Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Копецька Валентина 380432595124 yodzg2@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 502 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Бюджетні кошти Вінницької міської територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 15:07 |
Після ЕКСП Лукяненка, 24 (1).pdf | |
18 березня 2025 15:06 |
ТД покрівля Л.Лукяненка, 24.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000065 ● 00b90316da09442680d4f964d5844c17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2025 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-03-18-010083-a 18.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-25 16:30:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-010083-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. З яких підстав прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) щодо якого Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 28.03.2025 №72/19-р/к про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів)?
4. З яких підстав учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович обрано переможцем процедури торгів, оскільки ним не виконані вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах його тендерної пропозиції, повідомлення щодо яких оприлюднено в електронній системі закупівель, зокрема не надано копій посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції (пункт 1.1 пункту 1 Додатку №3 тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 11:38:36
пояснення на запит по моніторингу
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-03-18-010083-a «покрівлі (підготовка до опалювального сезону) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Л. Лук'яненка, 24 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» повідомляю наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені робочим проєктом, який пройшов експертизу та має позитивний експертний висновок; - щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі – розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисної частини проєктної документації, без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачується замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. - щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua/zhytlove-hospodarstvo#parentHorizontalTab1) на сторінці департаменту житлового господарства оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. З яких підстав прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) щодо якого Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 28.03.2025 №72/19-р/к про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів)?- Замовником в порядок і спосіб передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення закупівель передбачених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178 було проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) та станом на день визначення переможця були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Принагідно повідомляю, що 24 квітня 2025 року між сторонами укладено додаткову угоду від 24.04.2025р. №1 про розривання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173.
4. З яких підстав учасника ФОП Мільченко Олександр Олегович обрано переможцем процедури торгів, оскільки ним не виконані вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах його тендерної пропозиції, повідомлення щодо яких оприлюднено в електронній системі закупівель, зокрема не надано копій посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції (пункт 1.1 пункту 1 Додатку №3 тендерної документації)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк. – Учасником ФОП Мільченко Олександр Олегович (ЄДРПОУ - 3077911094) повністю виконано умови тендерної документації та надано відповідні документи в складі його тенднрної пропозиції.
Принагідно повідомляю, що 24 квітня 2025 року між сторонами укладено додаткову угоду від 24.04.2025р. №1 про розривання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення. Департаментом житлового господарства ВМР розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-18-010083-a) та на його виконання повідомляємо наступне, що в подальшому зобов’язуємося не допускати встановлених порушень. А разом з тим, повідомляємо, щодо розірвання договору підряду від 18 квітня 2025 року №173 (згідно листа Підрядника від «23» квітня 2025 року №1-2303/25, на підставі до ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та розділу 16 «Внесення змін до договору та його розірвання» Договору «18» квітня 2025року № 173)
2025-05-07 11:27:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто.
2025-05-08 16:01:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" |
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" #3077911094 |
Переможець |
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 12:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 15:10
|
Доп.угода розривання договору - Л.лукяненка, 24.docx | укладений |
24 квітня 2025 15:08
|
доп.угода покрівля Л.Лукяненка, 24.pdf | укладений |
24 квітня 2025 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:11
|
договір з додатками.zip | укладений |
18 квітня 2025 11:11
|
договір покрівля Л.Лукяненка, 24.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | згідно листа Підрядника від «23» квітня 2025 року №1-2303/25, на підставі до ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та розділу 16 «Внесення змін до договору та його розірвання» Договору «18» квітня 2025року № 173 |