Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу.
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2023-04-04-008300-a 1a073fcb2c4c4315a671c54130ff14f4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руцька Марія Ростиславівна

+380456853605 09000skvira@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сквирська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054961
Вебсайт: http://skvira-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 09001, Україна , Київська обл., місто Сквира, вулиця Богачевського, 28
Контактна особа: Руцька Марія Ростиславівна
+380456853605
09000skvira@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2023 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 6 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 80 000,00 (вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 121 (сто двадцять оодного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії, про що зазначається в гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника процедури закупівлі (надати лист-згоду учасника). Замовник визначає основні умови, які маються бути відображені в Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). - валюта гарантій: гривня. - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов (зазначити в гарантії). - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Повноваження особи, яка підписала банківську гаранію мають бути документально підтвердженні відповідно до законодавства (наприклад протокол/довіреність/рішення засновників тощо) із чітким вкзанням права права такої особи підписувати банківські гарантії (відповідні документи надаються у складі тендерної пропозиції). Інформація для оформлення банківської гарантії: Сквирська міська рада, код ЄДРПОУ - 04054961; Україна, 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н, місто Сквира, вул. Карла Болсуновського, будинок 28.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, Сквирська територіальна громада, Сквирська міська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 80 000,00 (вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 121 (сто двадцять оодного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії, про що зазначається в гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника процедури закупівлі (надати лист-згоду учасника). Замовник визначає основні умови, які маються бути відображені в Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). - валюта гарантій: гривня. - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов (зазначити в гарантії). - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Повноваження особи, яка підписала банківську гаранію мають бути документально підтвердженні відповідно до законодавства (наприклад протокол/довіреність/рішення засновників тощо) із чітким вкзанням права права такої особи підписувати банківські гарантії (відповідні документи надаються у складі тендерної пропозиції). Інформація для оформлення банківської гарантії: Сквирська міська рада, код ЄДРПОУ - 04054961; Україна, 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н, місто Сквира, вул. Карла Болсуновського, будинок 28.

Сума забезпечення: 80000 UAH
10 квітня 2023 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2023 19:02
перелік змін.docx
10 квітня 2023 19:02
Тендерна документація (нова редакція).docx
04 квітня 2023 14:58
Тендерна документація.docx
10 квітня 2023 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2023 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2023 19:02
перелік змін.docx
10 квітня 2023 19:02
Тендерна документація (нова редакція).docx
04 квітня 2023 14:58
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2023 14:06
Дата відповіді: 09 квітня 2023 16:00
Добрий день! Шановний замовнику, відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної документації", Стаття 17. Генеральний план населеного пункту, у п. 2. "Генеральний план населеного пункту розробляється у формі електронного документа, формат якого визначається Кабінетом Міністрів України, та підписується кваліфікованими електронними підписами відповідальними особами, які його розробили, - архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та сертифікованим інженером-землевпорядником". В Законі України "Про землеустрій", Стаття 26. Замовники і розробники документації із землеустрою, розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а також відповідно до частини 4 ціє статті :Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію. Відповідно до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" встановлено, що суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності (стаття 5 Закону): юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, відповідно до чинного законодавства України виконавцями топографо-геодезичних робіт, містобудівної документації є суб'єкти господарювання, в яких за основним місцем роботи повинні бути лише один сертифікований архітектор, один сертифікований землевпорядник та один сертифікований інженер -геодезист. Тому просимо внести зміни до тендерної документації в частині дискримінаційних вимог, а саме щодо працевлаштування всих працівників за основним місцем роботи , та додати що працівники можуть працювати за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5-1 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Згідно закону від 22.05.2003 № 858-IV розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає вищевказаним критеріям та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Замовник зауважує, що норми, наведені в документі, визначають основні положення щодо суб'єктів землевпорядної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, і мають диспозитивний характер. У цілому ці норми не забороняють суб'єктам топографо-геодезичної і картографічної діяльності мати більше обов'язкових фахівців, ніж передбачено основним місцем роботи.
Крім того, замовник зауважує, що за відсутності заборон з боку законодавства, він має право самостійно визначати предмет закупівлі або частину предмета закупівлі (лот), на які можуть бути подані тендерні пропозиції. Вимоги щодо цього предмета визначаються замовником в тендерній документації, включаючи наявність у потенційного учасника на участь у процедурі закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією, їх кількість та досвід/стаж, з урахуванням обсягів та специфіки технічного завдання даної закупівлі.
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Детально вивчивши питання, замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на Рішення АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постанову Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018, якими підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Для того, щоб переконатись, що послуги будуть надані висококваліфікованим персоналом, важливо, щоб у потенційного виконавця робіт були працівники відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом. Крім того, замовник вимагає, щоб після виконання послуг були надані цифрові векторні набори геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі згідно з законодавством. Для цього потрібні профільні спеціалісти, такі як інженери-геоінформатики або інженери з комп’ютерних систем, які мають відповідні знання та досвід. Таким чином, необхідність у такому спеціалісті прямо випливає з технічного завдання.
Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, замовник не вбачає елементів дискримінації у визначених вимогах наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність (за основним місцем роботи на відповідних посадах): не менше двох сертифікованих архітекторів із чинним сертифікатом за видом робіт «розроблення містобудівної документації»; не менше трьох архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору; одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем); два сертифіковані інженери-геодезисти; чотири працівники (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою (диплом спеціаліста або магістра); працівники з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в ArcGIS або «аналог» - не менше 1-ї особи; не менше одного юриста із вищою освітою.
Замовник не встановлює обмеження до учасників, які можуть виконати необхідний обсяг робіт із залученням більшої кількості працівників. Вимога замовника щодо кількісного складу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи обсяги закупівлі, є цілком обґрунтованими, а отже є прозорою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Звуження кола потенційних учасників
Дата подання: 06 квітня 2023 17:25
Дата відповіді: 09 квітня 2023 16:03
Доброго дня, просимо привести у відповідність до чинного законодавства ДОДАТОК №1 до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги ( що значно звужують коло потенційних учасників) щодо років виконання аналогічних договорів: 2020-2021 рр. Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначає дану вимогу дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання (Наприклад , в закупівлі UA-2020-12-18-015905-c).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закон не визначає точної вартості, періоду та кількості договорів, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Так, зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені Технічним завдання, є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості та за період останніх років, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід – це питання рівня, міри.
Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації кількості, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити. Менша кількість виконання аналогічних договорів за попередні роки лише збільшуватиме ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватиме ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" 6 690 000,00
UAH з ПДВ
6 690 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 квітня 2023 15:19
Електронний підпис
21 квітня 2023 15:18
довідки п 44.pdf
21 квітня 2023 15:18
Довідка степанюк.pdf.p7s
21 квітня 2023 15:18
Довідка степанюк.pdf
21 квітня 2023 15:18
Довідка Сіянко.pdf.p7s
21 квітня 2023 15:18
Довідка Сіянко.pdf
21 квітня 2023 15:18
Довідка гайворонський.pdf
21 квітня 2023 15:18
Витяг-875329-СІЯНКО-2023-04-21.pdf
19 квітня 2023 10:50
Електронний підпис
19 квітня 2023 10:48
довідка про мову.pdf
19 квітня 2023 10:48
Довідка про договори.pdf
13 квітня 2023 18:06
Електронний підпис
13 квітня 2023 18:04
17.ІСО.pdf
13 квітня 2023 18:04
23.1 листи згоди на ОПД.pdf
13 квітня 2023 18:04
06. Виписка .pdf
13 квітня 2023 18:04
23. лист згода на ОПД.pdf
13 квітня 2023 18:04
19. лист згода із ТД.pdf
13 квітня 2023 18:04
08. Статут.pdf
13 квітня 2023 18:04
03. наказ директор.pdf
13 квітня 2023 18:04
18. витяг ЄП.pdf
13 квітня 2023 18:04
25. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 квітня 2023 18:04
24. довідки з банку.pdf
13 квітня 2023 18:04
37. фінансова звітність.pdf
13 квітня 2023 18:04
33. штатний розпис.pdf
13 квітня 2023 18:04
38. довідки з банку.pdf
13 квітня 2023 18:04
30. довідка про МТБ.pdf
13 квітня 2023 18:04
39. ТЗ.pdf
13 квітня 2023 18:04
30.1. Документи МТБ.pdf
13 квітня 2023 18:04
BG 621.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА"
#43759207
Переможець 6 690 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2023 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 08:48

Вимога про усунення невідповідностей

Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – КОНСОРЦІУМ «АРХІЗЕМ Україна» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу (далі – Закупівля). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) пункту 39 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Постанови. Згідно пункту 40 Постанови, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції відсуне підтвердження у формі довідки про те, що якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українській мові. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 7 розділу 1 Тендерної документації – «Мова, якою повинні складатися тендерні пропозиції є українська мова. Всі документи, що готуються учасником для участі у торгах - викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українській мові, про що учасником надається підтвердження у формі довідки у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про те, що якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українській мові. 2. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія за підписом уповноваженої особи про достовірність документів та інформації тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абзац 5 пункт 1 розділу 3 Тендерної документації – «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію за підписом уповноваженої особи про достовірність документів та інформації тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист-гарантію за підписом уповноваженої особи про достовірність документів та інформації тендерної пропозиції. 3. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія за підписом уповноваженої особи про те, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної пропозиції та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абзац 5 пункт 1 розділу 3 Тендерної документації – «Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної пропозиції та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі (надати лист-гарантію за підписом уповноваженої особи в складі тендерної пропозиції)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист-гарантію за підписом уповноваженої особи про те, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної пропозиції та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. 4. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку №102 від 12.04.2023 року відповідно до якої на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі учасник надає Договір № КОД/20/03-1 від 06.04.2020 року. Відповідно до змісту Договору № КОД/20/03-1 від 06.04.2020 року а також згідно змісту інформаційного листа/листа відгука від 23.10.2020 року до вказаного Договору, Замовником не встановлено наявності інформації про досвід розроблення містобудівної документації із застосуванням геоінформаційних (GIS) технологій на базі цифрової карти з формуванням електронних карт, у форматі *.shp. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункту 3.2.1 пункту 3 Додатку №1 до Тендерної документації: «*Аналогічними договорами, що підтверджують наявність досвіду розроблення генеральних планів та планів зонування території відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, предметом яких є розроблення генерального плану (генеральних планів) та плану (планів) зонування території. В тому разі, якщо розроблення генерального плану (генеральних планів) та плану (планів) зонування території передбачено у технічному завданні до відповідного договору або в інших додатках до договору, але прямо не зазначено в предметі такого договору, Учасник надає лист-підтвердження від Замовника за таким договором, і в такому листі-підтвердженні Замовник за таким договором підтверджує розроблення генерального плану (генеральних планів) та плану (планів) зонування території у сукупності. У таких договорах, завдання на розроблення має (мають) містити: інформацію про досвід розроблення містобудівної документації із застосуванням геоінформаційних (GIS) технологій на базі цифрової карти з формуванням електронних карт, у форматі *.shp. У випадку, якщо завдання до відповідного договору на розроблення генерального плану (генеральних планів) та плану (планів) зонування території не містить приведеної вище інформації, але фактично містобудівна документація в рамках відповідного договору була розроблена Учасником із застосуванням геоінформаційних (GIS) технологій на базі цифрової карти з формуванням електронних карт, у форматі *.shp, та фактично результати містобудівної документації були передані Замовнику за відповідним договором у форматі *.shp (вказане передбачено технічним завданням до відповідного договору тощо), Учасник додатково надає лист-підтвердження від Замовника за таким договором, і в такому листі-підтвердженні Замовник підтверджує факт розроблення містобудівної документації із застосуванням геоінформаційних (GIS) технологій на базі цифрової карти з формуванням електронних карт, у форматі *.shp.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: аналогічний договір, який підтверджує розроблення генерального плану (генеральних планів) та плану (планів) зонування території у сукупності завдання до якого або лист-підтвердження від замовника має містити інформацію про досвід розроблення містобудівної документації із застосуванням геоінформаційних (GIS) технологій на базі цифрової карти з формуванням електронних карт, у форматі *.shp. та відповідно, виправлену довідку про наявність про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (у випадку надання нового договору).

Документи

20 квітня 2023 10:44
Електронний підпис
20 квітня 2023 10:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2023 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА"
#43759207
6 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2023 10:44
Електронний підпис
20 квітня 2023 10:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 14:42
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 березня 2024 14:39
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 13:54
Дод.уг 2.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 13:56
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2023 13:37
Дод.уг._1.PDF зміни до договору
02 жовтня 2023 13:33
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 14:12
Договір укладений
28 квітня 2023 14:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. 1 послуга 6 690 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в розділ "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в розділ "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Набуття виконавцем статусу платника податку на додану вартість. Внести зміни до п.3.1 Договору та викласти в новій редакції:Ціна договору становить 6690000,00грн, з яких в 2023 році-4992218,00грн.без ПДВ,та в 2024 році-1697782,00грн.в т.ч.ПДВ-282963.67грн.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. 1 6 690 000,00
UAH з ПДВ