Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лак паркетний
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2025-03-31-010575-a 190a7c4c234a4db68bea785c63ed0e71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СБУ ДГЗ

380442717309 inet_dgz@ssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба безпеки України
Код ЄДРПОУ: 00034074
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: СБУ ДГЗ
380442717309
inet_dgz@ssu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2025 12:00
Початок аукціону: 16 квітня 2025 11:31
Початок аукціону: 16 квітня 2025 11:31
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44820000-4: Лаки


код ДК 021:2015 - 44820000-4

код ДК 021:2015 - 44820000-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 літр
Лак паркетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2025
ДК 021:2015: 44820000-4 — Лаки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 18:24
Докум.спрощ.закупівлі Лак зі змінами.doc
02 квітня 2025 18:24
Перелік змін .docx
02 квітня 2025 18:24
Протокол внесення змін.doc
02 квітня 2025 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 18:24
Докум.спрощ.закупівлі Лак зі змінами.doc
31 березня 2025 16:49
Докум.спрощ.закупівлі лак.doc
02 квітня 2025 18:24
Перелік змін .docx
02 квітня 2025 18:24
Протокол внесення змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість товару
Дата подання: 01 квітня 2025 13:25
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:23
Добрий день! Прохання уточнити, яку саме кількість товару вам необхідно закупити 220л чи 340л. У вас вказано два різні показники. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель. Необхідна кільксть товару 340 л.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:35
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:12
У пункті 13.4 зазначено, що Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватись Сторонами після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених чинним законодавством України. Зміни до істотних умов договору передбачені пунктом 19 Особливостей (Постанова від 12 жовтня 2022 р. № 1178). Просимо доповнити пункт 13.4 проєкту договору переліком підстав для внесення змін до істотних умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, спрощена закупівля — це процедура придбання державним замовником товарів чи послуг на суму до 200 000 грн (до 1 млн грн в окремих випадках), або робіт на суму до 1 500 000 грн (до 5 млн грн в окремих випадках). За своїм принципом вона схожа на відкриті торги і також регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», але проводиться у значно коротші терміни. Звертаємо Вашу увагу, що Постанова від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не застосовується до спрощеної закупівлі, тому, що за своїм алгоритмом Постанова не передбачає регламент спрощеної закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене доповнити пункт 13.4 проекту договору є недоцільним та не відповідає нормам законодавства.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:36
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:13
У 10.5 зазначено, що Сторона, що підпала під дію обставин непереборної сили і виявилась внаслідок цього неспроможною (нездатною) виконувати свої зобов’язання за цим Договором, повинна терміново, не пізніше 2 (двох) днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу Сторону із наступним наданням впродовж погодженого Сторонами строку, але не більше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати повідомлення іншої Сторони про настання обставин непереборної сили, наданням сертифікату Торгово-промислової палати України (регіональної торгово-промислової палати), що підтверджує виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії (належний доказ). По-перше, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 2 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. По-друге, Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22): «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.10.5 проєкту договору: 10.5. Сторона, що підпала під дію обставин непереборної сили і виявилась внаслідок цього неспроможною (нездатною) виконувати свої зобов’язання за цим Договором, повинна терміново, не пізніше 7 (семи) днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу Сторону із наступним наданням впродовж погодженого Сторонами строку, але не більше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати повідомлення іншої Сторони про настання обставин непереборної сили, наданням сертифікату Торгово-промислової палати України (регіональної торгово-промислової палати) або іншого компетентного органу, що підтверджує виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії (належний доказ). Аналогічні зміни просимо внести до пунктів 10.1, 10.5.1, 10.6 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, у чинному варіанті Договору вже передбачено порядок повідомлення про обставин непереборної сили та необхідних наданню належних доказів, згідно ЦК України Стаття 617 «Особа, яка порушила зобов´язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов´язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили. Не вважається випадком, зокрема, недодержання своїх обов´язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов´язання, відсутність у боржника необхідних коштів.»
Верховний Суд у свої рішеннях « наприклад від 07.06.23р. №906/540/22 включає сертифікат ТПП не є єдиним засобом обставин непереборної сили, а всі обставини оцінені судом у сукупності, таким чином вимога, що зміни Проекту Договору не є обов’язковою, оскільки чинна редакція вже відповідає судовій практиці.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:37
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:14
У п. 6.1 зазначено, що Гарантійний строк на Товар, що поставляється (передається) Продавцем Покупцю за цим Договором становить – 12 (дванадцять) місяців, наданого (визначеного) заводом/фірмою виробником в технічній документації на Товар і обраховується від дати його передачі Продавцем у власність Покупця, що оформлюється підписанням Сторонами усіх товарно-супровідних документів (видаткової накладної). Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Також, Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для лакофарбової продукції є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення Товару. Просимо внести наступні зміни до пункту 6.1 проєкту договору: Строк придатності на Товар, що поставляється (передається) Продавцем Покупцю за цим Договором становить – не менше 12 місяців строку придатності, наданого (визначеного) заводом/фірмою виробником в технічній документації на Товар і обраховується від моменту виготовлення Товару. Також просимо внести аналогічні зміни до пунктів 6.2 та 6.2.4, зазначивши саме «строк придатності».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, п. 6.1 залишається без змін тому, що на ринку лакофарбовий товарів, є товар який відповідає гарантійному строку Товару який необхідний для потреб Замовника повністю.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:37
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:16
У пункті 3.2 проєкту договору зазначено, що Ціна Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), вартість пакування, витрати на доставку (вантажно/розвантажувальні роботи), а також інші витрати, понесені Продавцем (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Отже, з огляду на вищевказане, пропонуємо наступну редакцію п.3.2 проєкту договору: 3.2. Ціна Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), вартість пакування, витрати на доставку (вантажно/розвантажувальні роботи), а також інші витрати, понесені Продавцем (на сплату митних тарифів у разі ввезення товару на територію України, податків, зборів тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, витрати, понесені Продавцем на страхування є добровільним рішенням на власний розсуд Продавця, як і участь в процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями. Звертаю увагу Учасника на те, що єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага вказаного цінового критерію складає 100%, пункт 3.2 залишається незмінним.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:38
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:17
У п.2.1 зазначено, що Продавець зобов’язується поставити (передати) та відвантажити Покупцю Товар, якість і кількість якого має відповідати вимогам Специфікації (Додаток 1) та Технічної специфікації (Додаток 2), нормативно-технічної документації, яка діє на території України, технологічним регламентам заводу/фірми виробника (сертифікату виробника), що встановлює вимоги до якості Товару такого типу. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до пункту 2.1 : 2.1. Продавець зобов’язується поставити (передати) та відвантажити Покупцю Товар, якість і кількість якого має відповідати вимогам Специфікації (Додаток 1) та Технічної специфікації (Додаток 2), нормативно-технічної документації, яка діє на території України, технологічним регламентам заводу/фірми виробника (документ, що підтверджує якість Товару), що встановлює вимоги до якості Товару такого типу. Аналогічні зміни просимо внести до пункту 5.3 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Отже, кожен Учасник може подати документ з іншою назвою, що підтверджує відповідність товару який підходить під технічні характеристики, пункт 2.1 залишається незмінним.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:39
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:18
У п.5.6. зазначено, що Разом з Товаром Продавець надає Покупцю: рахунки-фактури, видаткові накладні, технічну документацію та/або експлуатаційну документацію, тощо. Як вже зазначалося раніше, фарба виготовляється за технічними умовами виробника, а документ, що підтверджує відповідність цим ТУ має різну назву у виробників. Також на етикетках кожної банки міститься інформації щодо правил експлуатації товару, а також рекомендації щодо правильності використання Товару. Просимо внести зміни до п.5.6: 5.6. Разом з Товаром Продавець надає Покупцю: рахунки-фактури, видаткові накладні, документ, що підтверджує якість Товару (сертифікат (паспорт) якості тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у п. 5.6 зазначено те, що Учасник під час передачі Товару надає гарантійні документи з інформацією щодо технічних характеристик, правил експлуатації, рекомендацій та гарантійних зобов’язань на Товар тощо. Отже, Учасник на власний розсуд та особисту відповідальність подає документи які підтверджують технічні характеристики Товару запропонованого Продавцем (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо), пункт 5.6 залишається незмінним.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 квітня 2025 11:39
Дата відповіді: 04 квітня 2025 18:19
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією. Пропонуємо викласти у наступній редакцій: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, згідно пункту 7.3.5 Учасник несе всі ризики, яких може зазнати Товар до моменту його передачі представнику Покупця. Відповідно «додавати пункт» не будемо.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 50 660,00
UAH з ПДВ
49 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 49 776,00
UAH з ПДВ
49 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2025 12:47
Електронний підпис
22 квітня 2025 12:46
Довідка корупція.pdf.p7s
22 квітня 2025 12:46
Довідка корупція.pdf
22 квітня 2025 12:46
Файл підпису Витяг МВС.p7s
22 квітня 2025 12:46
Витяг МВС.pdf
14 квітня 2025 23:49
Електронний підпис
14 квітня 2025 23:49
Електронний підпис
14 квітня 2025 23:49
Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2025 23:49
Технічні вимоги.pdf
14 квітня 2025 23:49
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 квітня 2025 23:49
Технічні вимоги.pdf.p7s

Публічні документи

11 квітня 2025 17:25
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:59
Витяг ЄДРПОУ 12.12.24.pdf
11 квітня 2025 16:59
Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
11 квітня 2025 16:59
Довідка про не рф.docx
11 квітня 2025 16:59
Довідка про не рф.docx.p7s
11 квітня 2025 16:59
Лист-відомості.docx
11 квітня 2025 16:59
Лист-відомості.docx.p7s
11 квітня 2025 16:59
Статут 2023_описи.pdf
11 квітня 2025 16:59
Тендерна пропозиція.docx
11 квітня 2025 16:59
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#1839600017
Переможець 49 640,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2025 18:09

Документи

21 квітня 2025 18:09
Електронний підпис
21 квітня 2025 18:09
Протокол на перем..doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2025 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#1839600017
49 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2025 18:09
Електронний підпис
21 квітня 2025 18:09
Протокол на перем..doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2025 14:50
Договір Лак.pdf укладений
02 травня 2025 14:32