Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 12:41 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 12:41 |
Очікувана вартість: | 260 609 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 606 092,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (Один мільйон) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (Один мільйон) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 18:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 18:56 |
Технічна специфікація (нова редакція)(Додаток 3).rar | |
06 вересня 2023 18:56 |
90 Перелік змін до ТД.pdf | |
06 вересня 2023 18:56 |
90 ТД-23 (нова редакція).pdf | |
02 вересня 2023 17:09 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
02 вересня 2023 17:09 |
90 ТД-23.pdf |
06 вересня 2023 18:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 18:56 |
Технічна специфікація (нова редакція)(Додаток 3).rar
|
|||
06 вересня 2023 18:56 |
90 Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
06 вересня 2023 18:56 |
90 ТД-23 (нова редакція).pdf
|
|||
02 вересня 2023 17:09 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
|||
02 вересня 2023 17:09 |
90 ТД-23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що технічна специфікація складена у відповідності до проектно-кошторисна документації, яка виконана згідно вимог чинного законодавства, що підтверджується позитивним висновком експертної організації.
Вимоги про усунення порушення
ч.6 Розділ 3 тендерної документації: «Учасник визначає ціни згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.»
Формуючи договірну ціну згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», учасник мав керуватись і абз.5 п.5.1 Розділу V Настанови:
«Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Також, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
До розрахунку цінової пропозиції Переможця не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
1. Згідно пункту 4.40 Настанови
«4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.»
Тобто, Учасник не планує збільшення об’ємів робот спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, а також збільшення вартості об’єкта будівництва.
Що свідчить про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
2. Згідно 5.33 Настанови «5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Згідно п. 4.41 Настанови “4.41 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.”
Таким чином, включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за погодженням із замовником.
Також, Учасник подаючи свою тендерну пропозицію, погоджується з проектом договору, згідно п. 1.1. якого “1.1 За цим договором підрядник зобов’язується на свій ризик, своїми силами та засобами, виконати роботи з реконструкції об’єкта (п. 1.2. договору підряду) відповідно до проектно-кошторисної документації (далі – документація) та здати цей об’єкт замовнику у встановлений термін.”, всі ризики Учасника враховано.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000076 ● 21c751cd4c774b3189b0ef0500142070
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 94-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.11.2023 № 94-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-09-02-000201-a 02.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 09:51:43
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 17:45:32
Відповідь на звернення
На Ваш запит від 07.11.2023 року повідомляємо, що інформація та документи щодо бґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості оприлюднені за посиланням: https://www.dmkoda.mk.ua/2023/09/04/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b2%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bd%d1%83-%d0%b4-1000-%d0%bc%d0%bc-%d0%bf%d0%be-%d0%b2%d1%83%d0%bb-%d0%bd%d0%be/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 14:44:41
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (пояснень, інформації) з наступних питань.
1. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва до проєктної документації «Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Новозаводська та просп. Миру від вул. Турбінна до НСВ ІІІ за адресою: вул. Миколаївська, 14, м. Миколаїв (коригування)».
2. Надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Новозаводська та просп. Миру від вул. Турбінна до НСВ ІІІ за адресою: вул. Миколаївська, 14, м. Миколаїв (коригування)».
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 16:28:51
Відповідь на звернення
Надаємо Вам запитувані документи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 16:54:45
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб- підприємців)» додатку 1 до тендерної документації «учасник повинен надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме на:
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний».
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ВКФ «ГАЗВОДМОНТАЖ» відсутні вищезазначені документи на:
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ГАЗВОДМОНТАЖ» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, в частині ненадання учасником вищезазначених дозвільних документів?
2. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «види і обсяги робіт передбачені для виконання викладено в Технічній специфікації (Переліку видів та обсягів робіт - Додаток 3)».
Також пунктом 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що «запропонована Учасником тендерна пропозиція повинна забезпечувати виконання технічної специфікації, передбаченої Додатком 3 до цієї тендерної документації», «якщо тендерна пропозиція Учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 3, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником».
«Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації також необхідно завантажити:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (при наявності таких витрат);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- об’єктні кошториси;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів».
Додаток 3 до тендерної документації містить перелік видів та обсягів робіт № 07-01-02 на улаштування доріжок, тротуарів, благоустрій ділянки (файл «ЛС1_07-01-02.rtf» архівного файлу «Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar»).
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ВКФ «ГАЗВОДМОНТАЖ» відсутні локальний кошторис № 07-01-02 щодо робіт на улаштування доріжок, тротуарів, благоустрій ділянки, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат до цього локального кошторису.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ГАЗВОДМОНТАЖ» не була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У разі наявності в складі тендерної пропозиції учасника вищезазначених документів, що не виявлені, просимо надати ці документи та повідомити назви файлів, в яких знаходяться ці документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 19:15:07
Відповідь на звернення
1. Згідно п.п.8 п. 4 Додатку 1 Тендерної документації
Учасник повинен надати
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
та/або
дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
та/або
декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме на:
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
- Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
- Експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний.
Тобто, в складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати один або кілька з вищезазначених документів, однак, в разі надання учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, в ній повинно бути зазначено в тому числі Експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний.
В складі тендерної пропозиції Учасника наявні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки , що свідчить про виконання Учасником вимог Тендерної документації.
2. Згідно 6 Розділу 3 Тендерної документації одним з документів який вимагається є локальні кошториси.
В складі тендерної пропозиції Учасника наявні локальні кошториси. В свою чергу локальні кошториси 07-01-02 відсутній.
Таким чином, оскільки умовами тендерної документації не передбачалось надання конкретних локальних кошторисів, а учасник надавши локальні кошториси виконав вимогу тендерної документації, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Однак, у зведеному кошторисному розрахунку вартість об'єктного кошторису 07-01 вказана з урахуванням вартості локального кошторису 07-01-02, як і в самому об’єктному кошторисі 07-01 врахована вартість відсутнього локального кошторису, та прописане його найменування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
06.11.2023 року по закупівлі робіт з Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Новозаводська та просп. Миру від вул. Турбінна до НСВ ІІІ за адресою: вул. Миколаївська, 14, м. Миколаїв, Державної аудиторською службою України, згідно Наказу від 06.11.2023 № 94-З , було розпочато моніторинг.29.11.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок з інформацією про наявні порушення під час проведення процедури закупівель.Також, висновок містив зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме:«Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки за результатом закупівлі укладено та оприлюднено договір, закупівля завершена. Законодавство України у сфері публічних закупівель не передбачає редагування закупівлі після її завершення.Отже, відсутні технічні можливості редагування закупівлі після її завершення.Таким чином, додаємо інформацію про усунення виявлених порушень. Вважаємо, що через недостатню конкретизацію умов тендерної документації, дійсно є протиріччя у наданих Учасником документах, а саме в довідці зазначений кран, який відсутній в наданому дозволі. При цьому згідно вимог тендерної документації Учасник надав всі документи та інформацію, оскільки у вимогах тендерної документації відсутня вимога щодо зазначення в дозволі крану, який зазначений у довідці.В свою чергу, для уникнення в подальшому порушень під час проведення закупівель нами були здійснені наступні дії:1. Щодо порушень у вимогах тендерної документації.Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку;2. Щодо зазначення в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зокрема: - Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний. Для уникнення порушень в подальшому, шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було відредаговано та даний пункт було вилучено, оскільки Замовник може перевірити дані дозволи до укладення договору.
2023-12-05 18:05:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ГАЗВОДМОНТАЖ" |
239 760 464,00
UAH з ПДВ
|
239 760 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
247 578 740,00
UAH з ПДВ
|
247 578 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ГАЗВОДМОНТАЖ" #37757922 |
Переможець |
239 760 464,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 22:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 22:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 13:04
|
Д.у. 3 Д. 116- 23 Турбінна НСВ ІІІ Миколаївська,Газводмонтаж.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 19:55
|
Д.у.2 Д.116-23 Водогон 1000 НСВ ІІІ Газводмонтаж.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 19:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 00:22
|
Д.у. 1 Д.116-23 Турбінна НСВ ІІІ Газводможтаж.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 00:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 00:14
|
Д..116-23 Турбинна НСВ ІІІ Газводмонтаж.pdf | укладений |
22 вересня 2023 00:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3, Внести зміни до п. 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3, |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3, Внести зміни до п. 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |