Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 22863747 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, Кловський узвіз, 13А |
Контактна особа: |
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА +380442543212 turubarova@endocenter.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 15:31 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 15:31 |
Очікувана вартість: | 86 514 358,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 432 571,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 432571 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Ukraine facility |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 23:48 |
4-u_46_КД_ВОБ.xls | |
04 квітня 2025 23:48 |
4-u_46_КД_ПВР.xls | |
04 квітня 2025 23:48 |
4-Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
04 квітня 2025 23:48 |
4-ТД_термомодернізація_нова редакція.docx | |
04 квітня 2025 23:48 |
4-зміни ТД_термомодернізація.docx | |
02 квітня 2025 20:30 |
3-u_46_КД_ВОБ.xls | |
02 квітня 2025 20:30 |
3-u_46_КД_ПВР.xls | |
02 квітня 2025 20:30 |
3-ТД_термомодернізація_нова редакція.docx | |
02 квітня 2025 20:30 |
3-зміни ТД_термомодернізація.docx | |
02 квітня 2025 20:30 |
3-Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 19:09 |
2-u_46_КД_ВОБ.xls | |
19 березня 2025 19:09 |
2-u_46_КД_ПВР.xls | |
19 березня 2025 19:09 |
2-Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 19:09 |
2-ТД_термомодернізація.docx |
04 квітня 2025 23:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 квітня 2025 23:48 |
4-u_46_КД_ВОБ.xls
|
||||||
04 квітня 2025 23:48 |
4-u_46_КД_ПВР.xls
|
||||||
04 квітня 2025 23:48 |
4-Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
||||||
04 квітня 2025 23:48 |
4-ТД_термомодернізація_нова редакція.docx
|
||||||
04 квітня 2025 23:48 |
4-зміни ТД_термомодернізація.docx
|
||||||
02 квітня 2025 20:30 |
3-u_46_КД_ВОБ.xls
|
||||||
02 квітня 2025 20:30 |
3-u_46_КД_ПВР.xls
|
||||||
02 квітня 2025 20:30 |
3-ТД_термомодернізація_нова редакція.docx
|
||||||
02 квітня 2025 20:30 |
3-зміни ТД_термомодернізація.docx
|
||||||
02 квітня 2025 20:30 |
3-Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
||||||
19 березня 2025 19:09 |
2-u_46_КД_ВОБ.xls
|
||||||
19 березня 2025 19:09 |
2-u_46_КД_ПВР.xls
|
||||||
19 березня 2025 19:09 |
2-Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
||||||
19 березня 2025 19:09 |
2-ТД_термомодернізація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-15-000005 ● e29966fe38c749dbbb5eb4d7cadeb18f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2025 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 №33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.05.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-19-013926-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 10:12:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-21 20:39:15
Закупівля UA-2025-03-19-013926-a
Пояснення додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 10:12:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-21 20:46:57
Закупівля UA-2025-03-19-013926-a
Пояснення додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-20 16:07:19
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) З яких підстав Вами в порушення норм Закону та Особливостей № 1178 у пункті 6.1 Додатку 14 «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на вебпортал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з Додатком 5 з узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни. Якщо переможець процедури закупівлі не усуне повідомлені йому замовником невідповідності в розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам цієї тендерної документації, він буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю (згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей).»?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. При цьому, положеннями статті 29 Закону, пункту 43 Особливостей № 1178 та ін. законодавчо не передбачено можливість надавати переможцю торгів усунути невідповідності у поданих ним документах після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Положеннями Особливостей № 1178 та нормами Закону чітко визначено, що замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Поясніть підстави для встановлення Вами у Додатку 14 до тендерної документації для переможця торгів окремих вимог, які відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі та які мали б бути враховані у вимогах до учасника торгів та розглядатись у період розгляду тендерної пропозиції та до оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-21 20:50:08
Закупівля UA-2025-03-19-013926-a
Пояснення додаються
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
78 500 000,00
UAH з ПДВ
|
74 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
78 644 800,00
UAH з ПДВ
|
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
79 948 902,90
UAH з ПДВ
|
75 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" |
81 702 485,21
UAH з ПДВ
|
75 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
82 999 000,00
UAH з ПДВ
|
77 634 428,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Відхилено |
74 999 990,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 19:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2025 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Переможець |
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2025 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2025 18:25
|