Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02214490 |
Вебсайт: | https://dniproart.college/ |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 47 |
Контактна особа: |
Сергій Широков +380500435502, +380567452063 dkk7452063@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:48 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:48 |
Очікувана вартість: | 451 582,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 11:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 10:53 |
Охоронні послуги 2025__2 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 10:53 |
Перелік змін до ТД_2.docx | |
25 лютого 2025 12:27 |
Охоронні послуги 2025__2 нова редакція.docx | |
25 лютого 2025 12:27 |
Перелік змін до ТД_2.docx | |
12 лютого 2025 15:27 |
Охоронні послуги 2025__1 нова редакція.docx | |
12 лютого 2025 15:27 |
Перелік змін до ТД.docx | |
07 лютого 2025 14:18 |
Охоронні послуги 2025__1.docx | |
07 лютого 2025 14:18 |
проект договору__2025__1.docx |
03 березня 2025 11:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2025 10:53 |
Охоронні послуги 2025__2 нова редакція.docx
|
|||||||||
03 березня 2025 10:53 |
Перелік змін до ТД_2.docx
|
|||||||||
25 лютого 2025 12:27 |
Охоронні послуги 2025__2 нова редакція.docx
|
|||||||||
25 лютого 2025 12:27 |
Перелік змін до ТД_2.docx
|
|||||||||
12 лютого 2025 15:27 |
Охоронні послуги 2025__1 нова редакція.docx
|
|||||||||
12 лютого 2025 15:27 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||||||||
07 лютого 2025 14:18 |
Охоронні послуги 2025__1.docx
|
|||||||||
07 лютого 2025 14:18 |
проект договору__2025__1.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 11 лютого 2025 16:46
Дата подання: 19 березня 2025 16:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-13-000024 ● af49c25209284a0cb61db15b6646fd17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 12:18 |
12.05.2025 № 121
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.05.2025 № 121
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2025-02-07-009690-a 07.02.2025 Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради" дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-21 12:33:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –АМКУ) від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» та рішення про визначення ПП «ДЕЛЬТА-ОХОРОНА» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини 22 статті 19 Закону № 922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Поясніть причину невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз. Крім того поясніть, чи оскаржувалось у судовому порядку зазначене рішення АМКУ, та у разі його оскарження просимо оприлюднити в електронній системі закупівель документальне підтвердження такого оскарження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-28 15:03:35
КЗ "ДФМХКК" ДОР" звернувся з позовом до суду.
Комунальний заклад «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» вважає рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2025 №4907-р/пк-пз протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
ПРОШУ СУД:
Визнати противоправним та скасувати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4907-р/пк-пз від 28.03.2025, яким зобов’язано Комунальний заклад «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» та рішення про визначення Приватного підприємства «ДЕЛЬТА-ОХОРОНА» переможцем за процедурою закупівлі – «Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-07-009690-а.
- позов 28.04.2025.docx
- ухвала про відкр провадж від 05.05.25.docx
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-28 15:15:48
КЗ "ДФМХКК" ДОР" звернувся з позовом до суду.
Документи надаються без сканів тому що усі подавалися через електронний кабінет
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
356 477,76
UAH з ПДВ
|
302 572,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" |
365 364,00
UAH з ПДВ
|
302 572,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" |
374 544,00
UAH з ПДВ
|
374 544,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" #41612783 |
Відхилено |
302 572,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 16:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" #43481656 |
Переможець |
302 572,80
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 15:26
|