, питання щодо порушення вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону та пункту 3 Порядку №708 уповноваженими органами не піднімалося.
Вищевикладене твердження Замовника щодо визначення предмету закупівлі з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг підтверджується і позицією суду (аналогічна практика викладена в судовому рішенні від 15.12.2023 №115681659 Дніпропетровського окружного адміністративного суду (копія рішення додається).
Додатки:
-копія Акту обстеження від 08.11.2024 №02-15/4420;
-копія дефектного акту КП «Послуга» від 20.03.2025;
-копія рішення суду (судова практика).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 11:32:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати пояснення на підставі яких документів учасником ТОВ «ІНЕЙТС» підтверджено виконання вимоги, визначеної пунктом 21.1 додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, а саме: учасникам процедури закупівлі необхідно подати у складі тендерних пропозицій «…довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків…»?
Також, надати документальне підтвердження виконання ТОВ «ІНЕЙТС» вищезазначеної вимоги Замовника та вказати найменування файлу, розміщеного у тендерній пропозиції, який засвідчує надання учасником довідки у ЕСЗ, передбаченої пунктом 21.1 додатку № 1 до тендерної документації.
2. Згідно з пунктом 1.5 додатку № 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, що «ціна тендерної пропозиції – договірна ціна, повинна бути твердою. Метод розрахунку вартості – за кошторисними нормами. В складі пропозиції Учасник надає кошторисну документацію розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням усіх змін).
Учасником подаються кошторисні розрахунки в складі пропозиції у сканованому форматі та у форматі imd програмного комплексу АВК 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, а саме:
- Договірна ціна та пояснювальна записка;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів».
Пунктом 2 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, на стадії укладання договору надає Замовнику договірну ціну з розрахунками розрахованою згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін)».
Проте, після визначення Замовником ТОВ «ІНЕЙТС» переможцем, в електронній системі закупівель ним оприлюднено договірну ціну з розрахунками без пояснювальної записки (файл «договірна ціна з розрахунками переможець.pdf» від 07 квітня 2025 року), що не відповідає наданій договірній ціні з розрахунками (файл «договірна ціна з розрахунками.pdf» від 31 березня 2025 року), завантаженій у складі тендерної пропозиції та суперечить вимогам пункту 1.5 додатку № 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Надати пояснення щодо вищезазначених розбіжностей кошторисних розрахунків до технічного завдання за предметом закупівлі у частині відсутності пояснювальної записки до договірної ціни з розрахунками, наданої ТОВ «ІНЕЙТС» на стадії укладання договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-21 19:58:35
Пояснення на запит
Пояснення на запит
у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
«Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)»
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA 2025-03-21-011296-a)
1.Повідомляю, що на виконання вимоги, визначеної пунктом 21.1 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо надійності підприємства від 27.03.2025 №426, в якому зазначив, що ТОВ «Інейтс» виконало свої зобов’язання за раніше укладеними з Замовником договорами про закупівлю, і це не призводило до їх дострокового розірвання, а також до ТОВ «Інейтс» не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (копія листа додається).
Найменування файлу, розміщеного у тендерній пропозиції» - «Відповідність п.47 Особливостей та надійність підприємства».
2. Абзацом 3-4 пункту 5 Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю передбачено, що Учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, на стадії укладання договору надає Замовнику договірну ціну розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін). Якщо протягом 15 днів з дати прийняття рішення про намір украсти договір про закупівлю учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, не надасть Замовнику договірну ціну розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін), то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція буде відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Так, ТОВ «Інейтс» 07.04.2025 було завантажено папку з назвою «Документи переможця», яка містить файл «Договірна ціна з розрахунками переможець». Зазначений файл містить Договірну ціну, яку надав переможець закупівлі на стадії укладання договору згідно з визначеною Замовником вимогою, а також додатково надав кошторисні розрахунки.
Тендерною документацію та самим проектом договору не передбачено подання пояснювальної записки Учасником-переможцем на стадії укладення договору.
Подання пояснювальної записки від Учасника вимагалося лише на стадії подання тендерної пропозиції. Пояснювальна записка подана Учасником на стадії подання пропозиції у файлі «договірна ціна з розрахунками» (копія додається).
Додатки:
-копія гарантійного листа від 27.03.2025 №426;
-копія пояснювальної записки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 24.04.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-21-011296-a управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради Созінова О.С. 01.05.2025 із працівниками управління житлово-комунального господарства розглянуто зміст висновку про результати моніторингу від 24.04.2025 процедури закупівлі UA-2025-03-21-011296-a «Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та проведено роз'яснювальну роботу з Фабриченко А.М., яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в управлінні житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень (копія протоколу додається). З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, при наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель. Додаток: на 1 арк.
2025-05-01 13:38:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та пункту 3 Порядку № 708.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" |
9 898 830,55
UAH з ПДВ
|
9 898 830,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
9 898 830,55
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 14:12
|
Дог.19.PDF | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
Інформація про ціни до дог.19.PDF | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
Договір.docx | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_Т2.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ПВР.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ЗКР_8.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ЗКР_7.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ДЦ_3.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ДЦ_2.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
9_ДЦ_ДФ_07-01-01.rtf | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|
Інформація про ціни та матеріальні ресурси.docx | укладений |
10 квітня 2025 14:11
|