Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Горобченко Валерій Вікторович 380456399482 valerigorobchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:23 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:23 |
Очікувана вартість: | 9 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | У разі необхідності Покупець може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від ціни Договору. Постачальник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за два місяці з дати оплати. Постачальник зобов’язаний поставити товар за Договором на суму попередньої оплати не пізніше двох місяців з дати оплати авансу та підтвердити використання попередньої оплати наданням Покупцю видаткової накладної. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Постачальник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 (зі змінами) | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової/товаротранспортної накладної протягом 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою проведення закупівлі генераторів (джерел резервного живлення) Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши тендерну документацію (надалі ТД) яку розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). нами було виявлено наступні порушення при визначенні предмету закупівлі, а саме:
Згідно з ТД предметом закупівлі є : Поставка генераторів
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Тендерною документацією визначено склад предмета закупівлі, а саме:
- Дизель-генераторна установка
- Кабель силовий з алюм. жилами, з бумаж. ізоляцією на напр.1 кВ пер. 4х120мм2, АСБл-1 – 382 м
- Кабель з мідн. жилами, з ПВХ ізоляцією на напр.1 кВ пер. 1х185мм2, ВВГнг-1 м – 154 м;
- Кабель з мідн. жилами, з ПВХ ізоляцією на напр.1 кВ пер. 5х2,5мм2, ВВГнг-1 – 41м;
- Кабельна кінцева внутр. встановл. муфта для кабеля з бум.ізол. пер. 120мм2, 1КВТпН-5 – 2 комплекта;
- Кабельна кінцева зовн. встановл. муфта для кабеля з бум.ізол. пер. 120мм2, 1КНТпН-5 – 2 комплекта;
- Кабельна кінцева внутр. встановл. муфта для кабеля с ПВХ пер. 185мм2, 1ПКВТп0Н-2 – 24 шт;
- Лоток кабельний неперфорований з кришкою 200х100х2500 мм, 100-ЛС-200 – 7 шт;
- Підвіска для лотків до стелі, НЛ-ПВ – 13 шт;
- Сталь (цеп) 8 мм для підвішування лотків до стелі – 26 м;
- Кут 90гр. вертикальний 200х100мм, 100-П90-200 – 4 шт;
- Кут 90гр. горизонтальний 200х100мм, 200-УП90-200 – 1 шт;
- Кут Т-образний вертикальний 200х100мм,100-ТП-200 – 1шт;
- Наконечники алюмінієві для опресування 150-12-16а – 28 шт;
- Наконечники кабельні – 9 шт;
- Труба поліетиленова діаметром 110 мм (Kopos Kopoflex) – 42 м;
- Автоматичний вимикач, 16А FMC1/3U 3P 16A 35kA (3-5In) – 1 шт;
- Рубильник на 2-а положення, 630А, BP32-39B71250 – 1 шт.
При цьому відповідно норм Закону (пункт 22 частини першої статті 1 Закону, Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (пункт 3 розділу І «Загальні положення»), пункти 21 та 34 частини першої статті 1 Закону, ) Замовник самостійно визначив предмет закупівлі за кодом Єдиного закупівельного показника як «31120000-3 – генератори». Більш точніше, за інформацією про предмет закупівлі на Prozorro : Вид предмету закупівлі: Товари , Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Згідно з законодавством Відповідно до пункту 3 розділу І «Загальні положення» Порядку (Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджений Порядок визначення предмета закупівлі) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Проте товари які закуповує Замовник : це - Дизель-генераторна установка, -. Кабель силовий з алюм. жилами; Кабель з мідн. жилами; Кабельна кінцева муфта; Лоток кабельний; - Підвіска для лотків; Сталь 8 мм; Кут 90гр.; Кут Т; Наконечники; Труба поліетиленова; Автоматичний вимикач; Рубильник.
Оскільки Дизель-генераторна установка, Кабелі, Продукція металопрокату (сталь 8мм, кут 90, кут Т, Труба полієтиленова, Автоматичний вимикач, Рубильник, інше обладнання і матеріали які необхідно поставити по даній закупівлі є різними товарами їх не можна об’єднувати в один код ДК 2015, зокрема:
Автоматичний вимикач, Рубильник (згідно з Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 за показником четвертої цифри) до «Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл» - код 31210000-1
Дизель-генераторна установка до «Генераторів» - код 31120000-3,
Кабелі відносяться до коду 31310000-2 Мережеві кабелі.
Кут 90гр.; Кут Т – відносяться до коду 44110000-4 - Конструкційні матеріали
В будь-якому випадку кабель , сталь 8мм, кут 90, кут Т, автоматичний вимикач, рубильник, лоток, підвіска, наконечники, труба не відносяться до Товарів з кодом «Генераторів» - код 31120000-3
Таким чином, Замовником проводиться одночасна процедура закупівлі товарів за різними показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що не відповідає визначенню предмету закупівлі, що наводиться у п. 22 ч. 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", та Замовник, оголосивши про одночасне проведення процедури закупівлі товарів за різними показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, порушено порядок визначення предмету закупівлі, що визначається згідно з пунктами 22 та 34 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідальність за «Порушення порядку визначення предмета закупівлі» зазначена в статті 164-14 в Кодексі України про адміністративні правопорушення.
Вимагаємо усунути вищезазначене порушення.
Відповідно до розділу I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, це є правом, а не обов’язком Замовника.
Також, на сьогоднішній день поширеною практикою на ринку державних закупівель є методика визначення коду ДК, коли в склад одного комплекту закуповуваних товарів включаються різні номенклатурні одиниці або коли до одних товарів додаються інші види товарів.
Крім того, саме таке визначення предмету закупівлі обумовлено тим, що дана закупівля здійснюється Замовником відповідно проекту капітального ремонту повітродувної станції в частині влаштування додаткових повітродувних агрегатів та джерел резервного живлення (ДГУ) для забезпечення в умовах воєнного стану аварійного водовідведення за адресою: вул. Узинська, 4 в с. Томилівка, Білоцерківського району, Київської області. Отже, Замовник вважає, що більш ефективніше виконання проекту буде у разі, здійснення закупівлі генераторних установок разом з супутніми до них кабелями, та ін. номенклатурою за вищевказаним проектом, що не суперечить чинному законодавству України, зокрема, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо Вашу увагу на те, що у своєму зверненні Ви не аргументуєте та не надаєте доказів того, як саме таке визначення предмету закупівлі за цією закупівлею порушують Ваші права та законні інтереси.
Вищевказана наша позиція щодо законності визначення предмету закупівлі саме у такому порядку та саме з різною номенклатурою підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №553-р/пк-пз від 14.01.2021 та №18576 -р/пк-пз від 20.11.2023, тощо.
На думку скаржника, вищевказана умова тендерної документації є дискримінаційною і порушує його права та законні інтереси, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від замовника, а не від скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі. Нічого не заважає замовнику «уникнути» огляду об’єкту потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта, підписаний саме представником замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника. З незалежних від учасника підстав представник замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Та додати до тендерної документації технічне завдання по встановленню генератора з схемами підключення до існуючих мереж будівлі тощо.
У випадку відхилення цієї вимоги будемо вимушені направити скаргу до АМКУ. Подібна практика з дискримінаційними умовами:
№1307 від 06.02.2023, оголошення № UA-2023-01-23-015989-a
№1089 від 31.01.2023, оголошення № UA-2023-01-17-015273-a
№3526 від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-a
Відповідно до вимоги пункту 8 Додатку 3 тендерної документації (зі змінами) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту обстеження об’єкту повітродувної станції за адресою: вул. Узинська, 4 в с.Томилівка, Білоцерківського району, Київської області за підписом керівника учасника і представника замовника. Акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника. Акт обстеження повинен містити згоду Учасника здійснити пуско - налагоджувальні роботи джерел резервного живлення (ДГУ), у випадку визначення Учасника Переможцем закупівлі.
Також, у цьому пункті Замовником було зазначено, що встановлення цієї вимоги обумовлено тим, що дана закупівля здійснюється Замовником відповідно проекту капітального ремонту повітродувної станції в частині влаштування додаткових повітродувних агрегатів та джерел резервного живлення (ДГУ) для забезпечення в умовах воєнного стану аварійного водовідведення за адресою: вул. Узинська, 4 в с.Томилівка, Білоцерківського району, Київської області. Таким чином, пуско - налагоджувальні роботи джерел резервного живлення, що Замовник планує придбати за цією закупівлею необхідно буде здійснити на вищевказаній повітродувній станції.
Замовник хоче звернути Вашу увагу на те, що відразу у цьому пункті Замовник обґрунтовує для чого така вимога встановлюється у тендерній документації. А отже вимога пункту 8 Додатку 3 тендерної документації є обґрунтованою.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що Ваше твердження щодо « …з незалежних від учасника підстав представник замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників...» ґрунтується суто на Ваших припущеннях та документально нічим не підтверджується, а отже є таким, що не може бути взяте до уваги. Крім того це говорить про Ваше упереджене ставлення до нас як до Замовника.
До того ж у своєму зверненні Ви зазначаєте, що дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Замовник звертає Вашу увагу, що Вами не зазначено яким саме чином та за яким признаком Замовник Вас дискримінує та нерівним чином ставиться до Учасників закупівлі, а також Вами не надається документальних доказів дискримінації Вас, як потенційного Учасника закупівлі та нерівного ставлення до потенційних Учасників закупівлі.
На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу пункту 8 Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту обстеження об’єкту повітродувної станції за адресою: вул. Узинська, 4 в с.Томилівка, Білоцерківського району, Київської області за підписом керівника учасника і представника замовника. Акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника. Акт обстеження повинен містити згоду Учасника здійснити пуско - налагоджувальні роботи джерел резервного живлення (ДГУ), у випадку визначення Учасника Переможцем закупівлі» законною та такою, що не суперечить вимогам чинного законодавства України, зокрема принципам Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам визначених в Особливостях.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі та документальні вимоги до нього, тому що це суперечить вимогам Закону та може призвести до дискримінації інших Учасників закупівлі.
Щодо зазначення Вами, що вимоги до сервісного центру та документального підтвердження щодо можливості ним виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування дизель-генераторної установки є дискримінаційними, повідомляємо наступне. У своєму зверненні Вами не зазначено, яким чином вимоги до сервісного центру та документального підтвердження щодо можливості ним виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування дискримінує Вас як потенційного Учасника закупівлі та що головне не надано документального підтвердження дискримінації Вас за вимогами до сервісного центру.
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Прошу розглянути лист-скаргу
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі та документальні вимоги до нього, тому що це суперечить вимогам Закону та може призвести до дискримінації інших Учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до вимоги пункту 8 Додатку 3 тендерної документації цієї закупівлі Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту обстеження об’єкту повітродувної станції за адресою: вул. Узинська, 4 в с.Томилівка, Білоцерківського району, Київської області за підписом керівника учасника і представника замовника. Акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника. Акт обстеження повинен містити згоду Учасника здійснити пуско - налагоджувальні роботи джерел резервного живлення (ДГУ), у випадку визначення Учасника Переможцем закупівлі.
Також, у цьому пункті Замовником було зазначено, що встановлення цієї вимоги обумовлено тим, що дана закупівля здійснюється Замовником відповідно проекту капітального ремонту повітродувної станції в частині влаштування додаткових повітродувних агрегатів та джерел резервного живлення (ДГУ) для забезпечення в умовах воєнного стану аварійного водовідведення за адресою: вул. Узинська, 4 в с.Томилівка, Білоцерківського району, Київської області. Таким чином, пуско - налагоджувальні роботи джерел резервного живлення, що Замовник планує придбати за цією закупівлею необхідно буде здійснити на вищевказаній повітродувній станції.
Замовник хоче звернути Вашу увагу на те, що відразу у цьому пункті Замовник обґрунтовує для чого така вимога встановлюється у тендерній документації. А отже вимога пункту 8 Додатку 3 тендерної документації є обґрунтованою.
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною 3 статті 5 Закону Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Частиною 6 статті 10 Закону встановлено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник запевняє, що Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, у тому числі щодо вимоги тендерної документації, що стосується надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Крім того, повідомляємо, що у своїй вимозі Вами не зазначається, які Ваші права та законні інтереси порушені Замовником під час проведення цієї процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 лютого 2024 23:08
Дата подання: 24 лютого 2024 20:40
Дата подання: 26 березня 2024 16:53
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000026 ● b6795f9d7af14352b95915aca9a7ecfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 31-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 29.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.04.2024 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-01-29-008623-a 29.01.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:28:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 14:22:26
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) який надійшов через електронну систему в процесі здійснення моніторингу UA-M-2024-04-29-000026 закупівлі «Поставка генераторів (джерел резервного живлення) для забезпечення роботи повітродувних агрегатів каналізаційних очисних споруд у м. Біла Церква, Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор - UA-2024-01-29-008623-a:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до фактичної потреби на придбання товару – 2 (двох) електрогенераторних установок номінальною потужністю 373/298 кВА/кВт та супутніх матеріалів для приєднання, запуску, налаштування роботи генераторів у відповідності до робочого проекту «Капітальний ремонт повітродувної станції в частині влаштування додаткових повітродувних агрегатів та джерел резервного живлення (ДГУ) для забезпечення в умовах воєнного стану аварійного водовідведення за адресою: вул. Узинська, 4 в с. Томилівка, Білоцерківського району, Київської області», який отримав позитивний експертний звіт № 1031/е/23 від 29 листопада 2023 року. Технічні та якісні характеристики закупівлі, зазначені в технічному завданні до предмету закупівлі із урахуванням реальних потреб та оптимального співвідношення ціни і якості у відповідності до проектної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз ринку, що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, шляхом здійснення запитів та отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Очікувана вартість закупівлі склала 9 300 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо.
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua.
Додатки:
1. ВИТЯГ із Договірної ціни кошторису 102_ДЦ_ДЦ_3;
2. ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК1ОВ_04-01-01;
3. ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК2_04-01-020;
4. ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК2_04-01-020;
5. ВИТЯГ із Локального кошторису102_ДЦ_ЛК1ОВ_04-01-03;
6. Копія комерційної пропозицій ТОВ «Генератор ЮА»;
7. Копія комерційної пропозицій ТОВ «ГЕКО-Центр»;
8. Копія комерційної пропозицій ТОВ ВП«ЕЛКОМ».
- ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК2_04-01-020.rtf
- ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК2_04-01-040.rtf
- Пояснення на запит ДАСУ.pdf
- ВИТЯГ із Договірної ціни кошторису 102_ДЦ_ДЦ_3.rtf
- ВИТЯГ із Локального кошторису102_ДЦ_ЛК1ОВ_04-01-03.rtf
- Комерційна пропозиція ТОВ Генератор ЮА.pdf
- ВИТЯГ із Локального кошторису 102_ДЦ_ЛК1ОВ_04-01-01.rtf
- Комерційна пропозиція ТОВ ВП ЕЛКОМ.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Геко Центр.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2024-04-29-000026 відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару: Поставка генераторів (джерел резервного живлення) для забезпечення роботи повітродувних агрегатів каналізаційних очисних споруд у м. Біла Церква, Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) індетифікатор закупівлі UA-2024-01-29-008623-a повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушення пункту 131 Постанови Кабінету Міністрів України № 861 від 2 серпня 2022 р. «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова № 861), зокрема в частині відсутності у тендерній документації вимог про надання відповідних сертифікатів щодо виробника, продукція якого пропонується, керівництвом ДЖКГ БМР проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та наголошено на необхідності більш ретельного виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» вцілому, та Постанови № 861 зокрема. Крім того повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема під час здійснення закупівлі товарів, які підлягають локалізації, в частині встановлення вимог, щодо порядку підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів, відповідно до вимог пункту 131 Постанови № 861 керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради спільно із уповноваженими особами відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та на майбутнє, прийнято рішення внести корективи до формування вимог тендерної документації для закупівлі товарів, які підлягають локалізації, зокрема в частині встановлення вимог, щодо надання відповідних сертифікатів щодо виробника, продукція якого пропонується. Крім того, повідомляємо, що уповноваженою особою відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та на підставі положень пункту 13 Постанови № 861 було прийнято рішення внести зміни до договору, а саме додатковою угодою № 2 від 20.05.2024 року доповнено договір 413/2024 від 12.04.2024 року пунктом 5.3.4. наступного змісту: «Постачальник одночасно з передачею товару зобов’язаний надати Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості товару». Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2024-05-21 14:11:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2024-05-21 17:16:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" |
8 890 000,00
UAH з ПДВ
|
8 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНОР" |
9 267 800,00
UAH з ПДВ
|
9 267 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" #39108124 |
Відхилено |
8 890 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 15:20
|
|
ТОВ "САНОР" #31192638 |
Переможець |
9 267 800,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 15:23
|
STDS-410DWI.pdf | укладений |
10 вересня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:41
|
Лист ТОВ ГЕКО-Центр.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:39
|
Лист ТОВ САНОР продовження строків.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:39
|
413-3.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2024 12:39
|
413-2.pdf | зміни до договору |
21 травня 2024 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:13
|
413-1.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 10:37
|
413.pdf | укладений |
15 квітня 2024 10:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поставка генераторів (джерел резервного живлення) для забезпечення роботи повітродувних агрегатів каналізаційних очисних споруд у м. Біла Церква, Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) | 2 | штуки |
4 633 900,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За цією закупівлею три рази подавались скарги до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у задоволенні більшості таких скарг було відмовлено, однак, розгляд цих скарг Комісією призупиняв проведення закупівлі, до того ж Замовником на виконання рішення Комісії за скаргою UA-2024-01-29-008623-a.b5 вносились відповідні зміни, це все суттєво позначилось у свою чергу на даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій та на інших термінах та строках по цій закупівлі, у тому числі, на даті укладення договору, а термін проведення цієї закупівлі склав майже три місяці. |
Номер договору про закупівлю: | 413/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 413/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, |
Номер договору про закупівлю: | 413/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поставка генераторів (джерел резервного живлення) для забезпечення роботи повітродувних агрегатів каналізаційних очисних споруд у м. Біла Церква, Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) | 2 | штуки |
4 633 900,00
UAH з ПДВ
|