Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) – 39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування (Придбання обладнання для харчоблоків загальноосвітніх навчальних закладів міста Черкаси)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2025-03-21-008612-a 1687b1101cec47e897641e0aac6d19c3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плакущий Руслан Ігорович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Плакущий Руслан Ігорович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 12:53
Початок аукціону: 21 квітня 2025 12:53
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Шафа холодильна GUC140 (Tefcold), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 штука
Піч пароконвекційна iCombi Pro 10-1/1 (Rational), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 штука
Підставка II типу 6-1/1 та 10-1/1 з колесами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
М’ясорубка TC 22 Colorado (Sirman), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
Машина посудомийна CRW 1000 TPD (CRYSTAL), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штука
Плита електрична КИЙ-В ПЕД-4, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
Шафа жарова, КИЙ-В ШЖ-2, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
Марміт перших страв КИЙ-В М 1Б-2-1100 Классик, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
30 штука
Гастроємність GN 1/1 h=40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
30 штука
Гастроємність GN 1/1 h=65 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
30 штука
Гастроємність GN 1/1 h=100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Університетська, 62-а (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ЧМР), вул. Нарбутівська, 206 (Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 ЧМР), вул. Володимира Великого, 91 (Черкаський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34" ЧМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 14:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 90000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
Вимоги до документу: Розмір: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником (надалі по тексту «учасник» або «принципал») банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 90000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
Вимоги до документу: Розмір: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником (надалі по тексту «учасник» або «принципал») банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

14 квітня 2025 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 16:55
Додаток 3_Технічні_зі змінами 14.04.docx
14 квітня 2025 16:55
ТД_зі змінами 14.04.docx
14 квітня 2025 16:55
Файл_Зміни.docx
14 квітня 2025 16:55
Додаток 4_Проект.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 1_Документи.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 2_Переможець.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 3_Технічні.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 5_Згода з проектом.docx
21 березня 2025 14:15
ТД_.docx
14 квітня 2025 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 17:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 16:55
Додаток 3_Технічні_зі змінами 14.04.docx
14 квітня 2025 16:55
ТД_зі змінами 14.04.docx
14 квітня 2025 16:55
Файл_Зміни.docx
14 квітня 2025 16:55
Додаток 4_Проект.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 1_Документи.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 2_Переможець.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 3_Технічні.docx
21 березня 2025 14:15
Додаток 5_Згода з проектом.docx
21 березня 2025 14:15
ТД_.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-21-008612-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп, Код ЄДРПОУ:45203623
Дата подання: 25 березня 2025 11:29
Дискримінаційни умови ТД Замовника
тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2025 14:52
рішення від 27.03.2025 №4792.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 14:52
рішення від 04.04.2025 №5356.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2025 17:26

Документи подані скаржником

25 березня 2025 10:57
скарга ворд
25 березня 2025 10:57
скарга пдф
25 березня 2025 10:59
Електронний підпис

Документи подані замовником

31 березня 2025 16:39
Машина посудомийна
31 березня 2025 16:39
Піч пароконвектаційна
31 березня 2025 16:39
Шафа холодильна
31 березня 2025 16:39
Пояснення_з підписом
31 березня 2025 16:39
Пояснення_doc

Документи Органу Оскарження

27 березня 2025 14:52
рішення від 27.03.2025 №4792.pdf
09 квітня 2025 11:23
рішення від 04.04.2025 №5356.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Гентех 2 474 995,00
UAH з ПДВ
2 474 995,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 2 998 000,00
UAH з ПДВ
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 квітня 2025 14:42
Електронний підпис
26 квітня 2025 14:41
30. Лист по Rational.pdf
26 квітня 2025 14:41
Гарантійний KAYALAR.pdf
26 квітня 2025 14:41
Дилерський лист Maxima.pdf
26 квітня 2025 14:41
Дилерський лист Maxima.pdf
26 квітня 2025 14:41
Лист RATIONAL.PDF
26 квітня 2025 14:41
Лист Кий в.pdf
26 квітня 2025 14:41
Лист Сrystal.pdf
18 квітня 2025 21:47
Електронний підпис
18 квітня 2025 21:46
Висновок CEC Rational iCombi.pdf
18 квітня 2025 21:46
Висновок СЕС СТЕЛЛАР.PDF
18 квітня 2025 21:46
Декларація KAYALAR.pdf
18 квітня 2025 21:46
Декларація Кий-В.pdf
18 квітня 2025 21:46
10.Лист відгук.pdf
18 квітня 2025 21:46
11. Аналогічний договір.pdf
18 квітня 2025 21:46
14. Паспорт _ ІПН.pdf
18 квітня 2025 21:46
18. Опис ТОВ _ГЕНТЕХ_.pdf
18 квітня 2025 21:46
18. Статут ТОВ _ГЕНТЕХ_.pdf
18 квітня 2025 21:46
19. Рішення ТОВ _Гентех_.pdf
18 квітня 2025 21:46
30. Авторизаційний лист.pdf
18 квітня 2025 21:46
5. Довідка строк дії ТП.pdf
18 квітня 2025 21:46
Банківська Ліцензія.7z
18 квітня 2025 21:46
Витяг Статуту.7z
18 квітня 2025 21:46
Витяг із протоколу _11.7z
18 квітня 2025 21:46
Гарантія 2956-25.7z
18 квітня 2025 21:46
Рішення _27 Банк Альянс.7z
18 квітня 2025 21:46
виписка до БГ 2956-25.7z
18 квітня 2025 21:46
24. Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

05 травня 2025 11:43
Електронний підпис
05 травня 2025 11:00
МВС_НАЗК_01.05.2025.zip
18 квітня 2025 13:37
Електронний підпис
28 березня 2025 13:34
Електронний підпис
28 березня 2025 13:02
23. Авторизація_Crystal.pdf
28 березня 2025 13:02
1. Відгук.pdf
28 березня 2025 13:02
3. UA-2024-06-14-010260-a-report.pdf
28 березня 2025 13:02
22. Авторизація_Sirman.pdf
28 березня 2025 13:02
20. Авторизаця_Тефколд.pdf
28 березня 2025 13:02
13. Довідка про санкції.pdf
28 березня 2025 13:02
2. Аналоагічний договір.pdf
28 березня 2025 13:02
7. Паспорт.pdf
28 березня 2025 13:02
18. Порівняльна таблиця.pdf
28 березня 2025 13:02
16. Банківська гарантія.zip
28 березня 2025 13:02
21. Авторизація_Rational.pdf
28 березня 2025 13:02
8. ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гентех

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Фізична особа-підприємець ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гентех
#45410744
Відхилено 2 474 995,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2025 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2025 16:16
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2718200133
Переможець 2 998 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2025 10:40

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ТОВ Гентех, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Відповідно п.1.3 Додатку №1 до тендерної документації серед іншого встановлено, що учасник подає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченої відбитком печатки (за наявності), із обов’язковим зазначенням в ній інформації щодо повного найменування та коду ЄДРПОУ/ідентифікаційного коду замовника за таким аналогічним(-ми) договором(-ами), його місцезнаходження, предмету договору, його реквізитів (дати та номеру), відомості про стан його виконання. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ Гентех надано Довідку про виконання аналогічного Договору (Вих. № G-1658/7 Дата: «18» квітня 2025 року) в якій відсутня така інформація як код ЄДРПОУ замовника, його місцезнаходження, а також відсутні відомості про стан його виконання, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно усунути дані невідповідності шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченої відбитком печатки (за наявності), із обов’язковим зазначенням в ній інформації щодо повного найменування та коду ЄДРПОУ/ідентифікаційного коду замовника за таким аналогічним(-ми) договором(-ами), його місцезнаходження, предмету договору, його реквізитів (дати та номеру), відомості про стан його виконання. 2. Відповідно до пп.4.1.5 п.4.1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала удосконаленого електронний підпис або кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію) підтверджується Довідкою про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ Гентех надано Довідку (Вих. № G-1658/10 Дата: «18» квітня 2025 року) в якій відсутні реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно усунути дані невідповідності шляхом надання в складі тендерної пропозиції Довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. 3. Відповідно до п.5.5 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник подає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ Гентех відсутня вищезазначена інформація, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно усунути дану невідповідності шляхом надання в складі тендерної пропозиції інформації в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 4. Відповідно до п.5.7 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник подає у складі тендерної пропозиції Довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ Гентех надано Відомості про учасника (Вих. № G-1658/14 Дата: «18» квітня 2025 року) в якій зазначено інформацію про банківські реквізити не з усіх обслуговуючих банків, а також не зазначено номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно усунути дану невідповідності шляхом надання в складі тендерної пропозиції Довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування. 5. Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №3 до тендерної документації) встановлено, що Спроможність учасника поставити запропоновані товари (крім товару під номером 3 Таблиці 1) повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції). Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ Гентех надано Авторизаційний лист (Вих. № G-1658/21 Дата: «18» квітня 2025 року), в якому зазначено, що Учасник є представником виробників таких торговоих марок як Maxima, Rational, Стеллар, Sirman, CRYSTAL, КИЙ-В та KAYALAR та має підписані відповідні контракти на поставку товару, але у складі тендерної пропозиції відсутні підтверджуючі документи такого представництва, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання в складі тендерної пропозиції копій листів, доручень, авторизацій, тощо від виробників, які підтверджують представництво Учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2025 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2718200133
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2025 11:20
ДУ 2_розірвання.pdf укладений
05 червня 2025 11:17
Електронний підпис укладений
22 травня 2025 12:22
ДУ _ 1 харчоблоки ЗОШ обладнання.pdf зміни до договору
22 травня 2025 12:21
Електронний підпис укладений
16 травня 2025 16:10
придбання для харчоблоків ЗОШ 2998000_00 пдф_а.pdf укладений
16 травня 2025 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 2 908 000,00 грн.); Додаток 1 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін