Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів)
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2023-12-25-009641-a ● 1f11320b9aa2484896b1f540c3ee3417
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43949171 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., Козин, вул.Партизанська,2 |
Контактна особа: |
Білоноженко Наталія Вікторівна +380457239494 OsvitadogovirKozun@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 14:34 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 14:34 |
Очікувана вартість: | 3 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08713, Україна, Київська область, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
12 послуга
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08714, Україна, Київська область, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
12 послуга
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08714, Україна, Київська область, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна 2А/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
12 послуга
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08710, Україна, Київська область, с. Підгірці,, вул. Васильківська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2023 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2023 14:40 |
ТД_охорона укриттів.docx | |
25 грудня 2023 14:40 |
258 відкриті за особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо спеціалних засобів
Дата подання: 25 грудня 2023 23:51
Дата відповіді: 29 грудня 2023 09:04
Шановний Замовнику, Вами зазначено вимогу: «-наявність спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 (надати документальне підтвердження);» Згідно пункту 1 частини першої статті 9 Закону України “Про охоронну діяльність” суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, але це не є обов'язковою умовою ведення охоронної діяльності. Питання полягає в наступному: чи на весь перелік, що зазначений у Постанові Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 Учасник повинен надати документальне підтвердження? Який обов'язковий перелік спеціальних засобів повинен бути у Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно Додатку № 2 до тендерної документації, в примітці зазначено, що перелік вимог, завдань та обов’язків вимагається Замовником для забезпечення професійної, надійної та компетентної охорони життя, здоров’я, майна учнів, вихованців, працівників ЗДО, ЗЗСО та населення під час оголошення «Повітряної тривоги». Враховуючи зазначене, Замовником вимагається весь перелік спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97.
щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 25 грудня 2023 23:57
Дата відповіді: 29 грудня 2023 09:27
Шановний Замовнику, Вами зазначено вимогу: «Загальні вимоги до Виконавця(надати підтвердження):
- здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем, станом здоров'я виконувати службові обов’язки згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»;
- наявність форменого одягу з використанням знаків належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами;
- наявність спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97(надати документальне підтвердження);
- уміння охоронників володіти зазначеними спеціальними засобами, засобами зв’язку, технічними засобами охорони та протипожежними засобами;
- під час виконання функціональних обов’язків мати при собі посвідчення встановленого зразка згідно з чинним законодавством;
- уповноважена особа Учасника повинна проводити інструктаж особового складу з охорони праці на робочому місці;
- персонал охорони повинен мати 3-й та вище розряд охоронника, стаж роботи в охороні не менше 3 (трьох) років та вік не старше 60 роківта:
1) не перебувати на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мати непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мати обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов’язків;
4) не мати обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
5) бути зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.»
Просимо уточнити, яке саме підтвердження зазначеним вимогам вище повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції. Чи достатньо буде довідки від Учасника у довільній формі для підтвердження відповідності зазначеним вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно пп. 1 - перелік вимог визначені вимогами Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»;
Стосовно пп. 2 - підтвердження наявності в Учасника форменого одягу охоронника(документальне підтвердження права власності / володіння / користування тощо);
стосовно пп. 3 - докуметальне підтвердження наявності спеціальних засобів;
стосовно пп. 4 - довідка довільної форми та/або проведене навчання з працівниками;
стосовно пп. 5 - зразок посвідчення охоронника;
стосовно пп. 6 - гарантійний лист довільної форми
стосовно пп. 7 - документальне підтвердження щодо кожної вимоги.
Стосовно пп. 2 - підтвердження наявності в Учасника форменого одягу охоронника(документальне підтвердження права власності / володіння / користування тощо);
стосовно пп. 3 - докуметальне підтвердження наявності спеціальних засобів;
стосовно пп. 4 - довідка довільної форми та/або проведене навчання з працівниками;
стосовно пп. 5 - зразок посвідчення охоронника;
стосовно пп. 6 - гарантійний лист довільної форми
стосовно пп. 7 - документальне підтвердження щодо кожної вимоги.
Уточнення
Дата подання: 27 грудня 2023 12:48
Дата відповіді: 29 грудня 2023 09:30
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Учасник проводить охорону об’єкту, здійснює охорону майна та громадян, що перебувають в укритті. Порядок несення служби на посту, права та обов'язки персоналу охорони передбачаються Інструкцією по охороні об'єкту (розробляється УЧАСНИКОМ у відповідності до додатку 1 до Договору), яка погоджується із ЗАМОВНИКОМ.", уточніть будь ласка, Інструкція по охороні об'єкту розробляється Учасником під час подання тендерної пропозиції, чи вже безпосередньо Переможцем під час підписання договору??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проект Інструкції по охороні об'єкту надається Учасником у складі пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2024 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" |
2 424 384,00
UAH з ПДВ
|
1 440 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" |
1 818 639,36
UAH з ПДВ
|
1 633 472,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИЛА ЗАХИСТУ" |
1 932 480,00
UAH з ПДВ
|
1 633 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" #45404086 |
Відхилено |
1 440 576,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2024 16:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" #40305502 |
Переможець |
1 633 472,64
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 12:41
|
охорона 2024 Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
23 січня 2024 12:40
|
договір 18.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 12:40
|
дод уг 1 19.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 11:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 | послуга |
34 030,68
UAH
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 | послуга |
34 030,68
UAH
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 | послуга |
34 030,68
UAH
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 | послуга |
34 030,68
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Зменшення обсягів закупівлі, в зв’язку з фактичною датою укладення договору |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 |
31 892,14
UAH
|
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 |
31 892,14
UAH
|
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 |
31 892,14
UAH
|
|
Послуги цілодобової охорони громадського порядку на об'єкті охорони | 12 |
31 892,14
UAH
|