Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 44039058 |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Млинів, вул. Бандери Степана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Яна Губиш +380665477924 centr.bugalt.mlyniv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 02:00 |
Очікувана вартість: | 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 12:23 |
ТД лазертаг.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
ТД лазертаг.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 3 до ТД ( проект договору).docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 3 до ТД ( проект договору).docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
27 березня 2025 12:23 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000069 ● 3579295e2b52429e85bc7be8ca87d116
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 24-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.04.2025 № 24-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-27-005330-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 17:45:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «35740000-3 Симулятори бойових дій (Бездротові комплекти для гри в лазертаг)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-005330-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 09:52:44
відповідь ДАСУ
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «35740000-3 Симулятори бойових дій (Бездротові комплекти для гри в лазертаг)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-005330-a) повідомляємо наступне:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням зазначеного уповноважена особа здійснювала запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Згідно з частиною 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов'язаний забезпечити документальне підтвердження обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Однак закон не передбачає обов'язкового оприлюднення такого обґрунтування у вигляді окремого документа у системі Prozorro.
Враховуючи, що у Замовника відсутній власний веб-сайт, розміщення такого обґрунтування не було можливим. Однак Замовник виконав дану вимогу закону, забезпечивши документальне підтвердження такого обґрунтування за підписом уповноваженої особи (Надаємо відповідний документ як додаток до цієї відповіді).
3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Ні, дана закупівля здійснювалась за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету).
4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу?
Предметом даної закупівлі є бездротові комплекти для гри в лазертаг, які не відносяться до категорій комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, що підпадають під обов’язкове використання електронного каталогу згідно з вищезазначеним пунктом Порядку.
Крім того, специфікація товару, сформована адміністратором електронного каталогу, не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Оскільки бездротові комплекти для гри в лазертаг мають специфічні технічні та якісні характеристики, які необхідно враховувати при закупівлі а також відсутність цього товару в електронному каталозі, використання останнього є неможливим.
Щодо включення «Планшету для відображення результатів» до складу комплекту повідомляємо наступне.
При формуванні технічних вимог до предмета закупівлі, Замовник дотримувався положень Закону та Особливостей. Типовий перелік засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета "Захист України" закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, затверджений Наказом, визначає засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета "Захист України", з урахуванням вимог відповідних модельних навчальних програм та застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності із використанням різних методик навчання.
Відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета "Захист України" закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, передбачено закупівлю обладнання - Комплект лазертаг
Комплект лазертаг є комплексом сумісних складових, передбачає наявність засобу відображення з відповідним програмним забезпеченням для керування ігровим процесом. Отже Замовнику не доцільно закуповувати планшет для відображення результатів окремо від обладнання, оскільки всі складові мають бути сумісні та налаштовані постачальником, як одна одиниця товару.
Такої ж позиції дотримується Антимонопольний комітет України у рішенні №№5714-р/пк-пз від 10.04.2025 р., копію якого надаємо як документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" |
917 702,00
UAH з ПДВ
|
917 702,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" #3100415546 |
Переможець |
917 702,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 10:36
|
дог 404.pdf | укладений |
10 квітня 2025 10:35
|