Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24
Очікувана вартість
3 502 000,00 UAH
UA-2025-03-18-010083-a 219a5e28deff4840af7377d50b52499e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копецька Валентина

380432595124 yodzg2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59
Контактна особа: Копецька Валентина
380432595124
yodzg2@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 502 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Л. Лук'яненка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Бюджетні кошти Вінницької міської територіальної громади Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 15:08

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

18 березня 2025 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 15:07
Після ЕКСП Лукяненка, 24 (1).pdf
18 березня 2025 15:06
ТД покрівля Л.Лукяненка, 24.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000065 ● 00b90316da09442680d4f964d5844c17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2025 №53-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2025 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-03-18-010083-a 18.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-25 16:30:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-010083-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. З яких підстав прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) щодо якого Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 28.03.2025 №72/19-р/к про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів)?
4. З яких підстав учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович обрано переможцем процедури торгів, оскільки ним не виконані вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах його тендерної пропозиції, повідомлення щодо яких оприлюднено в електронній системі закупівель, зокрема не надано копій посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції (пункт 1.1 пункту 1 Додатку №3 тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-29 11:38:36

пояснення на запит по моніторингу

На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-03-18-010083-a «покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» повідомляю наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені робочим проєктом, який пройшов експертизу та має позитивний експертний висновок; - щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі – розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисної частини проєктної документації, без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачується замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. - щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua/zhytlove-hospodarstvo#parentHorizontalTab1) на сторінці департаменту житлового господарства оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. З яких підстав прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) щодо якого Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 28.03.2025 №72/19-р/к про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів)?- Замовником в порядок і спосіб передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення закупівель передбачених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178 було проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) та станом на день визначення переможця були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Принагідно повідомляю, що 24 квітня 2025 року між сторонами укладено додаткову угоду від 24.04.2025р. №1 про розривання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173.
4. З яких підстав учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович обрано переможцем процедури торгів, оскільки ним не виконані вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах його тендерної пропозиції, повідомлення щодо яких оприлюднено в електронній системі закупівель, зокрема не надано копій посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції (пункт 1.1 пункту 1 Додатку №3 тендерної документації)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк. – Учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) повністю виконано умови тендерної документації та надано відповідні документи в складі його тенднрної пропозиції.
Принагідно повідомляю, що 24 квітня 2025 року між сторонами укладено додаткову угоду від 24.04.2025р. №1 про розривання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення. Департаментом житлового господарства ВМР розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-18-010083-a) та на його виконання повідомляємо наступне, що в подальшому зобов’язуємося не допускати встановлених порушень. А разом з тим, повідомляємо, щодо розірвання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173 (згідно листа Підрядника від «23» квітня 2025 року №1-2303/25, на підставі до ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та розділу 16 «Внесення змін до договору та його розірвання» Договору «18» квітня 2025року № 173)

2025-05-07 11:27:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.) • усунуто

Порушення усунуто.

2025-05-08 16:01:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 3 485 000,00
UAH з ПДВ
3 485 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 14:57
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:56
Переможець.zip
10 квітня 2025 14:54
17. Інформація п47.pdf
10 квітня 2025 14:54
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-04-04.zip
10 квітня 2025 14:54
Довідка про корупцію.zip
09 квітня 2025 14:35
Електронний підпис
09 квітня 2025 14:34
Документи зауваження.rar
01 квітня 2025 22:29
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:29
Електронний підпис
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
Фінзвіт_2024.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
ДК492.zip.p7s
01 квітня 2025 22:28
Витяг з ЄДР_2024.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ПЗ.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ІНФ.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
17. Інформація п47.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
ДК493.zip.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_розра.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
14_ДЦ_ЗВВ.pdf.p7s
01 квітня 2025 22:28
Фінзвіт_2024_квитанція.pdf
01 квітня 2025 22:28
Фінзвіт_2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

згідно умов технічної документації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

згідно умов технічної документації

Наявність фінансової спроможності

згідно умов технічної документації

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3077911094
Переможець 3 485 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 12:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 09:18

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) В тендерній пропозиції учасника надана довідка «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 31.03.2025 року №1/04/2025, в якій зазначено, марка обладнання та матеріально-технічної бази, а інформація про модель – відсутня. б) В тендерній пропозиції учасника надана «Підсумкова відомість ресурсів», в якій залучається для виконання робіт техніка та обладнання, що відсутні у довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 31.03.2025 року №1/04/2025. в) Учасником надано копії документів про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, в яких термін проходження навчання закінчився 27 березня 2025 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); б) пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); в) абзац 3 пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника в довільній формі, яка необхідна для виконання робіт, які зазначені в Дефектному (Дефектних) акті (актах) (Додаток 2 до тендерної документації), та має містити інформацію про найменування інструменту (обладнання), марку та модель, власне, орендоване або залучене на умовах договору про надання послуг (у разі залучення обладнання та матеріально- технічної бази на умовах оренди або надання послуг надати копії договорів); б) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника в довільній формі, яка необхідна для виконання робіт, які зазначені в Дефектному (Дефектних) акті (актах) (Додаток 2 до тендерної документації), та має містити інформацію про найменування інструменту (обладнання), марку та модель, власне, орендоване або залучене на умовах договору про надання послуг (у разі залучення обладнання та матеріально- технічної бази на умовах оренди або надання послуг надати копії договорів); в) копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3077911094
3 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 15:10
Доп.угода розривання договору - Л.лукяненка, 24.docx укладений
24 квітня 2025 15:08
доп.угода покрівля Л.Лукяненка, 24.pdf укладений
24 квітня 2025 15:05
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 11:11
договір з додатками.zip укладений
18 квітня 2025 11:11
договір покрівля Л.Лукяненка, 24.pdf укладений
18 квітня 2025 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: згідно листа Підрядника від «23» квітня 2025 року №1-2303/25, на підставі до ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та розділу 16 «Внесення змін до договору та його розірвання» Договору «18» квітня 2025року № 173