Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечки першої медичної допомоги , Код ДК 021:2015 (33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
798 550,00 UAH
UA-2025-03-18-011655-a ● 255cf0e0da1b42b39b63eb526f15e08d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шеремета Світлана Георгіївна 380487272394 ntvm@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2025 16:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2025 12:40 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2025 12:40 |
Очікувана вартість: | 798 550,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 992,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код ДК 021:2015 (33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2615 штука
Аптечка універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
341 штука
Аптечка автомобільна №1 (АМА-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
156 штука
Аптечка автомобільна №2 (АМА-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяплата 30 к д | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2025 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2025 14:36 |
5.1. протокол змін №4 Просрочена Відповідь.docx | |
22 квітня 2025 14:32 |
5 Зміни №4 Тендерна документація1.docx | |
14 квітня 2025 15:11 |
3.1.Ф04. Протокол - про внесення змін до тендерної документації .docx | |
14 квітня 2025 15:11 |
2.1.Ф04. Протокол - про внесення змін до тендерної документації.docx | |
14 квітня 2025 15:11 |
4.1.Ф04. Протокол - про внесення змін№ 3 до тендерної документації .docx | |
18 березня 2025 15:49 |
1.3. Обгрунтування.pdf | |
18 березня 2025 15:49 |
1.0. Додаток 6 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аптечка універсальна. Щодо дискримінації учасників.
Дата подання: 20 березня 2025 11:16
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:53
Добрий день, шановий Замовнику! До складу Аптечок універсальних (Додтак А ТД) входять "6. Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (10 см *13 см)" та "7. Серветки кровоспинні з фурагніом (або їх замінники) (10 см *13 см)". Просимо внести зміни щодо розмірів даних сеерветок, так як конкретно вкзаний розмір є дискримінаційною умовою для інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації
Щодо джгута для зупинки кровотечі (або його замінника)
Дата подання: 20 березня 2025 11:23
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:55
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що Аптечка - це медичний виріб, який повинен відповідати ТР щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Аптечка використовується для надання Домедичної допомоги в екстремальних умовах під час воєнних дій. Тому Ми рекомендуємо замовникам торгів звернути увагу на те, що в складі аптечки повинен бути Джгут кровоспинний , який зупине кровотечу з магістральних судин кінцівки шляхом колового перетискання кінцівки та стискання її тканин ( в першу чергу кровоносних судин) повинен витримувати високе навантаження та обов’язково виконувати свою функцію , адже від нього залежить життя постраждалих. Деякі виробники замість Джгута кровоспинного кладуть тасьму з застібкою або резинку з застібкою та називають цей виріб як( Джгут для зупинки кровотечі з маячком посилений) , тим самим зменшуючи собівартість аптечки . А з рештою , споживач отримує Джгут , який придатний лише для вени пункції . Такий Джгут не може зупинити масивну кровотечу з пошкодженої артерії . Ціна вищезаначених джгутів на ринку України від 8 грн до 15 грн. Тому рекомендуємо зазначити у вимогах до Джгута його тип (Типу Есмарха або Джгут типу ТУРНІКЕТ). Просимо Вас внести відповідні зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації
Щодо Ножиць 19 см
Дата подання: 20 березня 2025 12:47
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:57
Шановний Замовнику! Аптечка медична автомобільнаа АМА-1 - це медичний виріб, який повинен відповідати вимогам ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013 року. Виробники аптечок АМА-1 зобов'язані чітко застосовувати цей стандарт та комплектувати аптечки згідно переліку , який зазначений в цьому стандарті: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=64351
Просимо внести зміни до ТД, а саме, дотримуючись вимог ДСТУ, зазначити "Ножиці парамедичні (19 см)". Парамедичні ножиці — це спеціалізований інструмент, який призначений для швидкого та безпечного розрізання одягу чи інших матеріалів під час надання першої медичної допомоги. Вони мають конструкцію, що враховує особливості використання у стресових умовах, і часто виготовляються з урахуванням зручності для чоловічої руки.
Зазвичай , щоб зменшити вартість аптечки , неблагонадійні виробники вкладають ножиці канцелярські або ножиці довжиною до 15 см з вузькими пластиковими ручками. Вартість канцелярських ножиць від 12 до 25 грн. Парамедичні ножиці коштують від 60 до 120 грн. Всі складові ,що входять до складу аптечки – це медичні вироби, які повинні відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року №753 та мати Декларації відповідності. Якщо Виробник не надає вище наведених документів , він не може назвати цей виріб медичним та застосовувати пільгову ставку 7 %.
Аптечка – це виріб , який рятує життя , тому радимо звернути увагу на її якість при закупівлі. Для того, щоб вона не була ПРОСТО аксесуаром !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Щодо Ножиць 19 см
Дата подання: 20 березня 2025 12:54
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:59
Шановний Замовнику! Аптечка медична автомобільнаа АМА-2 - це медичний виріб, який повинен відповідати вимогам ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013 року. Виробники аптечок АМА-2 зобов'язані чітко застосовувати цей стандарт та комплектувати аптечки згідно переліку , який зазначений в цьому стандарті: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=64351 Просимо внести зміни до ТД, а саме, дотримуючись вимог ДСТУ, зазначити "Ножиці парамедичні (19 см)". Парамедичні ножиці — це спеціалізований інструмент, який призначений для швидкого та безпечного розрізання одягу чи інших матеріалів під час надання першої медичної допомоги. Вони мають конструкцію, що враховує особливості використання у стресових умовах, і часто виготовляються з урахуванням зручності для чоловічої руки. Зазвичай , щоб зменшити вартість аптечки , неблагонадійні виробники вкладають ножиці канцелярські або ножиці довжиною до 15 см з вузькими пластиковими ручками. Вартість канцелярських ножиць від 12 до 25 грн. Парамедичні ножиці коштують від 60 до 120 грн. Всі складові ,що входять до складу аптечки – це медичні вироби, які повинні відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року №753 та мати Декларації відповідності. Якщо Виробник не надає вище наведених документів , він не може назвати цей виріб медичним та застосовувати пільгову ставку 7 %. Аптечка – це виріб , який рятує життя , тому радимо звернути увагу на її якість при закупівлі. Для того, щоб вона не була ПРОСТО аксесуаром !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Щодо Футляра АМА-2
Дата подання: 20 березня 2025 13:17
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:53
Шановний Замовнику! Чи буде вважатися невідповідністю, якщо учасник надасть Аптечку АМА-2 не у пластиковому футлярі, а у сумці з високоякісної тканини, яка забезпечить зберігання медичних виробів?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового
вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до
встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від
технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної
документації.
Щодо Серветок АМА
Дата подання: 09 квітня 2025 17:00
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:27
Шановний Замовнику! Просимо роз'яснити та внести зміни у ТД, а саме: у Додатку А до Аптечки медичнлї автомобільної АМА-1 і АМА-2 у п. 1.7. "Серветки з хлоргексодином (або їх замінники) (6см*10 см), смужки на гелевій основі з антимікробною дією полігексаметилен гуанідін гідрохлориду (або його замінники) (10 см*50 см)" - яку саме серветку потрібно пропонувати?
Також п. 1.9. " Серветки стерильні (6 см*10см)" - чи може Учасник надати серветки стерильні більшого розміру? Чм буде це вважтися невідповідністю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6 см × 10 см), смужки на гелевій основі з антимікробною дією
Дата подання: 18 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 22 квітня 2025 14:34
Шановний Замовнику!
Вами було внесено зміни до Додатку №1 тендерної документації, а саме до Додатку А щодо наступних позицій:
• Аптечка автомобільна №1 (АМА-1), розділ 1. Засоби для зупинки кровотечі, накладання пов'язок у разі травм (Набір №1), де пункт 1.7 викладено в такій редакції: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6 см × 10 см) – 2 шт;
• Аптечка автомобільна №2 (АМА-2), розділ 1. Засоби для зупинки кровотечі, накладання пов'язок у разі травм (Набір №1), де пункт 1.7 викладено в такій редакції: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6 см × 10 см) – 9 шт.
Замовник зазначає, що відповідно до технічних характеристик, вказані позиції визначено згідно з ДСТУ 3961-2000, зміна №2.
Однак, відповідно до пункту 4.2.1, Таблиця 1 ДСТУ 3961-2000, зміна №2, Набір №1, розділ "1. Засоби для зупинення кровотечі, накладання пов’язок у разі травм", назва засобу повинна бути такою: "Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6 см × 10 см), смужки на гелевій основі з антимікробною дією."
Таким чином, вказане формулювання "серветки з хлоргексидином (або їх замінники)" не відповідає положенням чинної редакції ДСТУ 3961-2000, зміна №2, оскільки в нормативному акті чітко передбачено також смужки на гелевій основі з антимікробною дією як складову зазначеного засобу.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом:
1. Уточнення назви засобу відповідно до вимог ДСТУ 3961-2000, зміна №2, а саме: "Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6 см × 10 см), смужки на гелевій основі з антимікробною дією",
або
2. Видалення посилання на ДСТУ 3961-2000, зміна №2, якщо Замовник вважає за доцільне залишити чинне формулювання без змін.
Заздалегідь вдячні за врахування нашого звернення та приведення документації у відповідність до чинних нормативно-правових актів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Ваше питання щодо технічних вимог на продукцію потребує додаткового вивчення технічними фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді від технічних фахівців, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-18-011655-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41696926
Дата подання: 12 травня 2025 12:27
Дата подання: 12 травня 2025 12:27
Скарга на неправомірне визначенння переможця
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2025 16:23
рішення від 14.05.2025 №7717.pdf
Дата публікації: 14 травня 2025 16:23
інформація про резолютивну чатсину рішення від 22.05.2025 №8207.pdf
Дата публікації: 23 травня 2025 12:18
рішення від 22.05.2025 №8207.pdf
Дата публікації: 27 травня 2025 12:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимоно-польного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.05.2025 № 8207-р/пк-пз
1) скасувати протокольне рішення від 07.05.2025 № 58 щодо визначення учасника ПРАТ "АВ-ФАРМА" переможцем процедури закупівлі Аптечки першої медичної допомоги ( Код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні).
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2025 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2025 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" |
713 265,00
UAH
|
706 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "АВ-ФАРМА" |
731 459,00
UAH
|
706 373,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" #41696926 |
Відхилено |
706 300,00
UAH
|
05 травня 2025 14:36
|
ПРАТ "АВ-ФАРМА" #24736125 |
Рішення скасоване |
706 373,00
UAH
|
27 травня 2025 16:35
|
ПРАТ "АВ-ФАРМА" #24736125 |
Відхилено |
706 373,00
UAH
|
28 травня 2025 14:14
|