Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33558232 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
Контактна особа: |
Олександр Осадчий +380486865575 yks_chmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 38 450 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 252,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт протягом 10 робочих днів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду 2024 року та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на не бюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно умов цього Договору, в тому числі календарного графіку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 16:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ БУДІВНИЦТВО ГАЗОТУРБІНИ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000020 ● e97c37db68624b968b6ae79123169c1e
- Статус: завершено ● Дата: 13 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2023-12-28-008869-a 28.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 12:58:48
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства «Чорноморськтеплоенерго» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-008869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.02.2024 № 1 та від 12.02.2024 № 2 до Договору підряду від 07.02.2024 № 07/02.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 15:50:50
Надання пояснень
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для виконання робіт щодо будівництва будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт генеральним проектувальником розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво за №43787 від 17 серпня 2023 (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог доз питань міцності, надійності, довговічності ; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з питань інженерного забезпечення; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань енергозбереження. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо). В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/78422-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta.
3.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.02.2024 № 1 та від 12.02.2024 № 2 до Договору підряду від 07.02.2024 № 07/02.
Щодо Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024
Згідно з рішенням Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 02.02.2024 №555-VIII «Про внесення змін і доповнень до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 р. № 522 -VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» передбачено кошти на об’єкт «Будівництво будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства "Чорноморськтеплоенерго" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1» в цілому у розмірі 19 000 000,00 грн. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України визначено, що розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядник взяв зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов’язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Згідно з наказом від 02.03.2012 №309 Міністерства фінансів України про «Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» передбачено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період, суми в Реєстрі бюджетних зобов’язань проставляють у межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору. Таким чином, при складанні Тендерної документації, а саме проекту Договору підряду, Замовник не міг передбачити суму бюджетного призначення в тексті проекта Договору, у зв’язку із тим що бюджетні асигнування на 2024 рік були затвердженні 02.02.2024 року (Рішення додається), що в свою чергу і стало підставою для укладення Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 для уточнення бюджетних зобов’язань Сторін на 2024 рік в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), узятих на облік органами Казначейства (додається).
Стосовно Додаткової угоди №2 від 12.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024.
При складанні Додатків до Договору підряду виникла механічна помилка в тексті Додатку №3 «План фінансування робіт», тому виникла необхідність у виправленні цієї помилки – відмітка у верхньому правому куті аркуша Додатка №3 до Договору виправлено з 2023 на 2024, а також у зв’язку із уточненням бюджетних асигнувань на 2024 рік уточнено план фінансування та графік виконання робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕНЕРГОМОНТАЖ" |
38 448 650,00
UAH з ПДВ
|
38 448 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕНЕРГОМОНТАЖ" #41592928 |
Переможець |
38 448 650,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2024 14:44
|
ДУ №2 від 12.02.2024р. до Договору №0702 від 07.02.2024р..pdf | зміни до договору |
12 лютого 2024 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 09:36
|
ДУ №1 до дог.№07.02 ТОВ Південьенергомонтаж.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 14:13
|
Договір №07.02. ТОВ Південьенергомонтаж.pdf | укладений |
07 лютого 2024 14:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства "Чорноморськтеплоенерго" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1» | 1 | роботи |
38 448 650,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 07/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 19.1 Договору з метою уточнення обсягів фінансування Сторони уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Додатки №2 «Графік виконання робіт», №3 «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що є додатками 1,2 до цієї додаткової угоди. КПКВК МБ 1517310 КЕКВ 3122 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору від 07.02.2024 № 07/02 та набирає чинності з дня її підписання і діє в межах терміну дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 07/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства "Чорноморськтеплоенерго" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1» | 1 | роботи |
38 448 650,00
UAH з ПДВ
|