Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печиво затяжне, ДСТУ 3781
Очікувана вартість
11 904,00 UAH
UA-2024-11-12-001119-a ● 240e2a194a39440ea3ceb2d3e371ee23
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 листопада 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Токарівський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189245 |
Місцезнаходження: | 37231, Україна , Полтавська обл., Лохвицький район, село Токарі, вул. Річкова, 32 |
Контактна особа: |
Ольга Головенець +380535636213 internat100@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Печиво затяжне «Марія» фасоване по 310 гр., повинне відповідати ДСТУ 3781:2014 «Печиво. Загальні технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Фасування: печиво повинне бути розфасоване в індивідуальні упаковки вагою по 310 гр. кожна.
На кожній упаковці повинна бути наклейка-етикетка з чинною нормативною документацією. Маркування містить: назву, вид, ґатунок, склад продукту, умови зберігання, назву країни, масу, кінцеву дату споживання, назва та місцезнаходження підприємства, дані про харчову та енергетичну цінність. Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 90% від загального терміну зберігання. Без ГМО, консервантів та барвників, що має бути зазначено на упаковці.
Товар повинен відповідати нормам ДСТУ, ТУ, що діють на території України та мати посвідчення якості і декларацію від виробника на кожну партію, що постачається інших документів.
Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: вулиця Річкова, 32, село Токарі, Миргородський район, Полтавська область, склад.
Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, товарно-транспортними накладними на кожну партію товару, належні документи, що підтверджують якість Товару, його походження, технічні характеристики). Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Поставка Товару здійснюється: протягом 20 днів з моменту підписання договору, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 16.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою.
Розвантажувальні роботи згідно договору за рахунок Постачальника. Договір набирає чинності з дня його підписання та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 31.12.2024 року.
Печиво затяжне, ДСТУ 3781 – 93 кілограм.
Розгорнути
Згорнути
На кожній упаковці повинна бути наклейка-етикетка з чинною нормативною документацією. Маркування містить: назву, вид, ґатунок, склад продукту, умови зберігання, назву країни, масу, кінцеву дату споживання, назва та місцезнаходження підприємства, дані про харчову та енергетичну цінність. Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 90% від загального терміну зберігання. Без ГМО, консервантів та барвників, що має бути зазначено на упаковці.
Товар повинен відповідати нормам ДСТУ, ТУ, що діють на території України та мати посвідчення якості і декларацію від виробника на кожну партію, що постачається інших документів.
Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: вулиця Річкова, 32, село Токарі, Миргородський район, Полтавська область, склад.
Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, товарно-транспортними накладними на кожну партію товару, належні документи, що підтверджують якість Товару, його походження, технічні характеристики). Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Поставка Товару здійснюється: протягом 20 днів з моменту підписання договору, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 16.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою.
Розвантажувальні роботи згідно договору за рахунок Постачальника. Договір набирає чинності з дня його підписання та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 31.12.2024 року.
Печиво затяжне, ДСТУ 3781 – 93 кілограм.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 кілограм
Печиво затяжне, ДСТУ 3781
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37231, Україна, Полтавська область, c.Токарі, Лохвицький р-н, вул. Річкова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 листопада 2024 09:27 |
Договір до протокольного рішення № 570.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Оздоблення | Ні | |
Начинка | Ні | |
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Вид печива |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРТА-СЕРВІС" |
10 416,00
UAH з ПДВ
|
10 416,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КРОК ТРЕЙД ЦЕНТР" |
11 595,24
UAH з ПДВ
|
11 595,24
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" |
11 902,14
UAH з ПДВ
|
11 902,14
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРТА-СЕРВІС" #44119819 |
Переможець |
10 416,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 19:26
|
Печиво Марія №227 від 18.11.24 р.-10 416,00.pdf | укладений |
18 листопада 2024 19:25
|